Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla erittäin hoikaksi

Vierailija
29.06.2020 |

Eli saada n 70kg pois, koska miehet tykkää hoikista. Miten voisi unohtaa syömisen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite olin aikanaan jopa 46kg, enkä ollut alipainoinen koska olen 154cm pätkis.

Helposti unohtaa mässäilyn ja ruuan kun pitää mielen kiireisenä. Esim. pelaa jotain nopeatempoista videopeliä, katsoo elokuvia tai vaikka vaan kävelee ulkona.

Jos ei tee mitään ja vaan oleskelee kotona niin liian helposti tulee tylsyyteen mässäiltyä tai miettii vain että milloin on seuraava ruokailu.

Nykyään olen tosin taas 75kg koska on tylsää ja syön koska ei ole parempaa tekemistä.

Vierailija
2/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja syön tosi terveellisesti aina, siis AINA. Tylsää välillä, mutta mulle ulkonäkö on tärkeä. Ei alkoholia, makeisia, leivoksia, leipää, pastaa, riisiä, perunaa, bataattia yms. Tuoreita kasviksia, joista kokkaan vähäsuolaista/suolatonta ruokaa. Kalaa, soijarouhetta, linssejä, papuja, siemeniä, pähkinöitä, tofua ja välillä kanaa. Valkosipulia joka päivä ja laadukasta oliiviöljyä. Yksi hedelmä päivässä, yleensä käytän marjoja. Maitotuotteena vain kohtuudella maustamaton jogurtti hunajalla ja marjoilla. Liikun joka paikkaan pyörällä ja kävellen. Niiden lisäksi 4 kertaa viikossa salilla ja kahdesti muuta(jooga, uinti yms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoikka ja syön tosi terveellisesti aina, siis AINA. Tylsää välillä, mutta mulle ulkonäkö on tärkeä. Ei alkoholia, makeisia, leivoksia, leipää, pastaa, riisiä, perunaa, bataattia yms. Tuoreita kasviksia, joista kokkaan vähäsuolaista/suolatonta ruokaa. Kalaa, soijarouhetta, linssejä, papuja, siemeniä, pähkinöitä, tofua ja välillä kanaa. Valkosipulia joka päivä ja laadukasta oliiviöljyä. Yksi hedelmä päivässä, yleensä käytän marjoja. Maitotuotteena vain kohtuudella maustamaton jogurtti hunajalla ja marjoilla. Liikun joka paikkaan pyörällä ja kävellen. Niiden lisäksi 4 kertaa viikossa salilla ja kahdesti muuta(jooga, uinti yms).

Eli on kaikille mahdollista laihtua. Vartaloa saa muokattua salilla sitten veielä. Nahkaa se ei kiristä kokonaan, mutta itseäni vauvamasu(venynyt nahka) ei haittaa.

Vierailija
4/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite olin aikanaan jopa 46kg, enkä ollut alipainoinen koska olen 154cm pätkis.

Helposti unohtaa mässäilyn ja ruuan kun pitää mielen kiireisenä. Esim. pelaa jotain nopeatempoista videopeliä, katsoo elokuvia tai vaikka vaan kävelee ulkona.

Jos ei tee mitään ja vaan oleskelee kotona niin liian helposti tulee tylsyyteen mässäiltyä tai miettii vain että milloin on seuraava ruokailu.

Nykyään olen tosin taas 75kg koska on tylsää ja syön koska ei ole parempaa tekemistä.

Pleikkari-dieettiä en olekaan saanut vielä toimimaan. Pitäisikö tarkistaa veriarvot :D

Vierailija
5/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan epätoivoista yrittää hoikaksi miesten takia! Kehopositiivisuus enione`?

Vierailija
6/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat syömisen. Duh.

Vierailija
7/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 70 kg laihtuminen vaatisi laihdutusleikkauksen. Ehkä kannattaisi alkaa ensin vaikka 5 kg ja siitä sitten taas 5 kg.

Vierailija
8/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Adelelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän