Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kuvia olette lähettäneet työterveysasemalle etädiagnoosia varten?

Vierailija
24.06.2020 |

Mietin, voiko nännistä laittaa kuvan. Siihen on ilmestynyt omituinen luomi tai vastaava ja haluaisin tietää, onko se normaali vai tarvitseeko tutkimuksia. Olen nainen.

Kommentit (13)

1/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita läheltä otettu kuva niin ei ole niin härön näköinen

Vatkaan veivaan

Vierailija
2/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MunaVatkain kirjoitti:

Laita läheltä otettu kuva niin ei ole niin härön näköinen

Nännit tulisi normalisoida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asiaa voi hoitaa kasvotusten? On aika todennäköistä ettei lääkäri voi kuvan perusteella kuitenkaan sanoa juuta eikä jaata.

Vierailija
4/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö asiaa voi hoitaa kasvotusten? On aika todennäköistä ettei lääkäri voi kuvan perusteella kuitenkaan sanoa juuta eikä jaata.

Nolottaa mennä kasvotusten :/ mun nänni on niin outo, melkein saman kokoinen kuin koko tissi. Sellainen turvonnut vaahtis.

Vierailija
5/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähettää kuvan. Ei tarvitse mennä paikan päälle. Jos huolestuttavaa, saat kutsun lääkäriin.

Harva se päivä lähetän itsestäni intiimikuvia mehiläisen digiklinikalle.

Vierailija
6/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa mennä kasvotusten :/ mun nänni on niin outo, melkein saman kokoinen kuin koko tissi. Sellainen turvonnut vaahtis.

Lähetä kuva ja kysy, onko outoa.

Vierailija
7/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lähettää kuvan. Ei tarvitse mennä paikan päälle. Jos huolestuttavaa, saat kutsun lääkäriin.

Harva se päivä lähetän itsestäni intiimikuvia mehiläisen digiklinikalle.

:D

Vierailija
8/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen uimahallissa seurannut, ihan normaali vaalean imettäneen naisen nänni. Imetyksessä nännit levistyvät.

Vierailija
9/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen uimahallissa seurannut, ihan normaali vaalean imettäneen naisen nänni. Imetyksessä nännit levistyvät.

En ole imettänyt koskaan... tai ollut raskaana.

Vierailija
10/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukama vaivaa. Pitäsköhän lähettää kuva? 🙈🤣

Vierailija
11/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kipuja tai muuta haittaa, ei ole syytä toimenpiteisiin. Kosmeettinen haitta korkeintaan.

Vierailija
12/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on luonnostaan vaahtokarkkimaiset nännit. Sinulla on varmasti blondit hiuksetkin.

Vierailija
13/13 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on luonnostaan vaahtokarkkimaiset nännit. Sinulla on varmasti blondit hiuksetkin.

Tummanvaaleat.. mistä arvasit? Näkyykö ne naapuriin asti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan