-oOoOo- Maanantain Helminauha -oOoOo-
Kommentit (16)
Sydänääniä, uusia helminauhalaisia... [b]ONNEA!
[/b][color=green]--8-[/color][color=red]@
[/color]Onnea myös [b]Repohukan [/b]poikaselle :)
[b][color=pink](.) [/color][/b]Pientä helpotusta pahoinvointiin ja pyörrytykseen havaittavissa. Jaksoin jopa lauantaina viedä esikoisen rannalle, mitä en vähään aikaan ole voinut haaveillakaan. Tänään ajattelin poiketa penkomaan viimeiset mammavaatteiden ale-rekit, jospa vielä tekisin löytöjä. Pakkasin jo suosiolla farkut ym. tyköistuvammat vaatteet pois, eikä edellisestä odotuksesta kovin paljoa vaatteita ole tallessa, joten tarvetta olisi. Niille isommille rintsikoille myös.
Mukavaa päivää kaikille!
- Pomelo ja E.S., jo sikiö ja huimat viikot 10+2 (yli 1/4 odotuksesta takana!
Ihania tyttövauva unia, ja tyttäremme nimi oli unessa Onniina =)
Maitoakin tuli unessa ihan tarpeeksi =)
Olipas ihana aamulla herätä söpöjen unien jälkeen.
Viimeksi en nähnyt vauvaunia ollenkaan, enkä mitään muitakaan " merkkejä" sukupuolesta.
Tänään iltapäivällä lääkärineuvola, yritän ehtiä tulla kertomaan sieltä kuulumiset.
jethuu 10+3
Huomenta kaikille helminauhoille!
Tulin juuri ultrasta, viikkoja on nyt 7+1 ja vauva on 10mm pitkä ja mikä tärkeintä, sydän lyö!!! Nyt voin hyvillä mielin lähteä Suomeen lomalle, ensi viikon sunnuntaiksi on lento varattu!
Mulla onkin seuraava ultra sitten vasta Suomen loman jälkeen, silloin on viikkoja kasassa jo huimaavat 13+1.
Muuten on oireet mulla kyllä vähentyneet, tosin maha on yhä tosi turvonnu ja housut kiristää. Minä kyllä myönnän, että syönkin aika paljon ;-) Jos ein kahden tunnin välein ruokaa saa, niin paha olo tulee. Onko muillakin sama ongelma?
helteisin terveisin,
karoli ja masuasukki 7+1
Heipsan! Meille kolmas tulossa, toivottavasti. Edellinen raskaus (alkuvuodesta) osoittautui tuulimunaksi, joten vielä tässä vaiheessa tälle on pieni varaus. Itsesuojelua, ehkä? Lapset 4 v ja 1 v 6 kk. Raksaprojekti alkaa syksyllä.
Siinäpä ne " positiiviset" asiat. Väsyttää ihan kauheesti ja koko ajan on sellainen " tahmea" olo. Aamulla herätessä on kuin ei olisi yhtään nukkunut. Jotain hyvääkin tässä, pahoinvointia ei tässäkään raskaudessa :)
Kaunista heinäkuuta, kuitenkn vesisadetta odottaen :)
Jonna
-minni- Jos Hauhon kirkos oli häät ni sit oltii samois bileis äitis kans. =)
Oli kyl oikeesti tuskaa se lauantai, kauheen kuuma ilma, hirveen paljon porukkaa ja pieni juhlapaikka.. Yökh.. No, onnex ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, oli vaan menu turhan kalapainotteinen mun makuuni. Mutt saatiin vatsat kuitenkin täyteen ja kakku oli älyttömän hyvää! =) Ja arvatkaas olinko rinta rottingilla kun lapsia kehuttiin niin kovasti kun olivat ni kovin nätisti. Sai äiti olla ylpee jälkikasvustaan.. =' ) Anoppi tais epäillä jtn mun masuni suhteen, ei kyl suoraan kysyny mutt eipä se sen tapoihin kuulukaan. Kai sille täytyy joku pvä kertoo, jos sit vaik ens vkol np-ultran jälkee. Jos sittenkää viittii.. Mikähän siin on ni vaikeet ja vastenmielist? *ihmettelee*
Eilinen pvä meni kokolailla maatessa, tuntuu ett nyt väsyy reissatessa entistä enempi. Mutt hyvää se lepo vaan tekee. Tuntu muuten eilen illalla niinku ois pikkunen potku ollu, mutt eiköhän se ollu jtn ihan muuta.. Mutt ainahan sitä saa haaveilla ja toivoa, eikös.. ;)
Uusille tervetuloa! Tää lähtee nyt pihalle (se on sitä mun ominta itteeni, aina ihan pihalla =D). Päivänjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!
Maaret(ti) & örppänä (rv10+3?) *niitä _oikeita_ potkuja odotellessa* =)
Maaret(ti): tais olla eri häät kyseessä.. Olihan noita " hääkylttejäkin" lauantaina vähän joka paikassa, tien varsissa. Voih, tulee itellekin ihan " hääkuume" .. No, jospa joskus naimisiinkin mentäis, ollaan täs jo 10v(!) yhdessä oltu (jep, olen nyt siis 22v, pian 23v.. ;)
Minäkin olen tuntenut niitä " potkuja" , siis sellaisia tuntemuksia, eihän ne nyt tietty potkuja voi olla, mut kuitenkin..!
Eilen sit tapahtui jotain kummaa.. Kun aiemmin tuli valitettua siitä seksistä/haluttomuudesta. Alkoi sit illalla haluttaa, ja touhuttiinkin. Nyt on kyllä koko päivän alavatsaa koskenut, ei mitenkään kauhean kipeästi, mut ei niin kivaakaan ole. Etenkin kun istahtaa, niin silloin tuntuu.. mitä lie on. Toivottavasti en nyt saanut mitään " seksikammoa" loppuraskauteen.
Oliko se nyt jonna, ketä sadetta toivoi(?) Toivottavasti asut Rauman lähistöllä, sadetta pukkaa! Kunhan ei tulis ukkonen, en tykkää..
Nyt taas syömään! Joku muukin mainitsi, että parin tunnin välein pitää syödä. Mulla sama juttu. Just syötiin ruoka, mut onneks sitä hiukan jäi, pitää käydä kaapimassa loputkin rippeet. Sit varmaan päikkäreille, ennen kuin neiti jo herää. Esikoinen lähti mummon matkaan, ollaan nyt ihan tyttöjen kesken kotona kun mieskin viel töissä. =)
Minni rv 7+6
Pitää tässä samalla nostaa pinoa, oltiin jo ihan tipahdettu toiselle sivulle. Tänne ei kuulu ihmeempiä, väsymys kyllä tuntuu pahenevan, täysin on vetämätön olo. tää vaihtelee hirveesti, joskus on ihan pirteekin fiilis, tänään taas sitten jotain ihan muuta... ja oon huomannu saman ku moni muukin täällä - vähän väliä pitää olla jotain suuhun laittamassa...
seksiasioita oltiin kyselty, joo kyllä mulla on halut ihan kateissa... kai tää kuumuus ja uupumus siihen eniten vaikuttaa, mutta enköhän minäkin tästä vielä piristy! =) mies ymmärtää tilanteen ihan täysin.
Sadetta ja viileämpää ilmaa täällä toivon jo minäkin, vaikken normaalisti helteistä valita, päinvastoin. Nyt ei vaan millään jaksa tätä painostavaa kuumuutta...
Noh, olipas nyt valitusta täynnä koko viesti, vaikka iloisessa elämäntilanteessahan tässä ollaan! kovasti jo mietin vauvelia, ja turvonnutta masua silittelen... =)
Loviisa rv 6+6, jes huomenna jo 7!!!
tuli sitten [color:red]MEGASUPERYLLÄRI[color]
Lääkäri ultras, ja sielläpä sitten näkyi pieniä " myttyjä" kaksin kappalein. Molemmat pallerot siellä vilkuttelivat järkyttyneelle äidille.
Kaikki on kuulemma hyvin, pallerot ovat 32mm mittaisia liikkuvaisia ipanoita, vastaavat viikkoja. Minä jään hieman sulattelemaan uutisia...
jethuu ja pallerot 10+3
Kylläpäs olikin sulla uutinen!! Onnea!!! Itsekin vähän leikittiin ajatuksella että MITÄ JOS näkyiskin ultrassa kaks tyyppiä, mut ei sitä kyllä osaa yhtään ajatella mitä tositilanteessa reagois... Vaan ihanaahan se on, iso hieno paketti :)
Enemmän kommentteja ja kuulumisia taas paremmalla ajalla....terkut kaikille!
SS rv 9+0
Vieläkin täällä taka-alalla olen viihtynyt, koska olotilassa ei mitään muutoksia. Eli vähän samaa " valitus" virttä veisaisin minäkin et olo on kauhee ja väsyttää ja nälättää ja ei nälätä ja on kuuma jne, jne. Paitsi että tänään tuli vettä ja ukkosti ihanaa, nyt kyl jo paistaa aurinko taas täydeltä taivaalta. Mut kun luin jethuun viestin ni oli pakko tulla onnittelemaan supermegaylläristä. Kivaa ku saadaa ainaski joku tupla odottaja jengiin. Niin ja tervetuloa uusillekkin.
Palaan taka-alalle
hyvät illanjatkot kaikille
Emylis ja salamatkustaja nro 9+1
Tänään oli meilläkin viimein neuvolapäivä, ja kaikki oli ok! Ja viimeinkin tiedän viikot ja on joku la: eli 9+2 ja 9.2.07
Täällä tehtiin ultra vatsan päältä, muuten oli ihan samat labrat yms kuin Suomessakin. Jäi ihan hyvä mieli, vaikka mennessä jännitti kovasti.
len & kupla 9+2
[b]Lennard[/b]ille ja
TUPLANA
[b]Jethuu[/b]lle!
[b][color=pink](.) [/color][/b]Shoppailureissu tehty. Äitiysvaatteita roikkui aletagoilla muutama surkea XS ja XL, siltä väliltä ei mitään. Normaalihintaisiakin oli tosi nihkeästi, onneksi sentään bongasin kahdet housut. Alusvaatevarastokin täydentyi mukavasti.
Ihan vähän
vaklasin vaavinkaisten osastolla ja kas kummaa, kassiin päätyi kaksi paria hellyttäviä tossuja ja yksi
tytön
body :O Hämmentävää, koska mulla on
niin
poikaolo. No, sukupuolen suhteen en osaa toivomuksia esittää, tyttö taikka poika olisi ihan yhtä mieluinen [color=red]♥
[/color]Täältä tähän.
- P ja masusalaisuus
ja oikein tuplasti onnea matkaan!! varmaan aikamoinen ylläri tosiaan! =)
Onko sulla suvussa kaksosia? osasitko yhtään varautua uutiseen, aavistitko mitään? En tiedä miksi, mutta olen kans jotenkin leikitelly ajatuksella, olis se vaan niin hurjaa!
nyt nukkumaan!
loviisa
Pikkutyttö keskeytti edellisen viestin kirjottamisen, joten nakutan nyt hiukan lisää.
Onnea Jethuulle tuplasti, oli varmasti mieleenpainuva kokemus :)
Kerroin tänään pomolle vauvauutisen ja hän otti sen yllättävän hyvin, helpotus kun sai sen kakaistua. Nyt ei enää tarvitse peitellä kupua. Jännitti tämäkin asia kovasti, kun olen vasta aloittamassa töitä kuukauden päästä ja pian taas jäämässä lomalle.. mutta eihän se loma täällä ole kuin muutaman kuukauden, niin ei se pahemmin työntekoa häiritse.
Muuten ei olla uutista vielä toitotettu, kunhan saadaan se 12 täyteen niin sitten sitä jo ehkä uskaltaa. Jotenkin sitä vaan ei osaa vielä ottaa täytenä totena, vaikka on jo ihan selvä vauvanalku ruudulla jo nähtykin.
No ei tämän kummempia. Huomiseen!
len & kupla
Haki pieni enkeli, ihmeen helmen meiltä.
Itki hiljaa äiti, ei ymmärtänyt vielä.
Nyt on päiväin kuluneet ja utuinen on muisto,
kun sisällään sai kantaa sen,
pienen helmen muiston.
Ehkä vielä joskus saa äiti uuden helmen,
mutta ois hän tahtonut nyt jo oman helmen.
Äiti isi miettien nyt uutta kotii laittaa,
mietteissä on kuitenkin tuo pienen helmen paikka.
Ehkä vielä joskus heistä tulee helmen saaja,
sitä ei voi tietää vain kuin itse helmen Luoja
R.I.P 02.07.2006
Mies sai sitten syntymäpäivälahjaks suru-uutisen..
Jotenkin on niin väsyny olo..
ei jaksais edes ajatella koko asiaa..mutta eihän sitä voi unohtaakkaan..
Jotenkin tää elämä vaan tuntuu potkivan päähän..
tää kun on kuitenkin jo 4 km..ei jaksa..
ei meille vissiin oo edes tarkotettu lapsia kun ei ne ikinä kerkee kasvamaan tarpeeks ja syntymään..
Hei sitten kaikille..
En löydä pinoa vaikka kuinka suurennuslasin kanssa tavaan :D
Eli aloitus lähtee tästä..
Esikoinen täyttää tänään 2 vuotta :´) Iso pieni mies :)
Juhlittiin eilen isolla porukalla - oli (jopa liiankin) kuuma.
Mun äiti ei päässyt osallistumaan juhliin sairastelun vuoksi, joten lähdetään tänään loppukakun kanssa puhaltamaan hänen luokseen kynttilöitä uudestaan :D
Olo on väsynyt ja ylienerginen edelleen.
Aloitin aamun luuttuamalla olohuoneen lattian ja jostain kumman syystä myös kylppärin seinät :/ Ja nyt olen sitten poikki..
Iloinen yllätys oli myös aamupömppä! Siinä se vaan olla möllöttää.
Turvotustakin tosin on..
Seksiasia: Kuumuus kyllä vierottaa iholta ihan kunnolla :/
Toisaalta, tämän voi ratkaista viileällä suihkulla ;)
En yllätyksekseni näe kauheasti eroa sänkypuuhissa.. ainakin mieli tekee edelleen :) (Mukava huomata, esikoista odottaessa halut kuivui HETI alkumetreille..)
Ihanaa kun porukka kuullut sykkeitä :´)
Loistavaa viikonalkua kaikille!
Repo ja Wilson 7+2