Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: Haluatko näyttää ikäistäsi nuoremmalta vai vanhemmalta?

Vierailija
27.06.2020 |

Minkä ikäiseksi haluaiait ihmisten arvioivan sinut?

Käsi sydämelle: Haluatko näyttää ikäistäsi nuoremmalta vai vanhemmalta?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta tietysti ja siltä mä näytän.

Vierailija
2/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hieman arpoa, vastaanko ikäiseltäni vai nuoremmalta. Haluan näyttää kyllä ikäiseltäni, mutta täynnä elämänvoimaa olevalta ja seksikkäältä sellaiselta. Olen siis 40+ nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä nyt on? Ei kai kukaan halua ainakaan näyttää vanhemmalta sen jälkeen kun on täyttänyt 18. 

Vierailija
4/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseltäni, mutta en sellaiselta millaiseksi ikäiseni yleensä kuvitellaan. Nykypäivän nelikymppinen on tyylikäs, kaunis ja aktiivinen, ei mikään valahtanut tuulipukutäti.

Nuoremmalta en ainakaan halua näyttää. Mun alalla uskottavuus kärsii nuoresta iästä ja alan vihdoin päästä eroon kaikista tytöttelijöistä.

Vierailija
5/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 eikä haittaisi yhtään näyttää 5-10 v nuoremmalta. Silloin kuitenkin edelleen näyttäisin keski-ikäiseltä eli suunnilleen omaan ikäryhmään kuuluvalta. Sen sijaan olisi noloa näyttää vaikka kaksikymppiseltä pennulta. Ei mikään hehkeys korvaisi sitä, että minuun suhtaudutaan nyt ehkäpä hieman eri tavalla kuin silloin kun olin nuori. Ikä ei tuo pelkästään ryppyjä vaan myös uskottavuutta.

Vierailija
6/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseltäni, kiitos. Multa kysyttiin pari viikkoa sitten paperit, kun ostin kaksi olutta. Olen 44-vuotias, ei hivellyt kyllä.

Vierailija
7/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kysymys tämä nyt on? Ei kai kukaan halua ainakaan näyttää vanhemmalta sen jälkeen kun on täyttänyt 18. 

Alapeukkuja saanut kommentti, mutta kukaan ei silti ole vastannut ikäistään vanhemmalta :D

Vierailija
8/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt baby face kasvoistani. Näytän 20 vuotta ikäisiäni nuoremmalta.. Mies 57v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan