Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä "perinteiset" arvot omaava: miksi mielestäsi kaikille ei kuulu samanlaiset ihmisoikeudet?

Vierailija
27.06.2020 |

Niin, tuli tosiaan mieleen tuosta yhdestä keskustelusta, että miksi näiden "perinteiset" arvot omaavien mielestä kaikille ei kuulu samat ihmisoikeudet? Miksi teidän mielestänne on oikein, että ihmisoikeudet ovat riippuvaisia etnisestä taustasta, seksuaalisesta suuntautumisesta tai sukupuolesta? Voisitteko hieman avata tätä ajatusmaailmaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko itse ensin, mitä tarkoitat perinteisillä arvoilla?

Taitaa mennä sulla nyt aika pahasti puurot ja vellit sekaisin, kun sekoitat tähän kaiken ihonväristä lähtien.

Vierailija
2/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä sulla nyt aika pahasti puurot ja vellit sekaisin, kun sekoitat tähän kaiken ihonväristä lähtien.

No niin sanotusti perinteiset arvot. Eli nainen kuuluu keittiöön ja h*mot suoraan h**vetistä. Usein näihin perinteisiin arvoihin liittyy uskonnollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä ovat ne ihmisarvot, joita ei ole mielestäsi suotu kaikille?

Vierailija
4/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule minulla on varmaankin hyvin perinteiset arvot ja olen jo äidinmaidossa imenyt sen että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.

Sinulla menee aloittaja jauhot ja vellit sekaisin.

Vierailija
5/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perinteiset arvot. Näihin perinteisiin arvoihini ei kuulu juuri minkäänlainen ma*ah**nmu*utto, lukuunottamatta ty*ö*peräistä maa*anm*uuttoa korkean koulutustason aloille.

Vierailija
6/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin sanotusti perinteiset arvot. Eli nainen kuuluu keittiöön ja h*mot suoraan h**vetistä. Usein näihin perinteisiin arvoihin liittyy uskonnollisuus.

Puhutko siis transliikkeestä, joka kannustaa feminiinisiä poikia transitioitumaan tytöiksi ja poikamaisia tyttöjä transitioitumaan pojiksi, vaikka tutkimusten mukaan suurin osa dysforisista lapsista olisi ihan tavis homoja, lesboja ja biseksuaaleja? Hehän myös pyrkivät rajoittamaan naisten kokoontumisvapautta, mikä kuuluu ihmisoikeuksiin, sekä naisten mielipiteen- ja sananvapautta, mikä kuuluu myös ihmisoikeuksiin sekä tuhoamaan naisten oikeudet omiin yksityisiin tiloihin. 

Vierailija
7/7 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvoin hyvin perinteisessä kristillisessä kodissa.

Paljon olin mukana hengellisissä tilaisuuksissa missä romanit usein hoiti musiikkipuolen ja puhujina oli usein afrikkalaisia pastoreita tms.

Kuulijakunnasta oli jos jonkinmoista tallaajaa.

Vahvin opetus ehkä taustasta on minulla se että jokainen ihminen on samanarvoinen Jumalan edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi