Juoppo lesbo vauvan äitinä
Vuosi sitten 33-vuotias sisareni meni naimisiin itseään kaksikymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa. Siskoni on aina ollut lapsirakas ja halusi yhteisen lapsen puolisonsa kanssa. Hedelmöitys onnistui ja vauva syntyi tänä kesänä.
Sisareni pitää kyllä huolta vauvasta, mutta huolestuttaa tämä hänen puolisonsa. Minulla on tuttuja hänen entiseltä kotipaikkakunnaltaan ja olen kuullut aika hurjia juttuja hänen menneisyydestään.
En tiedä, voiko 53-vuotias ihminen enää muuttua? Hän on kuulemma vaihtanut naista aina parin vuoden välein. Nuorempana seurusteli itseään huomattavasti vanhempien naisten kanssa ja nykyisin sitten toisinpäin. Se mikä itseäni tässä eniten huolestuttaa, on se, että hän on alkoholisti ja on ollut oikeudessakin naistensa pahoinpitelyistä. Hän ei ole ollenkaan lapsiystävällinen tyyppi, lapset ovat aina olleet hänelle kuin ilmaa. Bilettäminen on aina mennyt perheen edelle. Hän tupakoi kotonaan sisällä sekä autossa, vaikka paikalla olisi lapsia.
Minua on pyydetty vauvan kummiksi, minkä tehtävän otan kiitollisuudella vastaan. Uskon, että jossain vaiheessa sekä siskoni että lapsi tulevat tarvitsemaan tukeani.
Kommentit (8)
Äiti on aina parempi kuin isä. Älä sekannu heidän asioihin, senkin fasistí
Miten niin äiti parempi kuin isä? Eikös se juuri ole vanhanaikaista ja taantunutta ajattelua?
No kummina voi pitää tilannetta silmällä. Jos kuvauksesi pitää paikkansa niin haahka häipyy kuvioista aika nopeasti.
Useat lesbot on hyvin levotonta porukkaa.
Onkohan stoorisi totta. Lesboparit taitaa harvemmin kummeja tarvita. Tuskin ne usein mitään kirkkokasteita lapsilleen tekee.
Sano siskollesi että jättää sen puolisian.
Olet kuullut hurjia juttuja. Siinä tähänkin juttuun oivat avainsanat. Minustakin on puhuttu kaikenlaista; esim. että olen lesbo ja käytän huumeita. Kumpikaan ei pidä eikä ole pitänyt koskaan paikkaansa.
Joten jätä pariskunta vauvoineen rauhaan ja keskity omaan elämääsi.
Asia ei kuulu sinulle. Onnea vauvalle elämän polulle!