Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan kehu

Vierailija
24.06.2020 |

Koskaan ei ole kehunut mitään luonteenpiirteitäni, ei edes ole ihanaksi sanonut. Ainoastaan ulkonäköä joskus harvoin kehuu kauniiksi. Joo olen siitä ilonen, mutta itselle olisi paljon tärkeämpää saada hyvää palautetta minusta itsestäni, siitä millainen olen ja kuulla että mies on vaikka onnellinen kanssani, mutta ei mitään koskaan. Kehuuko teidän miehet teitä? Saatteko hyvää palautetta miehiltänne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä ei ole koskaan lapsena kehuttu, ei ole koskaan nähnyt vanhempian kehuvan toisiaan yms niin ei välttämättä oo mitään taitoa ja ymmärrystä asiasta. Jotkut on hämmästyttävän avuttomia vuorovaikutuksessa ja suhteen ylläpidossa, vaikka päällepäin näyttää tosi normaaleilta ja kavereiden kanssa tulee juttuun.

Voi olla ettei sitä taitoa opi, ellei joku kädestä pitäen opeta kärsivällisesti. Ja onko jollain tyttöystävällä sitten taitoja ja tietoja opettaa tunteiden tunnistamista ja sanallistamista? No ei ole. Osataan sanoa mitä kaivataan, se on hyvä. Mutta se ei välttämättä riitä mihinkään.

Voi olla että sun mies oppii myös vähitellen kokemuksen kautta, mutta se saattaa vaatia monta suhdetta ja vaikka 20v lisää ikää.

Vierailija
22/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tässä taustalla se tosiseikka, että monille miehille kelpaa kuka nainen hyvänsä. Koska sinussa ei ole mitään hänen mielestään kovin ihmeellistä, mitä ei olisi kenessä tahansa naispuolisessa, hän ei vaan tosiaan näe mitään kehumisen arvoista. Karu totuus?

Voihan se tosiaan olla näinkin. Mutta se ei minulle riitä, mieluummin olen ilman miestä kuin tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainut. Omakin ukkoni samanlainen 🙄

Kulta olen hänelle, mutta kehuja saa kalastella ihan tosissaan. Puoliso on kasvanut tunnekylmässä kodissa, mutta ei se silti selitä kaikkea.

Mies kehuu oikeastaan vaan silloin, kun näkee, että joku toinen mies katsoo minua. Laittaa tuolloin myös kädet ympärilleni...noloa, tiedetään.

Vierailija
24/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kehua, ettei ylpisty. Pätee aika moneen asiaan suomalaisessa kulttuurissa.

Vierailija
25/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu koskaan. Ei ulkoisia eikä henkisiä ominaisuuksia. Vaatteita saattaa joskus huomioida jotenkin, mutta ei niitäkään varsinaisesti kehu. 20 vuotta yhdessä oltu, ja ihan onnellisesti, joten ehkä ei vaan tiedä että "pitäisi" kehua. En ala kyllä asiasta riitaa haastamaan, koska parisuhde voi hyvin.

Vierailija
26/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja saa kalastella tosissaan?

Mitäpä jos tekisitte jotain mistä vois kehua?

Telkkarin kattomisesta tai netissä roikkumisesta pitäis kehua?

Kylläpä olet hienosti lihonnu rakkaani!

Vierailija
27/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pitempää parisuhdetta takana (4v tai enemmän), ja nyt on eka poikaystävä joka kehuu. Oon ihan vaikeana kun en osaa yhtään ottaa vastaan niitä kehuja, kun en ole tottunut. Eli ilmeisen tavallista, ainakin omalla otannalla, ettei mies kehu.

Vierailija
28/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi ainutlaatuiseksi. Mä en kyllä niitä kehuja niin kauheesti kaipaa. Riittää, että hän näyttää et välittää.

Vierailija
29/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kehun, mutta vaimo ei osaa ottaa kehuja vastaan. Sanoo vaan "Joo, joo,", tai "Sä kuvittelet ihmeellisiä!"

Mites teillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan