Onneksi ei selluliittiä!
Katselin juuri jommankumman iltapäivälehden sivuilta sellyliitti kuvia. Pakko olla taas kiitollinen geenilotolle. Ei äidilläni, ei mummollani eikä minulla ole koskaan ollut selluliittiä. Aivan kamalilta nuo kuvat näyttivät.
Kommentit (19)
No kivat sulle. Kyl sää niin hyvä ja kaunis ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
En ole hyvä, vaan ihan ilman omaa ansiotani onnekas. Ap
Mulla on ainakin selluliittia paljon. Alkoi tulla jo 16 v. En ollut ylipainoinen todellakaan enkä ns. laihaläski. Elämäntavoistakaan ei ole kiinni. Ehkä ne geenit. Enkä kyllä yhtään tykkää niitä näytellä. Rumaa on.
Noissa kuvissa oli kyllä poikkeuksellisen pahat selluliitit. Ei todellakaan normaalia tai yleistä!
Joo joo kaikki ymmärsi jo. Pistit jo naistenhuoneelle, nyt tänne ja mihi muualle aattelit pistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että edes käsitit sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluat kuitenkin tehdä sellaisen avauksen, jossa haukut muiden ulkonäköä?
Ap:lla on paljon testosteronia ja alhaiset estrogeenitasot.
33-vuotiaan perse kuin kuuskymppisellä. Ei tosin naamakaan nuorelta näytä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on paljon testosteronia ja alhaiset estrogeenitasot.
Voi olla. Mulla on aina ollut tasainen horminitoiminta, helpot kuukautiset ja voimakas seksuaalinen halu. Ap
Vierailija kirjoitti:
33-vuotiaan persew kuin kuuskymppisellä. Ei tosin naamakaan nuorelta näytä.
Minä olen 61-vuotias eikä takapuoleni ole todellakaan tuon näköinen. Lähes ainoa ruumiinosani taitaa olla, joka juurikaan ei ole muuttunut vuosien varrella (ehkä aavistuksen pyöristynyt, mikä on vain hyvä). Selluliittia minulla ei ole juuri lainkaan.
Minulla on tosi paljon selluliittia reisissä, pyllyssä, myös käsivarsissa. Olen kokoa 36. Jonkin verran se vähenee, kun laihdutan. Äidilläni on myös, se on perinnöllistä, mutta minulla varmaan enemmän kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä.
Mulla on selluliittiä, mutta onneksi mun elämää ei selluliitit eikä muutkaan ulkonäkövirheet rajoita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on selluliittiä, mutta onneksi mun elämää ei selluliitit eikä muutkaan ulkonäkövirheet rajoita.
Se on hyvä asia. Minullakin on ulkonäkövirheitä, mutta ei tätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi paljon selluliittia reisissä, pyllyssä, myös käsivarsissa. Olen kokoa 36. Jonkin verran se vähenee, kun laihdutan. Äidilläni on myös, se on perinnöllistä, mutta minulla varmaan enemmän kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä.
Näin se ilmeisesti on. Itse voi vain vähän vaikuttaa tähän asiaan. Ap
Kuvia selatessa huomasin, että on ollut syömishäiriö jossain vaiheessa. Ehkä siinä on nopeasti rasva hävinnyt, kun nopeasti laihduttaneilla iho näyttää samankaltaiselta.