En tiedä mitä on tapahtunut, mutta mulla on nykyään ihan järkyttävästi vientiä...
Kommentit (19)
Olisi kiva nähdä tuollainen kommentti joskus joltain mieheltä.
Höh. Mulla ei yhtään kuten ei aikaisemminkaan
Niin hemmetisti vientiä että on aikaa palstailla. :D
Vierailija kirjoitti:
Niin hemmetisti vientiä että on aikaa palstailla. :D
Kyllä joskus pitää vähän levätäkin...
Toisia voi viedä kuin litran mittaa.
Eikö sinulla ole lainkaan omaa tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ikis solvaisi heti tyyliin Sellaiset harhat siellä. Ja mammat peukuttaa.
Kyllä kesä ja koronarajoitusten purkaminen on lisännyt kaiken ikäisten vientiä, myös kypsien naisten.
Seuraa löytyy paljon enemmän kuin ennen ja tosi helposti.
Enkä tarkoita että me viisikymmpiset naiset olisimme jotain puumia, kiinnostusta tulee ikäisiltä miehiltä.
Kuten joku täällä jo sanoikin, se on varmaan sitä kesäkiimaa ja koronanjälkeistä kiihkoa.
Ap ei kylläkään kertonut, onko hän mies vai nainen.
Ja miksi olisikaan, koska kyllä sitä vientiä riittää molemmille sukupuolille ja ikäisille tässä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mulla päinvastoin. 😂
Sama, ja ikää puolet vähemmän kuin aloittajalla :D
50-v nainen: vientiä palvelukodin asukkaiden keskuudessa.
Minä en uskalla edes lähteä treffeille saati halata tai pussata ketään tämän koronan vuoksi. Ilman seksiäkin vielä joutuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ole 50 (49), mutta vientiä on selvästi enemmän kuin nuorena. Naiset katsoo ja on tultu tanssilattialla kiinni useamman kerran, mitä ei käynyt kertaakaan nuorena. Olen hyvässä kunnossa ja näytän ikäistäni reilusti nuoremmalta ja naiset ovat sinkuilta vaikuttavia kolmekymppisiä. En ole lähtenyt leikkiin mukaan, kun en harrasta syrjähyppyjä enkä yhden yön suhteita. Enemmän ottavat koville molemminpuolisilta tuntuvat ihastukset.
No tuohan on hyvä kauppataseen alijäämän kannalta.