Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilin tänään olla koko päivän ilman rintaliivejä

Vierailija
26.06.2020 |

Koska ajattelin että se olisi jotenkin voimaannuttavaa. Lopputulos oli se että nänneihin sattu ihan hemmetisti, niin paljon että melkein itkin. Toisesta tuli jo verta. Se siitä voimaantumisesta..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista? Mitä kummaa sulla oli päällä ja mitä sä teit, että sait verta vuotamaan? Mä olen 95% ajasta nyt ilman kun olen kotitöissä, eikä ole mitään muuta kuin mukavaa kun ei kiristä.

Vierailija
2/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Miksi sä oot totuttanut sun kropan noin riippuvaiseksi jostain vaatekappaleesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pihahommia aika rivakasti ja nännit hankasi pahasti paitaan siinä heiluessa.

Vierailija
4/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt olla samantien ilman paitaa.

Vierailija
5/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pihahommia aika rivakasti ja nännit hankasi pahasti paitaan siinä heiluessa.

Järjen käyttö on sallittua.

Vierailija
6/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin kerran juoksulenkille tavallisissa rintaliiveissä. Piti olla kävelylenkki alunperin. En toiste tee samaa virhettä, oli niin kipeät rinnat koko illan ja vielä seuraavana päivänä vähän, aina urheilurintsikat juostessa!

Eli en olisi koko päivää ilman rintaliivejä, ellen makoile vaan, koska todennäköisesti päivän touhuissa tulisi vastaavaa ongelmaa jälkikäteen, kun liikun ja touhuan. Se tuki on hyvä olla. Noi painaa kuitenkin jonkun verran.

Vierailija
7/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ilman rintsikoita, paitsi juoksulenkillä. Ei hinkaa, hankaa.. erittäin miellyttävää. Ja kuitenkin c-kupin tissit.

Vierailija
8/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?!! Mulla ei ole ollut 23 vuotisen elämäni aikana kertaakaan rintaliivejä bikinejä lukuunottamatta. Sehän tarkoittaa toisin sanoen sitä, että mun nännien täytyy olla terästä, koska niihin ei ikinä satu.

Vierailija
9/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?!! Mulla ei ole ollut 23 vuotisen elämäni aikana kertaakaan rintaliivejä bikinejä lukuunottamatta. Sehän tarkoittaa toisin sanoen sitä, että mun nännien täytyy olla terästä, koska niihin ei ikinä satu.

Voi hemmetti, kuolisko nauruun:DDD

M28

Vierailija
10/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut maaliskuun puolivälistä alkaen ilman rintsikoita. :D Ihanaa! Siirryttiin silloin etätöihin ja sen jälkeen ei ole tarvinnut pukeutua virallisesti.

Vierailija
11/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kipeytyy rinnnat kun joskus joudun käyttämään rintaliivejä. Inhoan rintaliivejä.

Vierailija
12/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä liivejä ikinä eikä nännit oo koskaan kipeytyneet. Tai rinnat muutenkaan. Jos alkaisin harrastaa juoksua niin ehkä sit käyttäisin.

Vierailija
13/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tissinalushien määrää jos meikäläinen jättäs liivit pois😅🤮

Vierailija
14/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisilla on herkemmät nännit. Itse kuulun näihin. Nännini vuosivat verta tolkuttomasti joka imetyksellä. Kätilö sanoi, että varsinkin punahiuksisilla tai sen pigmentin omaavilla, on tämä ominaisuus.

En pysty olla ilman liivejä. Tai jos olen, se ei ole kivaa eikä helpottavaa.

Sori siitä.

Vierailija
15/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin käyttämästä liivejä koronan myötä, kun ei tarvinnut kulkea kylillä. Laitoin pari päivää sitten päälle, mutta hyi olkoon olivat ikävän tuntoiset! Puristavat, tiukat, ahdistavat. Ihmettelen, miten olenkin vapaaehtoisesti moisia hirvityksiä käyttänyt vuosikaudet.

Vierailija
16/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on juoksijan nännit.

Vierailija
17/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä sait nännit vuotamaan verta? Oliko paitasi tehty teräsvillasta?

Vierailija
18/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toisilla on herkemmät nännit. Itse kuulun näihin. Nännini vuosivat verta tolkuttomasti joka imetyksellä. Kätilö sanoi, että varsinkin punahiuksisilla tai sen pigmentin omaavilla, on tämä ominaisuus.

En pysty olla ilman liivejä. Tai jos olen, se ei ole kivaa eikä helpottavaa.

Sori siitä.

Ja sinä uskoit? Minullakin on vuotanut verta imettäessä ja ruskeat on hiukset. Nännit tottuu mihin vaan, jopa siihen, ettei rintsikoita ole.

Vierailija
19/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-kuppi?

Vierailija
20/26 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tissinalushien määrää jos meikäläinen jättäs liivit pois😅🤮

Ei minulla ainakaan liivit estä tissinalusia hikoamasta. Jos estäisi käyttäisin niitä, päivin ja öin.