Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varsinais-Suomessa viikon aikana 10 tartuntaa, näistä 9(!) ulkomailta tulleilla työntekijöillä

Vierailija
28.06.2020 |

"Viikon koronavirustartunnoista Varsinais-Suomessa kaikki yhtä lukuunottamatta on todettu ulkomailta tulleiden työntekijöiden asuntolassa Turussa. Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella on kuluneen viikon aikana todettu yhteensä kymmenen koronavirustartuntaa, joista yhdeksän kyseisessä asuntolassa."

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakka?

Vierailija
2/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde: TS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika matkustaa.

Vierailija
4/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun telakalla oli mtös se outo keuhkokuume-epidemia loppuvuonna.

Vierailija
5/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin! Olen vanhuksiani hoitava tytär Turussa. Olen kamalanstresaantunut, kun täällä on jatkuvasti tartuntoja.

Missä se oasuntola on ja missä he ovat töissä. Ollaanko saamassa kuriin? Miten asia hoidetaan. Misneo niitä ole saatu lopetettua?Tuleeko heitä tänne siis uusia, vai ovatko täällä jo pitkään olleita. Mitä asialle tehdään

Vierailija
6/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinne asuntolaan koko ajan uusia ihmisiä, vai onko se jäänyt siellä kauan olleiden keskuuteen?

Missä he ovat töissä? Taloyhtiössämme on suuri remontti. Ovatko he rakennusalalla?

Vierailija
7/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noita tartuntoja ovat suomalaiset lähteneet ja ovat lähdössä vapaaehtoisesti ulkomailta hankkimaan!

Että pitää olla itsekäs, kun oman mukavuudenhalunsa ja matkakuumeen takia, hankitaan Suomeen koronan toinen aalto.

Vierailija
8/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin! Olen vanhuksiani hoitava tytär Turussa. Olen kamalanstresaantunut, kun täällä on jatkuvasti tartuntoja.

Missä se oasuntola on ja missä he ovat töissä. Ollaanko saamassa kuriin? Miten asia hoidetaan. Misneo niitä ole saatu lopetettua?Tuleeko heitä tänne siis uusia, vai ovatko täällä jo pitkään olleita. Mitä asialle tehdään

Ei ole Turussa ilmeisesti muualla kuin ko. asuntolassa.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4993299/Yhdeksan+koronatartuntaa+…

Vierailija
9/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut tuotakaan uutista kertoa mikä aloiutksessa oli.

Huomaa jo parista viestistä, miten hysteria ja paniikki alkaa levitä.

En enää yhtään ihmettele, jos terveydenhuollon ylimmät virkamiehet eivät kerro kaikkia kansalle.

Jos kertoisivat, paniikki saattaisi johtaa mielettömiin tekoihin ja käyttäytymiseen.

Vierailija
10/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää yhtään ihmettele, jos terveydenhuollon ylimmät virkamiehet eivät kerro kaikkia kansalle.

Jos kertoisivat, paniikki saattaisi johtaa mielettömiin tekoihin ja käyttäytymiseen.

Ymmärsit väärin. Päin vastoin mu rauhoittaa tieto, että asi tiedetään ja avoimesti kerrotaan.

Pimittely saa mut paniikkiin. (aiempi vastaaja, jonka varman tulkitsit panikoituneen uutisesta)

Vierailija
11/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mielestä tuo oli hyvä uutinen. Turussa on ihmetelty miatä ne päivittäiset 1-2 tartuntaa on saatu. Ne onkin kaikki yhdessä asuntolassa (oletan että se 10. on Loimaan tartunta). Tartunnan saaminen kadulta tai kaupasta onkin hyvin pieni.

Turkulainen

Vierailija
12/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mun mielestä tuo oli hyvä uutinen. Turussa on ihmetelty miatä ne päivittäiset 1-2 tartuntaa on saatu. Ne onkin kaikki yhdessä asuntolassa (oletan että se 10. on Loimaan tartunta). Tartunnan saaminen kadulta tai kaupasta onkin hyvin pieni.

Turkulainen

Olen samaa mieltä. Jos tiedot kerrotaan rehellisesti, se rauhoittaa.

Vierailija
13/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Olen jo pitempään ollut Turussa peloissani.

Näemmä asia on jonkinlaisessa hallinnassa ja tiedossa.

Vierailija
14/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tilanne täällä lienee kuin pk-seudulla. Silti korona on täällä yhtä lailla uhka kuin muuallakin, joten hyvä omalla toiminnalla edes ylläpitää turvallisuuden tunnetta pesemällä käsiä, pitämällä turvaväliä (aina kun pystyy, itse huomannut sen hävinneen...) ja oikeanlainen yskiminen kautta aivastelu. Jos joku muu ei osaa käyttäytyä esimerkillisesti, ainakin onneksi itse voi :) Pysy terveenä, kuten kaikki muutkin!

Vierailija
15/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi tilanne täällä lienee kuin pk-seudulla. Silti korona on täällä yhtä lailla uhka kuin muuallakin, joten hyvä omalla toiminnalla edes ylläpitää turvallisuuden tunnetta pesemällä käsiä, pitämällä turvaväliä (aina kun pystyy, itse huomannut sen hävinneen...) ja oikeanlainen yskiminen kautta aivastelu. Jos joku muu ei osaa käyttäytyä esimerkillisesti, ainakin onneksi itse voi :) Pysy terveenä, kuten kaikki muutkin!

Kiitos samoin!

Olen ollut kateellinen Tampereelle, jossa ei ole ollut uusia tartuntoja juuri lainkaan.

Vierailija
16/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin paljastettiin!

Vierailija
17/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossakin oli uusia tapauksia....

Vierailija
18/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän linkin laittajalle.

(Mistäköhän salon tapaukset on peräisin. Sieltä kuljetaan paljon Turkuun töihin ja ostoksille.)

Vierailija
19/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tämän linkin laittajalle.

(Mistäköhän salon tapaukset on peräisin. Sieltä kuljetaan paljon Turkuun töihin ja ostoksille.)

Salossa on yhteensä 52 tartuntaa. Se on paljon pikkupaikkakunnalle.

Sieltä käydään turussa ja Helsingissä töissä. Ikävää.

Vierailija
20/39 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sauli Niinistön vanhemmat vielä elossa. Hänhän on Salosta kotoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi