Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä suojaatte isommat lapset nyt helteellä? Koululainen ei enää suostu ohuisiin pitkähihaisiin ja esiteini ei enää edes aurinkorasvaan

Vierailija
24.06.2020 |

Tekee pahaa kun 12v kirkuu "Mä en tartte mitää vammast rasvaa!" ja painelee ovesta toppi ja sortsit päällä. 7v antaa sentään rasvata, mutta epäröin riittääkö se kun trampalla auringossa hyppii.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. on koululainen.

Vierailija
2/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin vuorokausirytmi keikahtaa kesällä sellaiseksi, että valvoo yöt ja nukkuu päivät. Ainoa plussa... ei käräytä itseään auringossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se 12v ei lähde ulos, piste.

Vierailija
4/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole neuvottelukysymys. Rasvaa todellakin laitetaan.

Olisiko suihkutettava rasva helpompi? Moni inhoaa sitä levitystä.

Vierailija
5/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias on älylaitteella koko päivän. Ei pelkoa palamisesta.

Vierailija
6/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä kellarissa, siellä on viileetäkin.

Vierailija
7/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että sinä olet se aikuinen ja vanhempi perheessänne? Eli jos sanot lapselle että on laitettava aurinkorasvaa niin sitten sitä laitetaan tai ulos ei mennä. Jos menee ilman lupaa ja rasvaa niin sitten siitä on seuraamus tiedossa esim. kotiaresti ja puhelin pois, viikkorahan menetys jne. Ihme touhua jollain vanhemmilla kun lapset päättävät kaikesta itse ja vanhemmat vaan vikisee.

Vierailija
8/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät istuvan koneella yöt ja nukkuvan päivät, joten eivät juurikaan käy auringossa.

Vierailija
9/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään, eikä itseämmekään. Kukaan ei välitä kauheasti auringossa oleskella, eikä olla ihan vaalein-ihoisia, joten ei ole itse eikä lapset koskaan palaneet. Tietokonenörttejä nuo lapsetkin, eikä siinä monitorin kelmeässä loisteessa rusketu eikä pala. Sen vähän mitä on ulkona, ovat mieluiten varjossa.

Vierailija
10/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten se 12v ei lähde ulos, piste.

Mun 12v ei muutenkaan lähde oma-aloitteisesti ulos, koska älylaitteiden käyttö on kivempaa sisällä.

Vierailija
11/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 12 v päättää myös ettei pese enää hampaita eikä käy suihkussakaan?

Vierailija
12/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon: aurinkorasvalla ja peittävillä vaatteilla.

Vierailija
13/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni aika rentona mutsina, mutta on kaksi asiaa joista en jousta oikeastaan koskaan: hampaiden pesu ja aurinkorasvan laitto.

Ei rasvaa, ei asiaa ulos. Esiteini ja teinikin ymmärtävät asian kun on kertonut mihin näistä luistaminen voi johtaa. Meillä lapset myös kaikki vaaleita ja palavat helposti niin ei voi oikein joustaa.

Vierailija
14/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12 v ei edes suostu ulos, ei tahdo edes kaverin kanssa rannalle. Pelimaailmassa on kivempaa.

Vierailija
15/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tietää että ne d vitskut pitää kerätä nyt.

Vierailija
16/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että sinä olet se aikuinen ja vanhempi perheessänne? Eli jos sanot lapselle että on laitettava aurinkorasvaa niin sitten sitä laitetaan tai ulos ei mennä. Jos menee ilman lupaa ja rasvaa niin sitten siitä on seuraamus tiedossa esim. kotiaresti ja puhelin pois, viikkorahan menetys jne. Ihme touhua jollain vanhemmilla kun lapset päättävät kaikesta itse ja vanhemmat vaan vikisee.

Vielä kun saisi sen lapsen ylipäätään menemään ulos.

Vierailija
17/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä on rangaistus jos menee ulos kuitenkin sillä aikaa, kun olette töissä? Tai tietenkään kenenkään lapset täällä eivät koskaan riko kieltoja, mutta jos otetaan sellainen ajatusleikki, että sellaista tapahtuisi, niin mikä olisi rangaistus?

Vierailija
18/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä 11v lähinnä makaa sisällä kännykkä kädessä joten ei tarvitse pelätä palamista. 8v  taas  viihtyy t-paidoissa ja mekoissa joissa on pienet hihat, lisänä tietenkin aurinkorasvaa.

Vierailija
19/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät ulos vasta kuuden jälkeen. Jos on futisturnaus niin siellä kyllä laitetaan rasvaa ja ollaan mahdollisimman paljon varjossa, valmentajakin tätä vahtii. 

Vierailija
20/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä on rangaistus jos menee ulos kuitenkin sillä aikaa, kun olette töissä? Tai tietenkään kenenkään lapset täällä eivät koskaan riko kieltoja, mutta jos otetaan sellainen ajatusleikki, että sellaista tapahtuisi, niin mikä olisi rangaistus?

Ei ole pelkoa siitä, että menisi ulos sillä aikaa, kun olen töissä. Netti jos menisi poikki, voisi ehkä ulkoilukin kiinnostaa, mutta minä tarvitsen nettiä etätöideni tekoon, joten teineilläkin näkyy menevän netissä se osa päivästä, jonka ovat hereillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi