Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Marrasmurujen MAANANTAI~~~~

10.07.2006 |

Maanantaille pinoa pukkaa :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista xD Oon kyllä iloinen ku lapset saa oman huoneen ja rauhan omaan makuuhuoneeseen :)

Juupeli mutta sitten omaan oloon; Liikkeitä tuntuu päivittäin tai sanotaanko illoittain ja jos menen maata, niin kylkiasennossa niintä tuntuu enemmän. Rakenneultra olisi nyt yhdeksältä ja se kauan kaipaama kampaaja kahdeltatoista.

Vessassa saa käydä koko ajan. Oletteko huomannu kun nousette äkkiä sänkystä jos olette olleet vaikka huilaamassa niin jos minä sieltä kierähdän näppärästi tai siis yritän kierähtää näppärästi niin ihan kuin tuntisin sellaisen muljahduksen vatsassa tai siis että varmaankin vauva jotenkin liikahtaa siinä, se on aika hassu tunne. Mies muuten kerran sanoi kun yritin olla nopea sängystä nousussa niin tokaisi huvittuneena " nopeat liikeet, kauniit liikkeet" heh heh, hänestä on vissiin huvittavaa kun minä yritän ninjailla.

Meillä on alkanut ihan vaan viis vee neiti kuorsaamaan?? Ja mä olen sit niin hienokorva että en saa unta kun oikein keskittymällä keskityn siihen ääneen:) Tytöt siis nukkuvat meidän huoneessa.

Mutta nyt kahvia ja aamupala ja sitten ultraan, toivottavasti kaikki hyvin xD

tittuska rv21 tasan, meitsi on jo yli puolenvälin

Vierailija
2/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tittuska: Kuljemme näköjään melko samoissa :-) Minulla on nyt viikkoja koossa 21+2. Liikkeet ovat tuntuneet parin viikon ajan. Välillä vauva käpristyy pieneksi kippuraksi möykyksi kohtuun ja tuolloin hänet löytääkin sieltä selkeästi, joko pylly tai pää tuntuu pyöreältä käteen. Repäisykivut ovat ihan hirveitä, en voi ajatellakaan tekeväni mitään äkkinäisiä nousuja yms.

Tänne kuuluu muuten huonoa. Tänään piti olla eka työpäivä kesäloman jälkeen, mutta jouduin eilen hakemaan sairauslomaa. Nitkautin selkäni vessanpönttöä pesiessäni, eivätkä jalat nyt kanna kovin hyvin. Panadol Fortea popsin enemmän tai vähemmän hyvällä omallatunnolla. Olen fyysisesti aivan riekaleina. Olisittepa nähneet taivallukseni aamupesulle tänä aamuna...tuskan hiki otsalla kuljin, mutta onnistuin.

Kohta lähden taivaltamaan neuvolaan. Kauhistuttaa tuo puntarille meno, mutta minkäs teet, herkkupeppu on aina herkkupeppu ja kesä on muutenkin sellainen vuodenaika, että kaikillehan niitä kiloja pakostakin kertyy. Olen terkalle sanonut, että minulle saa sitten antaa korvatillikan ja pistää kuurillle, jos painonhallinta äityy käsistä. Uskoisin, että nyt on se hetki. Totuutta on katsottava nyt silmiin ja jotakin on tehtävä.

Jep, jään odottelemaan, josko tuo selkä tästä vähän vetristyisi päivää päälle. Liikkuakin pitäisi, jotta selkä kuntoutuisi. Mielessä käväisi kyllä jo, että haen apuvälinelainaamosta kyynärsauvat käyttööni.

Kanelisokeri 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas reilun viikon nettipimento takana ja harmillisesti samalla ihana mökkiviikko. Kyllä oli mukavaa olla tytön kanssa vanhempieni mukana kesämökillä näillä ilmoilla. Kaamean paljon lämpimämmältä tuntuu tämä kaupunki-ilma, eikä mukavaa ole kerrostalon ahdistava kuumuuskaan.

Omaa napaa: Esikoista odottaessa jätin sormukset sormista n. viikoilla 27, nyt on viikkoja kasassa reilut 21 ja tuntuu, ettei viitsisi pitää enää sormuksia. Jalkaterissä tuntuu myös olevan jo turvotusta... täytyyköhän taas jossain vaiheessa kaivaa ah niin ihanan esteettiset tukisukat esille.

Huomenna sitten neuvolaan ja jonkinmoisella jännityksellä menen kuulemaan kommentteja turvotuksesta ja painosta.

Tänään olisi vietävä tyttö hammaslääkäriin, kun mökkireissulla pieneltä lohkesi hampaasta pieni siru. Onneksi se ei vaivaa, mutta onpahan sitten varalta lääkäriltä todistus, jos joskus täytyy vakuutusyhtiöstä korvauksia pyydellä. Jaahas, nyt aukesi talvivaatelaatikko ja tytön päällä koreilee pipo, rukkaset ja toppaliivi.

Sarafan rv 21+4

Vierailija
4/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa, kun on lämmintä, mutta soisi sisätiloissa olevan edes sen verran viileämpää, ettei hiki virtaisi jatkuvasti! Tuntuu tosi pahalta laittaa lapsia iltaisin nukkumaan, kun huone on ihan pätsi eikä mikään auta... Onneksi kuitenkin nukkuvat yönsä ihan hämmästyttävän hyvin =) Itse sitä hikoilee jo varmaan ihan kilojensakin puolesta =o

Täällä myös masussa touhutaan vilkkaasti. Tosin edelleen olen sitä mieltä, ettei niin vauhdikasta menoa ole kuin aikaisemmissa raskauksissa. Tai sitten tuo vararengas pehmentää tuntemuksia =P Iltaisin on vilkkainta, vaikka pitkin päivää liikkeitä nykyisin enenevässä määrin tuntuukin. Toisinaan yllättää lievä pahaolo. Närästys on tämän äidin vaiva aina odotusaikoina. Nyt on ollut (vielä ainakin) lievempää kuin edellisisllä kerroilla. Välillä selkä väsyy, mutta onneksi on vielä muuten ihan hyvä olo. Odotusajat ovat voinnin puolesta minulla aina menneet aika hienosti. Toivottavasti nytkin. Pienet krempat nyt kuuluu asiaan... =)

Nyt pitäisi saada nuo vauhtiviikarit jotenkin taas aisoihin (tuntuu, että tämän odotuksen aikana on *ote* lipsunut täysin ja pojat muuttuneet aivan mahdottomiksi...) ja lähteä viemään sinne Kelaan vielä täydennystä hakemukseen. Sitten muutama muukin asia vaatii hoitamista. Sen jälkeen täällä kotona odottaakin siivousta, pyykkäystä ja ruoanlaittoa... Mutta sitähän se joka päivä on! Työtä (jota harva pitää työnä saati minkään arvoisena) eikä koskaan lomaa (vaikka moni on sitä mieltä, että kotonaoleva on aina lomalla)... =P

Mukavaa maanantaita masukkaille!

TalviSalama + Tiitiäinen 23+4

Vierailija
5/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on se mökkeilyn ja nettipimennon vuoro = ). Eli siis kohta kimpsut ja kampsut autoon ja nokka kohti Heinolaa. Matkaa onneksi vain noin 30km. Työpaikan mökki on jo aikas askeettinen, mutta kuten poika sanoi: " me syödään makkaraa ja ollaan järvessä koko ajan" .

Esikoisen 5v synttäreitä juhlittiin koko viikonloppu ja ehdottomasti parhaaksi lahjaksi ylsi kummisedän ostama Hotweels autorata! Muuten sai vaatteita, kirjoja, legoja, lennokin, moottoriveneen, rahaa...

Oma (.): Olo hyvä. Ei väsytä ja ruokakin menee alas. Nukun vielä älyttömän hyvin. Esim. viikme viikolla myöhästyin töistä, kun nukuin herätyskellon soinnin yli. Ja tuollaista minulle ei tapahdu koskaan! Painoa ei ole tullut (ennestään oli jo yli) eikä turvota. Sokerirasitukseen unohti täti antaa lähetteen, mutta ajattelin että ehtiihän sen pyytää ensi kerrallakin. Meillä ne tehdään tuossa kaupunginsairaalassa ja lähetteen saatuaan sinne saa mennä heti aamusta koska tahansa. Onneksi sokereissa ei ole ollut ikinä mitään huomauttamista. Liikkeet tuntuu päivittäin. 1.8 on vasta seuraava neuvola.

Tuli mieleen, kun joku puhui ns. matalista verenpaineista. Laitoin ns. siksi, että itselläni normaalipaineet satasen ja alle luokkaa ja sairaanhoitajana tottunut, että matalat paineet on sitten todella matalat paineet... Minä syön sipsejä, salmiakkia ja lakua miltei päivittäin (!) ja naureskelinkin mielelessäni, että paljonko paineeni olisivat ilman näitä " apuja" .

Mutta nyt repimään ukkoa ylös sängystä. Mitäs meni emäntänsä kanssa " piehtaroimaan" vielä tuossa puoli kolmen aikaan... Hih hih... Kahvi on jo valmista ja lapset syöneet. Nyt ne lapset ihanaiset juoksentelevat alasti ympäri asuntoa = ).

Nettipimentoon sukeltavat Effica, V 5v ja P 2v7kk ja Pyry 23+5

Vierailija
6/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen on maanantai ja raskas työviikko edessä... Onneksi perjantai-iltana alkaa parin viikon kesäloma :) En kyllä laittaisi pahitteeksi vaikka loman jälkeen saisi saikkua eikä tarvitsisi mennä enää töihin ennen varhaistettua äippäloman alkua! Mulla kun tuo työ on niin raskasta (kiirettä, nostelua, juoksemista, hikoilua, vastuuta...), mahaan on sattunut jo pitkään aina töissä reuhoessa ja muutenkin huono olo iskee jo tunnin/kahden jälkeen. Tämä kuumuuskin on näköjään näin odotusaikana todella uuvuttavaa.

Huh, sainpahan taas maristua :) Mieliala raskauden suhteen on ollut koko ajan erittäin positiivinen, minulla vain tuo työ tuottaa päänsärkyä! Yleensä sairastan todella harvoin, mutta nyt odotusaikana minulla on ollut kaikennäköisiä vaivoja ja niiden vuoksi sairaslomapäiviäkin on kertynyt... Esimieheltäni ei arvatenkaan heru ymmärrystä.

Vaavi liikkuu kovasti mahassa, tunsin liikkeet jo 16/17 viikoilla, vaikka minulla on istukka edessä. 13 viikolla käytiin ultrassa ja sitten taas 20 viikolla kun ekalla kerralla ei saatu sydämestä kunnon kuvaa. 30 viikolla meidän " pitää" taas mennä, koska minulla on istukka vielä niin alhaalla että täytyy katsoa nouseeko se ylemmäs. Kesälomaksi olimme varanneet ajan Femedaan 4D-ultraan, joten pääsemme kurkkimaan masuasukkia melko usein :P

Viime viikolla oli neuvola, kaikki oli muuten ok paitsi Hb oli laskenut huimasti! Se oli minulla alkuraskaudesta 143 ja nyt 109, täti siis antoi minulle rautatabut matkaan. Sf mitta oli 18, eli millin alle keskikäyrän. Paino minulla laski alkuun noin 6kg ja nyt se on noussut lähelle lähtölukemia, vielä ehkä -1kg. Tänään pitäisi viedä kelaan paperit, haen äitiysrahaa viimeisten 6kk tulojen perusteella ja otan näin ensikertalaisena äitiyspakkauksen. 2.8 olisi seuraava lääkärikäynti neuvolassa. Odotan mielenkiinnolla mikä on tilanne kohdunsuun/-kaulan suhteen kun minulla on tosiaan näitä vatsakipuja ollut...

Jees, nyt pannaria uunista ja kelan kautta töihin!

Rv nyt 23+4

Vierailija
7/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla on mahassa välillä vähän outoja tuntemuksia, enkä tiedä kuuluuko ne asiaan (eka raskaus). Vauvan liikkeet tunsin jo viikolla 16 ja ovat jo parin, kolmen viikon ajan tuntuneet päivittäin ja hyvinkin selvästi.

Se mua huolettaa, kun välillä liikkeet tuntuu tosi alhaalla. Sitten mulla on sellaista painon tunnetta alavatsalla välillä. Oon huomannut, että kun on istunut ja lähtee kävelemään, niin tuntuu se painon tunne ja pelottaa (puoli-leikillään) että vauva pyrkii jo pois! Autossa istuessa tunnen että jokin ottaa vastaan eli vauvako siinä sitten tuntuu koko ajan.

Eilen jo ajattelin että soitan tänään neuvolaan mut tänään on tuntunut taas normaalille, joten taidan vielä odottaa...

Timaja 21+4

Vierailija
8/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,viikonloppu on mennyt aika lailla sisätiloissa.Emme ole jaksaneet perjantain pitkän rantareissun jälkeen lähteä minnekään,kökköä kun ei ole autoa ja tuo käveleminen ja kaksi lasta rattaissa on vain liikaa..

No,kohta lähdemme sinne rannalle, ja helpottaa kunhan pääsee sinne asti.Merivesi on varmasti jo parinkymmenen paremmalla puolen.

Omaa napaa: vauva potkii valtavasti ja myös alaspäin.Majailee edelleen tuolla oikealla puolella.Jalat ovat turvonneet jonkun verran, pitäisi ostaa uudet sandaalit mutta eihän mikään mahdu näillä helteillä! Sormuksista luovuin pari viikkoa sitten,ehkä mahtuvat sitten taas kun sää viilenee.

Hyvää alkavaa viikkoa!

Jas ja pikkuneiti 22+3 (huh,keskenmenon rajaviikko ylitetty)

Vierailija
9/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin tässä aktiivista, kun on pienemmän päikkäriaika ja isompi leikkii rauhassa omiaan. Ensi viikolla olemmekin sitten nettipimennossa, kun lähdemme mökille.

TIMAJA: En susko, että mitään huolta! Toki soitat neuvolaan ja pyydät vaikka lääkärille aikaa kohdunkaulan tarkistusta varten, jotta saat mielenrauhan, jos asia todella vaivaa. Aluksi liikkeet ovat voineet tuntua erilaisilta, sillä vauvalla on ollut kohdussa tosi paljon tilaa. Nyt vauva alkaa kasvaa tavallaan kohtua kiinni ja tila vähenee. On ihan normaalia, että liikkeet tuntuvat alhaalla. Siihen vaikuttaa vauvan asentokin. Ehkä olet kuullut siitä, että raskausaikana voi olla virtsankarkailua, kun vauva potkii virtsarakkoa yllättäen voimakkaasti. Se paineen tunnekin johtunee vain vauvan asennosta. Myös kohdun asento ja istukan paikka vaikuttavat tuntemuksiin. Toisaalta, voisiko tuo paineen tunne olla kivuton supistus? Ensikertalaisena et varmaan voi tietää, miltä se tuntuu ja jokaisella tuntemukset ovat hiukan erilaisia. Itselläni kivuton supistus on mahan kovettumista ja paineen tunnetta. Nuo kivuttomat supparit eivät ole vaarallisia tai haitallisia, kohtu vain *harjoittelee*.

Siitä omasta navasta... välillä on *menkkakipuja* ja joskus ne tuntuvat melko ikäviltä. Kohtu varmaan taas kasvaa =o Ainakin minulla kunnon supparit ovat ihan oikeasti tosi kipeitä (vaikka normaalisti minulla on korkea kipukynnys) ja ilmestyvät vasta synnytyksen alkaessa. Tosin muutama yö sitten näin unta, että synnytin tyttövauvan (emme tiedä sukupuolta) hiukan ennenaikaisena... Näin odotusaikana näen ihan mahdottomia unia! Yleensäkin näen paljon unia, mutta raskaana ne menevät ihan oudoiksi =o 2.8. on neuvolalääkäri. Sitten taas tietää, onko alapäässä tapahtunut mitään, kun välillä on sellainen olo, että muutosta olisi tullut... Yritän olla hötkyilemättä, vaikka tietenkin heti, kun on *kivuliaampaa* alkaa pelottamaan. Eikä täällä oikein voi rauhallisestikaan ottaa kahden vauhdikkaan viikarin kanssa. Saati sitten, kun pitää touhuta metsähommissa...

Kunhan kuopus herää, on alettava siivoamaan. Ruokaakin pitäisi laittaa, mutta se ei houkuttele näin kuumilla keleillä. Vaan pakko silti... =)

TalviSalama + Tiitiäinen 23+4

Vierailija
10/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille marrasmasuille!

En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut kulumisia, mutta palstaa olen kyllä lueskellut päivittäin. Nyt ajattelin sitten jotain vähän rustaillakin - lähinnä rinnoista ;)

Huomasin nimittäin viikonlopun mökkireissulla, että multahan tulee jo rinnoista maitoa! Pesin saunassa nänninpäitä ja ihmettelin, kun niihin kertyy koko ajan ja varsinkin näin helteellä sellaista kellertävää eritettä. Tulin siinä sitten vähän niin kuin puolivahingossa puristaneeksi rintaa ja kas - sieltähän tipahti heti keltainen maitopisara.

Syy miksi olen niin ihmeissäni on se, että esikoisesta rinnoissa (jos näitä A-kuppeja nyt voi rinnoiksi kutsua) ei tapahtunut minkäänlaisia muutoksia vasta kuin neljä päivää synnytyksen jälkeen, jolloin maito nousi ja oikein rytinällä. Sitä ennen ne eivät kasvaneet lainkaan. Ainoa, mikä silloin pisti silmään oli nännien värin muutos vaaleasta ihan tummanpunaiseksi.

Nyt A-kuppi on jo suurentunut B-kupiksi, mutta nännien väri ei ole muuttunut miksikään. Ja että maitoakin tulee jo - olen kyllä edelleen ihmeissäni. Anoppi sanoi heti että " no se on sitten tyttö, kun tuollaista tekee" . Esikoinen on siis poika. Alkoi vähän itseäkin jännittämään, että jospa se sittenkin olisi tyttö, kun toista poikaa olen tässä omassa mielessäni koko ajan odotellut.

Noh, Brunolle mennään 4D-ultraan parin viikon päästä, joten eiköhän tuo viimeistään sitten selviä. Mutta on hauskaa silti huomata, miten erilaista toisen odotus voikin olla, niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Masu kasvaa ihan eri paikassa ja muotoisena kuin esikoisesta, mutta painoa ei ole tullut juuri enempää eikä vähempää kuin kolme vuotta sitten, tähän mennessä noin neljä kiloa. Muuten vointi on ihan mainio ja sauvakävelylenkeillä yritän käydä pari-kolme kertaa viikossa.

Onko muilla marasmuruilla muuten vastaavia maitohavaintoja?

Hikisenä työpöydän ääressä,

Kultimus, rv. 22+2

Vierailija
11/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistasi!

Kohtu monesti todellakin painaa virtsarakkoa. Kivuttomia supistuksiakin on ollut. Voihan se olla, että välillä supistaa alavatsasta, ja se tuntuu vähän erilaiselta paineentunteelta kuin ylävatsasta supistaessa.

Sitä kohdunkaulan " kypsymistä" mä pelkään, mut ehkä tää todellakin on ihan normaalia. Parin viikon päästä on neuvola, joten taidan kasvatella masua ihan rauhassa, ellei nyt mitään kipuja tai muuta vakavampaa ilmaannu.

Timaja

Vierailija
12/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timaja, samassa veneessä ollaan, eli esikoista myöskin odotan =)

Mulla on myös jos jonkinlaista kipua. Kohdunsuu on lääkärineuvolassa viikko sitten tarkastettu eikä muutoksia ollut onneksi tapahtunut. Kolme viikkoa olin kuiteski saikulla, mulla myös raskas työ jonka jälkeen kivistys alamahalla jäi päälle. Pari päivää olen nyt ollut töissä, eikä ainakaan vielä ole niin pahalta tuntunut kuin ennen. Menkkakipuja on välillä myös, toki ovat lieviä, mutta arveluttavat silti... Onkos muilla ollut jo tässä vaiheessa häpyliitoksen seutuvilla kipuja? Häpyluuhun on alkanut sattua, ja se tuntuu koko ajan, kävellessä varsinkin.

Maidontulosta joku kyseli, kyllä, täällä rinnat vuotaa myös.. Ja lähinnä öisin vaan, joten joudun pitämään liivejä + liivinsuojia joka yö.

Tälläistä tämä esikoisen odotus on, koko ajan pyörii ajatukset oman mahan ympärillä ja kuulostelee itseään - ehkä liikaakin :)

Viipero rv 23+0

Vierailija
13/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan!

Mökillä oltiin koko viime viikko. Maantaina mentiin ultran jälkeen ja tultiin lauantaina takaisin. Meidän seurana oli aina joku, ensin isovanhemmat, sit kaveriperheen äiti ja lapset, sit isukkikin ehti yhdeksi yöksi ja esikoisen kummin kanssa vietettiin viimeinen vuorokausi.. Eli ei päässyt kyllästymään ;) Tosin tuntui, et mökillä aika kuluu todella hitaasti, viikko tuntui ihanan pitkältä, nyt on vielä kaksi viikkoa aikaa lomailla... Huomenna lähdemme neuvolan jälkeen taas kahdeksi yöksi mökille, kun isukilla on vapaata.

Tänään käytiin vähän shoppailemassa tyttöjen kanssa. Kävin ostamassa esikoisen valitsemaan paitaan langat, että pääsen tekemään käsillä jotain... Ompelin yhden kietaisuhameen tuossa päikkäreitten alussa ja kävin viemässä kaksi kanavatyötä kehystettäväksi (toinen tulee lahjaksi kummitytölle ripillepääsyn johdosta).. ELi käsityöt luistaa, vaikka helle hikoiluttaa käsiä...

Miulla ihan selvästi supistelee, jos paljon kävelee. Lauantaina, kun tultiin mökiltä ja käytiin kaupasta, niin johan kovetti ostoskassien kantaminen. Tänäänkin shoppailun jälkeen, kun käytiin syömässä, ja hetken paikallaan olonkin jälkeen kovetti masua... Saas nähdä kuinka sitä loman jälkeen töissä jaksaa - siellä kun ei näy tahti rauhoittuvan sulkuaikanakaan.....

Nyt taidetaan lähteä uimaan ja illalla pitäis laittaa mökkitavarat kondikseen - täällä siis taas nettipimentoa torstaihin...

Eli nautitaan lämmöstä, vaikka se ei varmaan näiden lisäpatterien kanssa olekaan kovin helppoa ;)

--Mirpa + masukki rv 20+4--

Vierailija
14/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla neuvolassa. Painoa on tullut ihan liikaa, mutta terkka sanoi, ettei sitä kannata alkaa suremaan. Tulee mitä tulee. Ihana asenne, voi kun itse voisi ajatella niin...

Joka tapauksessa kaikki oli hyvin. Vauvan syke oli vahva 150 ja kovasti tuo pyristeli Doppleria pakoon :-) Hb oli tällä kertaa noussut 121:een. Kuukausi sitten se painui 117:ään, ilmankos ei enää väsytä niin paljon. Verenpaine oli normaali.

Terkka oli sitä mieltä, että töihin ei välttämättä enää kannata asennoitua menemään nyt kun tuo selkäkin meni. Minulla on myös vastuullinen, nostoja, stressiä sekä kiirettä ja epäsäännöllisiä työaikoja sisältävä työnkuva hoitoalalla, leikkauspotilaiden parissa. Itse olen sitä mieltä, että koetan väen vängällä sitkeästi sinnitellä syyskuuhun saakka ja sitten luovutan mikäli työnteko menee mahdottomaksi.

En nyt muista kenellä tulee maitoa jo rinnoista. Sama täällä jo muutaman viikon :-) ja ultran mukaan tyttöä odotellaan...tosin minulla on jo sekä tyttö että poika jo ennestään, eikä kummastakaan ole aikoinaan odotusaikana maitoa tihkua, vaikkakin maitoa on sitten imetysaikana tullut enemmänkin kuin omiin tarpeisiin.

Tämä raskaus on tosiaan ihan erilainen kuin kaksi aiempaa. Siinä missä raahasin tuskitta esikoista ja kahta kauppakassia kuopuksen odotusaikana, hädin tuskin kykenen nyt kantamaan kevyttä kassia ilman, että vatsa menee tiukaksi...jollakulla muullakin taisi olla sama ongelma.

Tuon selän kanssa pärjään nyt jotenkuten kun syön särkylääkkeitä ja ostin sellaisen Carriwell- tukivyön joka on tosi hyvän ja tukevan oloinen.

Kanelisokeri 21+2

Vierailija
15/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä menee ihan ok masunkin kanssa,tressaan vaan sitä huomista!!!

Silloin kun on se rakenneultra,pelkään kokoajan että saan ikäviä uutisia...

Vauva siis liikkuu vilkkaasti ja supistuksiakaan ei ole oikeastaan tullut kuin muutama hassu,mutta kun söin niitä e-pillereitä melkein rv11 asti niin pelkään niiden aiheuttaneen jotain vauvalle.

Nyt meilläkin rv21 täynnä ja huomenna siis rv21+1 ultrassa.

Toivon saavani selville jo tulevan sukupuolen.

Ja tietysti toivon että vauva olisi kehittynyt niinkuin pitääkin ja terve ultran perusteella...

Painoon sen verran että mulla nousi alussa n.2kg ja nyt yhteensä 3kg laskenut paino,eli paino olisi laskenut lähtöpainosta noin kilon.

Mutta vuoro seuraavalle...