Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukeuduin seksikkäästi, mies totesi "ei toimi"

Vierailija
24.06.2020 |

Urpo äijä välillä. Ihan flirttimielessä laitoin päälle sellaiset vetimet, joista oltiin sattumalta puhuttu kevyesti pari päivää aiemmin. Sellanen perus "seksikäs sihteeri". Ajattelin että se on vähän vitsi vaan, mutta voishan siitä innostuakin ja tilanne edetä pidemmälle. Vähintään nyt joku pepun puristus ja naurahdus ja pusu.
Mutta eiiiii, kun hän vaan kattelee arvioivasti ja toteaa päätä pudistellen että "njääh, ei toi kyllä toimi" ja jatkaa puuhiaan. Ilme sellanen hikistä sukkaa haistanut.
Tuntuu että sivuutti täysin MINUT ja katto vaan sitä asua ja mielessään klikkas *next*. Jäin ihan urpona siihen seisomaan että "öö, no.. okei". Ei enää katsekontaktia.

Että se on taukki joskus. Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen sika!

Vierailija
2/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuollainen sika!

En sentään. Tänään kyllä pidän sitä pällinä. Huomenna taas tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset (ja miehet) ovat alasti vaatteiden alla. Muista se ja toimi sen mukaan!

Vierailija
4/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset (ja miehet) ovat alasti vaatteiden alla. Muista se ja toimi sen mukaan!

Saisi se mieskin toimia sen mukaan..

Vierailija
5/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vain ole sortunut itse koskaan arvostelemaan miehesi pukeutumista? Seksikkyys ei tule vaatteista, vaikka sitä voi korostaakin pukeutumisella. Jos se menee pieleen niin käy kuin valmiiksi nauretulle sketsille.

Vierailija
6/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan maailman älykkäin mies. Pitäisi vähän ymmärtää, kun vaimo on noinkin hyvin toiveisiin vastannut. Kyllä minulle toimii aina. Musta liukas paita on jo sexy.

Vierailija
7/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vain ole sortunut itse koskaan arvostelemaan miehesi pukeutumista? Seksikkyys ei tule vaatteista, vaikka sitä voi korostaakin pukeutumisella. Jos se menee pieleen niin käy kuin valmiiksi nauretulle sketsille.

Jos olen vastaavasti hänet teilannut niin sekin on ollut törppöä käytöstä. En tosin muista tälläistä tapahtuneen. Jos hän tulisi vaikka suihkun jälkeen pyyhe päällä mun luo pilke silmäkulmassa niin en mä katsoisi päästä varpaisiin ja sanoisi "njääh, emmä tykkää tollasesta" ja siirtyisi tuijottamaan puhelinta. Epäkohteliasta se vaan on.

Mutta aina ei voi olla sosiaalisesti skarppi, välillä tekee tyhmyyksiä.