Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilin tänään olla koko päivän ilman rintaliivejä

Vierailija
26.06.2020 |

Koska ajattelin että se olisi jotenkin voimaannuttavaa. Lopputulos oli se että nänneihin sattu ihan hemmetisti, niin paljon että melkein itkin. Toisesta tuli jo verta. Se siitä voimaantumisesta..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helvetissä sait nännit vuotamaan verta? Oliko paitasi tehty teräsvillasta?

Tätä minäkin ihmettelen. Käytän liivejä vain urheillessa ja töissä. Ikinä en ole saanut nännejä verille. Liivikoko C85 jos sillä tässä on väliä. 

Vierailija
22/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tissinalushien määrää jos meikäläinen jättäs liivit pois😅🤮

Ei minulla ainakaan liivit estä tissinalusia hikoamasta. Jos estäisi käyttäisin niitä, päivin ja öin. 

Mulla ainakin vähentää sen määrää huomattavasti kun liivit kohottaa tissejä niin että ei ole iho suoraan ihoa vasten siellä alla. Totta kai hikoaa mutta pääsee myös haihtumaan pois suurin osa. Ilman liivejä valuisi näillä säillä solkenaan hiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?!! Mulla ei ole ollut 23 vuotisen elämäni aikana kertaakaan rintaliivejä bikinejä lukuunottamatta. Sehän tarkoittaa toisin sanoen sitä, että mun nännien täytyy olla terästä, koska niihin ei ikinä satu.

A-kuppi?

Joo, oletko ehkä selvännäkijä?;)

Vierailija
24/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?!! Mulla ei ole ollut 23 vuotisen elämäni aikana kertaakaan rintaliivejä bikinejä lukuunottamatta. Sehän tarkoittaa toisin sanoen sitä, että mun nännien täytyy olla terästä, koska niihin ei ikinä satu.

A-kuppi?

Tai oikeastaan tiedä... Pieni joka tapauksessa:)

Vierailija
25/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-kuppi?

Ei tarvitse olla selvännäkijä tietääkseen, että vähänkään isommilla harva hilluu julkisesti ilman liivejä. t. eri 

Vierailija
26/26 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakeli että tämä älynväläys jaksaa naurattaa, sori naiset... Ei voi mitään... :D