Tarkkailetteko saamienne peukkujen määrää?
Olen parhaillaan sairaalassa tiputuksessa, joten se on tällä hetkellä mun kaikkein jännittävin harrastus:)
N23
Kommentit (15)
Tottakai!
En kyllä tosin yhtään osaa sanoa, että miksi ihmeessä 😂
Pikaista paranemista ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
En kyllä tosin yhtään osaa sanoa, että miksi ihmeessä 😂Pikaista paranemista ap:lle!
Kiitos! Olen tosi allapäin, koska pelkään niin kovasti, että kuolen:(((((
Teen samaa, ja peukutin ap:n kumpaakin viestiä.
Peukutatteko koskaan omia kommenttejanne?
Joo tai lähinnä alapeukkujen. Mitä viiltävämmän vastauksen pistät kehiin, sitä enemmän sitä alapeukutetaan. Se on hyvä mittari siihen.
Vierailija kirjoitti:
Peukutan siinä vaiheessa mun omaa kommenttia, jos siihen on tullut yksi yläpeukku. Niin kukaan ei kuvittele mun peukuttaneen omaa viestiäni:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutan siinä vaiheessa mun omaa kommenttia, jos siihen on tullut yksi yläpeukku. Niin kukaan ei kuvittele mun peukuttaneen omaa viestiäni:)
Ap
Sama :D
En pahemmin välitä peukuista. Sellainen voisi äkkiä johtaa haitalliseen käytökseen -> tavoitteena maksimoida peukut oikean asian sijaan. En edes yritä myötäillä kaikkia.
Omien juttujen multipeukutus on parasta. <3
Tottakai tarkkailen. Miksi kirjoittaisin kommentin, jos en olisi kiinnostunut millaisen vastaanoton se saa?
Vierailija kirjoitti:
En pahemmin välitä peukuista. Sellainen voisi äkkiä johtaa haitalliseen käytökseen -> tavoitteena maksimoida peukut oikean asian sijaan. En edes yritä myötäillä kaikkia.
Eihän siinä ole tarkoituskaan saada paljon peukkuja tai yrittää miellyttää kommenteillaan. Vaan nähdä kuinka moni on samaa mieltä itteni kanssa. Ja usein juurikin niin, että mitä kärjistetympi/eriävä mielipide on, niin sitä mielenkiintoisempaa on nähdä saako se peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu???
Salaista trollitietoa. Eihän taikuritkaan paljasta temppujaan. :)
Käykö lääkäri välillä peukuttamassa?