Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sääntösuomi, listataan kohtuuttomia sääntöjä

Vierailija
24.06.2020 |

Mulla on nyt vaan lemmikkiaiheisia, lisään kun muistan muita, mutta nää on tuoreimmat.
Juhannusyönä joskus kahden aikaan pyöräilin koirani kanssa rantaan. Olin siis matkalla yleisen uimarannan ohi venerantaan, jossa yleensä koiraani uitan ja uin samalla itsekin. Yleisellä rannalla oli juhlijoita, jotka tykästyivät koiraani. Kysyin sitten kaikilta, että onko ok jos tässä koiran kanssa uidaan. Oli kaikille ok ja kivaa oli.
Eräs ihminen sitten nappasi kunnon herneet nenään tästä kuultuaan. Jankuttaminen ei ole loppunut vieläkään, ja tuskin koskaan loppuukaan. Veikkaan, että välit meni. Musta se on jo vähän kohtuutonta, kun eihän koira sinne veteen tarpeitaan tee tai muutenkaan roskaa (toisin kuin ihmiset), ja tuo nyt oli tommonen poikkeustapaus.
Mun yks kaveri ulkoilutti kerrostalon pihalla kania valjaissa. Seuraavana päivänä oli pihanurmella kyltti "lemmikkieläinten ulkoiluttaminen kielletty". Mietin vaan, että mites rusakot?
Muita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa taloa ei saa maalata minkä väriseksi haluaa. Olen kuullut ne seli,selitykset enkä tajua? Oma talo niin aivan sairasta ettei saa itse päättää väriä. Kauppa on auki mutta kellon aika on "väärä" niin et saa ostaa kaljaa, lonkkua tai siideriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi