Mies suuttui kun valitin piereskelystä...
No niin. Tilanne tämä että viime aikoina on mieheni alkanut piereskellä enemmän kuin yleensä, ollaan oltu yhdessä kuutisen vuotta. Varmastikin pieruille löytyy syy, ja oloaan helpottaa, mutta...
Ei ole kiva esim. sängyssä illalla, kun mies alkaa oloaan helpottamaan - tuuletin pamauttaa ilmavirran suoraan nenääni, ja näin käy monta kertaa! Satunnaisen olon helpotuksen ymmärrän toki, ihmisiä ollaan kaikki. Eilen meni vähän hermot, kun istahdettiin saunan lauteille ja mitäpä mies tekeekään ekana?? Poistuin suihkuun, ja sanoin miehelle että nyt alkaa mennä jo yli, ja ellei rajoita pikkuhiljaa minua alkaa kohta kovasti ällöttää.
Lopputulos, loppuillan mies piti mykkäkoulua ja piereskeli sohvalla entistäkin enemmän, johon en reagoinut mitenkään. Pitääpä näköjään edelleen mykkäkoulua. Mites nyt tästä eteenpäin...
Kommentit (13)
"Mitä te tekisitte tässä tilanteessa".
Kiitos, niitä varmastikin tarvitaan. Lähinnä mietin että olinko nyt kohtuuton. Aiemmin mies ei ole näin piereskellyt, nyt oikein tuntui pinnistelevän kun perse soi koko ajan, saunassakin... Mitähän se yrittää viestittää. Ap
Niin että häiritseekö teitä muita saunassa ja tuulettimen edessä piereskely, vai olenko nyt ainoa? Joo pieren kyllä itsekin mutta joku raja sentään. Ap
Päivän huonoin jo näin aamusta.
Huonompaa ei tänään löydy.
Antaisin turpaan, saunassa ei piereskellä. Mykkäkoulua pitävät miehet vässyköitä.
Hahah, sori mutta tämä ei ole provo. Tässä sängyssä mietin nousisko ylös ja jatkaako mies mykkäkoulua. Ap
Saunassa ei pöristä! Sauna on pyhä. Sohvalla saa jos on aivan pakko, muuten mennään ulos/vessaan töriseen.
Itse olen se enemmän piereskelevä osapuoli. Mun vatsalla/suolistolla näyttää olevan ihan oma tahto ja jos pidätän pieruja, niin tulos on se että eka vatsa ei toimi ja turpoaa. Sitten jossain välissä myöhemmin iskee ripuli ja silloin vessa on oltava tosi lähellä, kun ei voi pidättää ollenkaan (ja näin voi käydä vaikka olisi piereskellytkin, mutta suuremmalla todennäköisyydellä jos on pidätellyt pieruja).
Eli todellakin piereskelen kun voin, jotta elämäni olisi jotenkin inhimillisempää eikä vain vessaan kiinni sidottu. Jos jokaisen pierun kohdalla kävisin vessassa, niin parhaimpina päivinä hyppäisin siellä useita kymmeniä kertoja, jopa voisi lähennellä sataa.
Onneksi puolisoni kestää ja ymmärtää tämän. Itse en aina jaksaisi elää vatsani kanssa, mutta se nyt on vain osa minua. Ja kyllä olen käynyt lääkärissä, on testattu allergiat yms. eikä mitään ole löytynyt. Suvussa on samaa ongelmaa. Ruokavaliotkaan ei näytä helpottavan.
Eli omasta näkökulmastani ymmärrän miestäsi.
Yök! Miten mies voi loukkaantua siitä että sanot huonosta käytöksestä? Kyllä, vaikka olisi parisuhteessa ja tuntenut sata vuotta niin ei tarvitse silti pakottaa toista saunassa ja sängyssä haistelemaan omia pierujaan. Kun mies lopettaa mykkäkoulun niin rakentava keskustelu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Päivän huonoin jo näin aamusta.
Huonompaa ei tänään löydy.
Minusta tämä ei ole olleenkaan provo. Luulen, että pieruista on paljonkin erimielisyyttä parisuhteissa.
Voimia!