Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä miesten logiikka on

Vierailija
25.06.2020 |

Jos ei-toivottu mies läpsäisee sinkkunaista pepulle kielloista huolimatta ja nainen tästä suuttuu, JOIDENKIN miesten mielestä nainen ylireagoi.
Mutta jos nainen onkin varattu ja joku mies tulee pyllyä läpsimään, on naisen kumppanilla oikeus suuttua ja aloittaa tappelu.

Miten ihmeessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan sama.

Vierailija
4/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies omistaa naisensa. Tietenkään omaisuuteen ei kosketa. Mieti nyt vaikka joku autokin, että joku sitä menisi naarmuttamaan. Toisaaltaan jos autokin on kovin ruosteinen ja vanha romu, niin, sama kai mitä lommoja siihen tulee. Se ajetaan loppuun ja vaihdetaan uudempaan malliin aikanaan.

Vierailija
5/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu naunen on miehen omaisuutta, sinkkunainen on roska katuojassa minkä kuka tahansa voi siivota pois.

Tätä ilmeisesti hait ap?

Vierailija
6/6 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pitänyt siitä, jos kumppanini puuttuu tilanteisiin, joissa minua lähennellään. Haluan hoitaa itse nämä tilanteet, ja jos puoliso puuttuu asiaan, muuttuu koko tilanne miesten keskinäiseksi kukkoiluksi - kiistaksi siitä, kenellä on omistusoikeus lähentelyn kohteena olevaan naiseen - vaikka kyse pitäisi olla naisen itsemääräämisoikeudesta, joka ei riipu mitenkään siitä, sattuuko olemaan parisuhteessa vai ei. Tästä on tullut joskus riitojakin, kun kumppani ei ole malttanut kunnioittaa toivettani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan