Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ja oma ruman kropan paljastaminen

Vierailija
29.06.2020 |

Minulla on takana vuosia kestänyt avioliitto ja kolme lasta. Ero tuli sitten lopulta ja nyt olen totutellut sinkkuelämään. Eipä aikaakaan kun etsimättä vastaan tuli uusi mies ja nyt olen ihastunut. Mies vaikuttaa myös todella kiinnostuneelta, sillä vaatteet päällä näytän ihan mukiinmenevältä pakkaukselta. Ongelma tässä nyt on se, että raskaudet ovat todellakin jättäneet jälkensä kehooni. Rinnat ovat tyhjät, roikkuvat pussit. Ne vielä kestäisin, mutta vatsani on arpinen nahkaröllykkä. Siis todella pahan näköinen, vaikka muuten olen normaalipainon alarajoilla. Kirurgin veitsi on ainoa joka näihin ongelmiin tehoaisi, mutta rahaa ei ole laittaa tuhansia euroja.

Mitä teen? Onko muilla vastaavia kokemuksia? En haluaisi tuottaa miehelle pettymystä ja pahoittaa omaa mieltäni.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain suuta auki ja rehelloisesti kerrot että sinulla on epävarmuuksia omaa kehoasi kohtaan. Olette jo molemmat siinä iässä että asioista pitää voida puhua avoimesti.

Vierailija
2/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä plastiikkakirurgiaan erikoistuneilla tahoilla on omat rahoitus systeeminsä eli leikkauksen saa osamaksulla. Tietysti kannattaa laittaa rinnat ja vatsa samalla niin tulee alennusta. Virossa pääsee kaikkein halvimmalla ja monella niistä on konsultaatiot suomessa. Suomalainen kirurgi myös leikkaa. Turha kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se mieskään enää on parikymppisen kehossa. Jos hän ei ymmärrä, että ikä ja eletty elämä näkyy meissä kaikissa, niin jatka matkaasi. Olet upea just tuollaisena!

Vierailija
4/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, luultavasti miehellä on tiedossa, että sinulla on lapsia, joten paljon mahdollista, ettei kroppa näytä enää samalta, kuin koskemattoman parikymppisen. Kyllä aikuinen mies tajuaa. Eipä hänkään välttämättä missään nuoruuden bodarikunnossa ole.

Vierailija
5/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä ilmiö. Olen muuten tosi sinut itseni kanssa, mutta nyt, kun olen urheillut enemmän ja sitä myöten laihtunut paljon, ja kaikki lähtenyt tietenkin tisseistä ekana, niin koenkin nyt niistä epävarmuutta. Pienet ja roikkuvat, vailla täytettä.

Olen tavannut uuden miehen eikä vaatteita olla vielä riisuttu, mutta nyt jännitänkin sitä hetkeä, kun se tapahtuu. Puoli vuotta sitten ei ollut mitään jännityksiä asian suhteen. Mä en usko, että tää on miehelle mikään ongelma, mutta mulle alkaa olemaan.

Vierailija
6/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi odottaa, että nainen joka on 3 lasta synnyttänyt olisi jossain 20-kymmpisen kropassa. Miehesi jos on ikäisekseen kypsä ja ei katsele nuorten naisten tai tuollaisten oarikymmisten perään niin ymmärtää ja hyväksyy sinut täysin. Loppupelissä se mitä pään sisällä on se kaikkein tärkeintä.

Vierailija
7/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi odottaa, että nainen joka on 3 lasta synnyttänyt olisi jossain 20-kymmpisen kropassa. Miehesi jos on ikäisekseen kypsä ja ei katsele nuorten naisten tai tuollaisten oarikymmisten perään niin ymmärtää ja hyväksyy sinut täysin. Loppupelissä se mitä pään sisällä on se kaikkein tärkeintä.

Joskus se on kyllä liikaa vaadittu. Minulla oli 3 lapsen jälkeen 85 vuotiaan kroppa. Ikää alkoi kolmosella. Eikä sillä pään sisällöllä ole mitään merkitystä. Sellaisen ihmisen jonka kanssa synkkaa, voi löytää myös ihmisestä jonka vartalo ei ole fyysistä kuvotusta aiheuttava tai tuo perverssejä tunteita ikäihmiseen yhtymisestä.

Vierailija
8/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo sulle ap, ota yhden illan suhde ensin. Huomaat miten haluttu olet. Ota sellainen adonis ettei mitään rajaa.

Itse tein niin. Olen todella ylipainoinen, röllikkämahainen, raskausarpinen, selluliittiä usean lapsen muovattua kroppaani. Kasvot ja rinnat kuitenkin ihan siedettävät. Ja ihan komistuksen sain, en mitään ätmiä.

Oli ihanaa tuntea olevansa haluttu. Ei muuten jäänyt yhteen iltaan ja yhteen kertaan.

Juu ja ei tartte kivittää, ei ollut yhden illan suhde. Eikä varattu.

Vierailija
9/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vain suuta auki ja rehelloisesti kerrot että sinulla on epävarmuuksia omaa kehoasi kohtaan. Olette jo molemmat siinä iässä että asioista pitää voida puhua avoimesti.

Juuri näin. Vaikka tuolla alempana sanotaankin "mies kyllä tietää, ettei kolme lasta synnyttänyt ole missään 20-vuotiaan kropassa" ja "ei mieskään missään nuoruuden kunnossaan ole" (ja ovathan nämä ihan tosiasioita) niin hyvä kertoa etukäteen omista tunteista, että se asia hieman häiritsee.

Vierailija
10/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Itselläni on ihan ok vartalo synnyttäneeksi, mutta miehen haluttomuus veti seksuaalisen itsetunnon alas.

Ajatus seksistä uuden kumppanin kanssa pelottaa, koska pelkään toisen reagoivan negatiivisesti, tai innon laantuvan kun näkee alasti. En kestäisi sellaista.

Vierailija
11/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole edes synnyttänyt eikä lapsia ole "merkkinä" huonosta kropasta. Olen vain entinen läski jolla rumat roikkuvat tissit ja raskausarpia ympäri kehoa. Vaatteet päällä kyllä olen ihan hyvännäköinen. Siinäpä pulma kuinka rohkaistua sänkyyn kenenkään kanssa, kun minun oletetaan olevan timmi ja kaunis myös ilman vaatteita..

Vierailija
12/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kroppani on juuri näiden monien kuvaaman kaltainen. Riippurintainen ja mahan kohdalta aika lailla "pilalla". Tai tämä on se kuvan jonka itse näen. Mutta tuo oma mies jaksaa aina kehua ja on edelleen poikamaisen innostunut seksistä kanssani. Joten pitää kai yrittää uskoa että kaikki miehet eivät näe sitä asiaa samoin. 

Vierailija
13/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki miehet ei oo samanlaisia.. Itsellänk on paino vaihdellut, se tehnyt tosi isoja muutoksia aina kroppaan, isompia kun esim raskaus tms. Nytki ku en koronan vuoks oo urheillu, nii mulle on kasvanu iso maha joka roikkuu, vaikka normi tilassa mulla on lähes sixpäk. Ja tää kaikki muutamissa kuukausissa, mutta tiiän että vatsa muokkaa tuu heti ku aloitan treenin joten mikään leikkaus ei oo ainoo vaihtoehto. Tiiän kyll ämiten saisin kropan ns optimaalisen näköseks, mutta en ole niin ulkonäkö keskeinen ja viihdyn paremmin sellasten miesten kanssa jotka ei ole tarkkoja. Muutaman kerran eksyny sänkyyn hintelän, laiha, pinnallisen ja lapsellisen "miehen" kanssa ja se ero on tosi iso vs. Miehekäs, isompikokoinen mies joka ei nillitö turhasta. Eli valitse miehes oikein xD

Vierailija
14/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kroppani on juuri näiden monien kuvaaman kaltainen. Riippurintainen ja mahan kohdalta aika lailla "pilalla". Tai tämä on se kuvan jonka itse näen. Mutta tuo oma mies jaksaa aina kehua ja on edelleen poikamaisen innostunut seksistä kanssani. Joten pitää kai yrittää uskoa että kaikki miehet eivät näe sitä asiaa samoin. 

Minä ainakin tykkään kovasti luonnollisista pehmeistä rinnoista jotka eivät niin kiinteät ole. Eli ns. "riippareista". Ne ovat minusta naiselliset ja tuntuvat ihanan pehmeiltä kädessä.

Vierailija
15/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki miehet ei oo samanlaisia.. Itsellänk on paino vaihdellut, se tehnyt tosi isoja muutoksia aina kroppaan, isompia kun esim raskaus tms. Nytki ku en koronan vuoks oo urheillu, nii mulle on kasvanu iso maha joka roikkuu, vaikka normi tilassa mulla on lähes sixpäk. Ja tää kaikki muutamissa kuukausissa, mutta tiiän että vatsa muokkaa tuu heti ku aloitan treenin joten mikään leikkaus ei oo ainoo vaihtoehto. Tiiän kyll ämiten saisin kropan ns optimaalisen näköseks, mutta en ole niin ulkonäkö keskeinen ja viihdyn paremmin sellasten miesten kanssa jotka ei ole tarkkoja. Muutaman kerran eksyny sänkyyn hintelän, laiha, pinnallisen ja lapsellisen "miehen" kanssa ja se ero on tosi iso vs. Miehekäs, isompikokoinen mies joka ei nillitö turhasta. Eli valitse miehes oikein xD

Jännä miten ne hintelät, laihat pikkumiehet sattuukin usein olemaan niitä pinnallisimpia ja vaativat naisen ulkonäöltä paljon. Ei varmasti koske kaikkia muttei voi olla sattumaakaan, että tällaisia kokemuksia olen kuullut monilta sen lisäksi, että itsellänkin on vastaavaa kokemusta. Isompikokoisen miehen kanssa tuskin tarvii yhtä todennäköisesti kuunnella huomauttelua, kuinka olet liian iso myös painoindeksin alarajalla.

Vierailija
16/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peitä se vatsa jollain seksikkäällä vaatteella? Ei tarvitse olla korsetti, mutta sekin on tietty vaihtoehto.

Vierailija
17/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvo sulle ap, ota yhden illan suhde ensin. Huomaat miten haluttu olet. Ota sellainen adonis ettei mitään rajaa.

Itse tein niin. Olen todella ylipainoinen, röllikkämahainen, raskausarpinen, selluliittiä usean lapsen muovattua kroppaani. Kasvot ja rinnat kuitenkin ihan siedettävät. Ja ihan komistuksen sain, en mitään ätmiä.

Oli ihanaa tuntea olevansa haluttu. Ei muuten jäänyt yhteen iltaan ja yhteen kertaan.

Juu ja ei tartte kivittää, ei ollut yhden illan suhde. Eikä varattu.

Aah, kyllä lämmittää mieltä, kun naiset alkaa tunnustamaan, miten pariutuminen ja seksisuhteet oikeasti toimivat Suomessa. Niissä toisissa ketjuissa valehdellaan naama punaisena, mutta tämmöisessä saa sitten lukea totuuden. Kiitos sinulle.

Vierailija
18/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään kovasti luonnollisista pehmeistä rinnoista jotka eivät niin kiinteät ole. Eli ns. "riippareista". Ne ovat minusta naiselliset ja tuntuvat ihanan pehmeiltä kädessä.

Ja vielä lisäyksenä; vaimollanikin on tosi pehmeät rinnat ja olen ihan hulluna niihin. Mukavinta on, että vaimokin tykkää kun hyväilen niitä. Joka päivä saavat huomiota osakseen.

Vierailija
19/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät ap:n iän mistä tarkalleen ottaen?? XDDDDDDDDDD

Vierailija
20/31 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten ne hintelät, laihat pikkumiehet sattuukin usein olemaan niitä pinnallisimpia ja vaativat naisen ulkonäöltä paljon. Ei varmasti koske kaikkia muttei voi olla sattumaakaan, että tällaisia kokemuksia olen kuullut monilta sen lisäksi, että itsellänkin on vastaavaa kokemusta. Isompikokoisen miehen kanssa tuskin tarvii yhtä todennäköisesti kuunnella huomauttelua, kuinka olet liian iso myös painoindeksin alarajalla.

Varmaan vaihtelee kovasti kun itselläni on ihan erilaisia kokemuksia. Minun tapaamani pienet hintelät miehet ovat lähinnä hävenneet omaa kroppaansa jotka eivät heidän mielestään ole olleet riittävän miehekkäitä ja "miehen näköisiä". Ollut helpottavaa huomata että miehelläkin voi olla komplekseja kropastaan ja siinä on sitten kilvan yritetty kehua toisiamme ja nostaa itsetuntoja ylöspäin molemmin puolin :)