Onko lapsille jo ostettu uudet koulureput ja koulu kengät?
Kommentit (7)
Kyllähän tätä kärvistelyä on vielä viikkotolkulla edessä. Alkaisi jo koulut, eskarit ja päiväkodit. Olen ihan loppu tämän koronakevään jälkeen kun lapset kiljuu, tappelee jne. kaiken aikaa ja mies on pitkää päivää töissä. Mitään paikkaa ei ole mihin lapset saisi edes hetkeksi hoitoon. Hajoaa pää.
En ole ostanut. Ostetaan syksyllä kun lapset itse haluavat valita, eli joku kaupallinen puolessa vuodessa hajoava ihu lol-reppu tulee taas kyseeseen. Jee. Ollapa lapsi jolle saisi ostaa vaikka Kånkenin niin kestäisikin. Itselläni kesti kånken koko kouluajan lävitse ja oli lapsilla tarhareppuna.
Kesäkuussa...? Ei ole. Tai siis koululainen menee samalla repulla kuin ekalla ja tokallakin, eskarilainen saa esikoisen vanhan eskarirepun. Kengät on ostettu nyt kesällä, ei tarvitse syksyllä ostaa. Jotain uutta vaatetta ehkä ostetaan ja molemmille jumppapussit.
Kolmoselle menevä pärjää entisellä (tai ostetaan sitten uusi jos se osoittautuu pieneksi), eskariin menevälle itse asiassa tilasin pari viikkoa sitten Huomio-repun (https://www.matkavaruste.fi/p82672-huomio-heijastava-reppu-15-l-keltain…) kun nyt oli vielä värivalikoimaa mistä lapsi sai valita, ne on kausittain aika kortilla. Esikoisen kanssa on todettu tuo reppu tosi hyväksi ja pikkusisarus tarttui ideaan innolla kun ehdotin samanlaista.
Kenkä-kysymystä en ymmärrä. Ei me koko kesää paljain jaloin juosta, eli onhan niillä elokuuhunkin sopivat kengät olemassa, ja uusia ostetaan jos/kun koko sitä vaatii.
Ei tartte ostaa uusia reppuja, edelliset ovat ihan käyttökelpoiset. Kengät ostetaan jos niille on tarvetta.
Ehtii myöhemminkin, mutta viime vuotiset taitavat olla aivan hyvät, reput varsinkin. Tarpeen mukaan muuta kouluun liittyvää hankitaan ympäri vuoden.