Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat(ko)?

pullava
27.06.2020 |

Selostus on pitkä, mutta jos jaksat lukea niin toivon että kerrot jos sinulla on vastaavia kokemuksia. Olen siis 26-vuotias, ollut parisuhteessa 8+ vuotta. Siitä seitsemään vuoteen emme ole käyttäneet ehkäisyä, koska toivomme lasta. Olen sairaalloisen ylipainoinen edelleen ja aloin lihoa vuodesta 2012. Tämän
vuoden alussa aloitin elämäntapamuutoksen ja tähän mennessä olen pudottanut painoa yli 30 kiloa. Ehkäisyttömän seitsemän vuoden aikana menkat eivät tulleet ollenkaan (kierto 100+ päivää) muutoin kuin terolutien avulla kiertoni oli tasan 28 päivää. Tämä johtui varmasti vain ylipainostani. Nyt painoni pudottua viime kuussa ensimmäisen kerran vuosiin "luomuna" kiertoni oli 30päivää. Olin tästä todella innoissani että kroppani toimii taas. Nyt kuitenkin menossa kp 33 ja eilen tuli pyyhkiessä verta paperiin joten oletin että menkat alkaa. Sitä oli ihan selkeästi, ehdin jo tampooninkin laittaa. Sen jälkeen ei kuitenkaan mitään. Tein varmuuden vuoksi myös eilen raskaustestin joka näytti negatiivista. Jääkö mulla menkat nyt taas pois vai mitä ihmettä? Onko kenelläkään edes vähän vastaavia kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi