Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpuhelin

puhelin
24.06.2020 |

Onko minulla pakko jättää työpuhelin loman ajaksi sijaiselle? Minulla on työpuhelimessa pankkijuttuja, joten en voi sitä jättää. Pomo vaatii näin. Firmalla on useita ylimääräisiä liittymiä, jonka saa heti käyttöön. Ennenkin sijaisella on ollut oma liittymä. Minä teen joka tapauksessa soitonsiirron.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on nimenomaan työpuhelin, niin kyllä.

Vierailija
2/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työväline, työnantaja päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomohan tuon asian päättää eikä av-raati.

4/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan muukaan jätä puhelinta loman ajaksi

Vierailija
5/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34730 kirjoitti:

ei kukaan muukaan jätä puhelinta loman ajaksi

Työsuhdepuhelinta niin, mutta työpuhelin pitää jättää.

Vierailija
6/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on työkapula, joka jää työpöydän laatikkoon / sammuu ja ignoorataan heti kun työpäivä päättyy, niin kyllä, se on silloin mahdollista jättää sijaiselle. Se on samanlainen työkalu kuin vaikka nitoja. Ei sinun henkilökohtainen.

Jos taas sinulla on työnantajan kautta puhelin, joka toimii samalla henkilökohtaisena puhelimena, ja jota pidät vapaalla mukana ja saat ehkä jotain puhelinetuakin, niin kyllä sinä sitten saat pitää sen itselläsi myös lomalla.

Vierailija
7/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhdepuhelin ja työpuhelin ovat kaksi eri asiaa. Työsuhdepuhelimesta sinulla näkyy puhelinetu palkkakuitissa, se on vain sinun käytössäsi ja saat käyttää henkilökohtaisiin asioihin. Työpuhelin on työpuhelin. Saat käyttää vain työasioihin, et henkilökohtaisiin asioihin ja siitä et maksa itse mitään. Ja se pitää jättää työpaikalle jos pomo niin sanoo.

Vierailija
8/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan käyttänyt työsuhdepuhelinta kun on vaan se puhelin mutta liittymä on kuitenkin hommattu eikä mistään työpaikalta ja oon soitellut yksityispuheluita.

Vierailija
9/9 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpuhelinta ei saa käyttää yksityisiin asioihin, mutta se on nimenomaan henkilökohtainen. Sitä ei saa luovuttaa kenenkään muun käyttöön, näin teroitettiin erillisessä tunnin puhelinperehdytyksessä. Suojakooditkin asetettiin henkilökohtaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi