Yritin kasvattaa omaa hiusväriä mutta se ei sovikaan.
Pidän paljon hiuksia kiinni ja oma väri kiinni laitettuna näytän edestäpäin ihan lestadiolaiseta. Tarvitsen kipeästi vaaleita raitoja eteen että ne näkyy kun hiukset kiinni.
Kommentit (7)
Mene aurinkoa ottamaan ja laita sitruunamehua raitoina hiuksiin
Joo pitää antaa kasvaa täysin omavärisiksi että tulee väri esiin. Ei se sun omaväri ole se eka 5-10 cm.
Mulla on sama homma. Joku 10 cm oli jo omaa väriä ja vanhensi aivan hirvittävästi se maantieharmaa mummoväri. Näytin ihan viiskymppiseltä vaikka oon 34. Oli pakko värjätä.
Lähinnä tarkoitin kun pidän hiukset otsalta taaksepäin kiinni ponnarilla, niin näyttää oma väri ihan mummolta. Tarviin jotain kontrastia vaaleammilla raidoilla. Vaikka oma värin kasvattaisi koko hiuksiin niin silti kun laittaisin kaikki hiukset taaksepäin kiinni niin käyttäisin mummolta. Oma väri liian tasaisen värinen.
Ap
Oma hiusväri liian samanvärinen ihon kanssa.
Ap
Mulla oli lämpimän vaaleat hiukset nuorena, voiko olla että sen väriset hiukset ei sovikaan enää minulle? Juuresta ei saa vielä selvää onko lämmin vai kylmä ja olen käyttänyt lämpöä hiuksiin tuovia shampoota ja hoitoaineita. Oon yrittänyt selvittää jo kauan onko kylmä vai lämmin ihon sävy mutta en saa selkoa. Mulla on meikeissä lämpimiä sekä kylmiä sävyjä. Ostin vain että jos lämpimät hiukset ei sovikaan mulle vaan pitäisi olla kylmemmän sävyiset.
Ap
Paljonko sulla nyt on sitä omaa väriä? Luonnollisen väriset hiukset käyttäytyvät ihan eri tavalla kuin värjätyt. Aurinko vaikuttaa omaan väriin, kun sen antaa kasvaa, ja lisäksi muutkin hiuksissa luonnollisesti olevat sävyerot tulevat esiin. Esim. mulla on todella montaa eri väriä hiuksissa. Mutta ei se siinä vaiheessa näy, kun on 5 cm juurikasvua ja loppu värjättyä.