Ei auta pisteidenlasku:(
Aloitin viikko sitten Painonvartijoiden pisteiden laskemisen. ja paino ei pudonnut mihinkään!! Esin ruisleivän ja perunan kohdalla on maininta, että saa kerralla syödä niin paljon kuibn haluaa. Olen tätä sitten noudattanut.. ja se taisi kostautua.
Kommentit (12)
oon lisännyt salaatin, porkkanoiden ja pakastekasvisten syöntiä. on vaan ihan tajuton nälkä koko ajan!
jos paino ei laske, tarkista perunan ja leivän määrä.
Siirry paikkareista karppaajiin, taattu tulos ja varmasti hyvä mieli.
Oletko varmasti laskenut pisteet oikein? Perunaa ja ruisleipää saa syödä niin paljon kuin jaksaa, mutta paljaaltaanhan niitä ei syö kukaan ja esim. leivän päällisistä tulee sitten lisäpisteitä..
Paljonko painat? Onko paljon pudotettavaa?
.. peruna ja leipä ovat käytännöllisesti katsoen sokeria - ihmekös tuo, jos paino ei putoa.
Eläköön virallisterveellinen ruokavalio!
uusia perunoita ja kasviksia. perunoita on saattanut olla vaikka 7. sitten ruisleivän päällä pelkkää kurkkua tai tomaattia. olen joskus syönyt 4 viipaletta. pakko vähentää, kun ei tää nyt näin onnistu. oikeastaan paino taisi nousta viikon aikana.
aamupaino oli tänään 71,6kg ja tavoitteena on 65kg.
Vierailija:
uusia perunoita ja kasviksia. perunoita on saattanut olla vaikka 7. sitten ruisleivän päällä pelkkää kurkkua tai tomaattia. olen joskus syönyt 4 viipaletta. pakko vähentää, kun ei tää nyt näin onnistu. oikeastaan paino taisi nousta viikon aikana.aamupaino oli tänään 71,6kg ja tavoitteena on 65kg.
Kokeile syödä vähemmän noita, jos itsestäsi tuntuu että niistä on vain haittaa. Kaikki ruoka ei sovi kaikille, itse en pysty syömään yhtään vaaleaa leipää tai lihon...
Syö paljon appelsiineja, porkkanoita, salaattia jne. jotta maha täyttyy. Ja muista rasva!
t.3
Mistä luulet minun olevani noita?? Kaikki vastaukset menee ennen pitkää tällaisiin herjauksiin
ap poistuu ketjusta!!
Olenkin tosin hankkinut liikuntapisteitä ja pistepankissakin on tällä hetkellä 9 pistettä, joten se kai vaikuttaa osaltaan. Aiemmin olen laihduttanut Pointsilla 5 kg noin 1,5 kuukaudessa.
Aloituspaino mulla muuten oli 65.3, nyt näyttää tasan 64. Ja neljäs päivä on menossa.
Jospa se noita-sana olisi kuule partitiivi nuo-sanasta...
Putosin tuolilta!!