Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän ja tytön liian tiivis suhde

Vierailija
28.06.2020 |

Onko muissa perheissä tälläistä ongelmaa. 10v nukkuu isänsä vieressä. Hänen nähden ei saisi halia ja pussata, kun tulee mustasukkaiseksi. Isä on tosi kiinni lapsessa. Tyttö ei osaa tehdä mitään ilman isää. Ja, kun tyttö on äidin luona, niin hän soittelee isälle monia monia kertoja päivässä. Koko elämä eletään 10v ehdoilla. Parisuhdetta tuossa on vaikeaa pitää yllä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana isä.

Vierailija
2/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi lapseton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen 10v poika. Ei ole ollut parisuhdetta mut jos olisin yrittänyt niin varmaankin vaikeaa olisi ollut uudella kumppanilla. Kerran oli treffit ja lapsi pilasi ne soittamalla jatkuvasti ja vaatimalla mukaansa kauppaan :D

Vierailija
4/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana isä.

Kuinka niin? Antaa lapsen pompotella eikä pistä rajoja. Ei lapsi saa omia vanhempaa kumppanilta, vaikka mustasukkaisuus olisikin luonnollista alkuun

Vierailija
5/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen 10v poika. Ei ole ollut parisuhdetta mut jos olisin yrittänyt niin varmaankin vaikeaa olisi ollut uudella kumppanilla. Kerran oli treffit ja lapsi pilasi ne soittamalla jatkuvasti ja vaatimalla mukaansa kauppaan :D

Jatkan - jos olisin kertonut meneväni kirjastoon tai kauppaan, olisi varmaan tyytyväisenä mieluummin pelaillut tai ollut kaveriensa kanssa sillä aikaa. En osannut odottaa tuommoista omistavaa reaktiota, kun aiemmin ei kauheasti ollut ollut treffikuvioita viime aikoina.

Vierailija
6/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan - jos olisin kertonut meneväni kirjastoon tai kauppaan, olisi varmaan tyytyväisenä mieluummin pelaillut tai ollut kaveriensa kanssa sillä aikaa. En osannut odottaa tuommoista omistavaa reaktiota, kun aiemmin ei kauheasti ollut ollut treffikuvioita viime aikoina.

Tehän sopisitte tämän isän kanssa hyvin yhteen.  Minulla on jo aikuiset lapset. En ole koskaan antanut heille tuollaista valtaa.

Vierailija
7/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu otti miehen, jolla oli lapsia.

Tämä tuttu oli ihan samanlainen kuin ap. Ei ymmärtänyt, että sille isälle ne lapset ovat kaikkein tärkeintä ja uusi eukko on aina kakkonen.

Vierailija
8/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap olet sille tytölle väliin tullut ylimääräinen henkilö.

Vierailija
9/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana isä.

Minusta aloitus kertoo turvattomasta 10- vuotiaasta tytöstä. Jos ja kun tytöstä on sellainen kasvanut en välttämättä sanoisi että isä automaattisesti on ihana.

Vierailija
10/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksi tulemisen pelko ja pelko että huomio menee "kilpailijalle", on lievässä muodossaan suht yleistä.

Selvä avuttomuus jossa on täysin riippuvainen, voi opettaa lapselle käytännön asioita ottamalla kotitöihin mukaan.

Muistakaa että lapset etenee omassa tahdissaan.

Vierailija
11/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrot lapsille jostain treffeistä? Ei lapset ole mitään ystävättärien korvikkeita joille kerrotaan joka hoidosta vaan vasta siinä vaiheessa, kun on aika esitellä kumppani lapsille ja homma on vakavampaa.

Vierailija
12/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on vaara, ettei mies ole kelvannut kenellekään. Ala etäännyttää miestä tyttärestään siten, etteivät he ole kohta toistensa kanssa tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
13/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerrot lapsille jostain treffeistä? Ei lapset ole mitään ystävättärien korvikkeita joille kerrotaan joka hoidosta vaan vasta siinä vaiheessa, kun on aika esitellä kumppani lapsille ja homma on vakavampaa.

Miksen olisi kertonut, että olen arkipäivänä pari tuntia syömässä erään henkilön luona? Ei se ollut mikään "hoito" vaan lähinnä juttelua. Olisiko pitänyt keksiä joku ihme peitetarina?

Vierailija
14/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on vaara, ettei mies ole kelvannut kenellekään. Ala etäännyttää miestä tyttärestään siten, etteivät he ole kohta toistensa kanssa tekemisissä ollenkaan.

Ei kukaan  ala ketään etäännyttää lapsestaan. Se ei oo terveen ihmisen toimintaa. Lapsella pitää olla rajat. Aikuisilla myös mahdollisuus hoitaa suhdetta perusarjessa. Lapsen pitää osata leikkiä ja ulkoilla jo tuon ikäisenä itsekseen myös. Jos nuo ei toimi. Miehen pitää olla vain isä.

Vierailija
15/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän sopisitte tämän isän kanssa hyvin yhteen.  Minulla on jo aikuiset lapset. En ole koskaan antanut heille tuollaista valtaa.

Miten niin sovittaisiin?

Vierailija
16/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tapaus, miehen tytär 13-v ja 165 cm pitkä teini. En osaa sanoa, onko normaalia vai ylireagoinko.

Vierailija
17/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana isä.

Minusta aloitus kertoo turvattomasta 10- vuotiaasta tytöstä. Jos ja kun tytöstä on sellainen kasvanut en välttämättä sanoisi että isä automaattisesti on ihana.

Ei sillä tytöllä välttämättä mitään erityisiä turvattomuusongelmia ole. Mulla yhden entisen poikaystävän pikkusisko vihasi mua ihan periaatteesta, kun vein veljensä huomiota. Ihan on tavallista mustasukkaisuus kaiken ikäisillä.

Vierailija
18/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana isä.

Kyseessähän on avioerolapsi. Ylipäätään on harvinaista, että isä on kuvioissa mukana, saatika täysillä. Jos tytön äiti on ihmishirviö, on luonnollista, että lapsi etsii turvaa ja tukea luotettavammalta vanhemmalta. Paska mies kuitenkin, kun huolehtii jälkikasvustaan.

Vierailija
19/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu suhteen kestosta onko tossa mitään outoa. Jos olet uusi tyttöystävä niin tietenkään ette pussaile lapsen edessä. Mutta jos ootte olleet jo pitkään yhdessä ja sä oot avovaimo, jonka pitää leikkiä miehen kaveria silloin kun lapsi on kotona niin se on kieroa.

Mä olen perus avioerolapsi myös. Ramppaamista kahden kodin välillä. Äitini "valitsi minut" uuden miehensä sijaan, koska vaadin ihan hirveästi huomiota ja oireilin ja olin ahdistunut. Jälkikäteen olen ehdottomasti sitä mieltä että minulle olisi saanut olla jämptimpi ja näyttää että rakkautta riittää vaikkei kaikkea tehdä minun ehdoilla. Ja että äidillä olisi saanut olla omaa elämää ja mies. Isästäni en kumma kyllä ollut mustasukkainen, vaikka olen siis itse tyttö ja kai se olisi normaalimpi kuvio..

Vierailija
20/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava tapaus, miehen tytär 13-v ja 165 cm pitkä teini. En osaa sanoa, onko normaalia vai ylireagoinko.

Ei se ole normaalia. Mulla on ollu 3 lasta ylittänyt jo teini vaiheen.