Osaisiko joku neuvoa?
Niskahierontalaitteen ohjeissa lukee: "Laitetta ei saa käyttää kasvoilla (esim. silmissä), kurkunpäässä, jaloissa tai muissa herkissä kehon osissa."
Pään takaosa tarvitsisi hierontaa, mutta onkohan turvallista käyttää siihen tätä laitetta? Luokitellaanko siis pää herkäksi kehon osaksi?
Kommentit (13)
Mä olen käyttänyt niskahierontalaitetta jonkin verran, ehkä siitä apua oli pikkasen.
Olen käyttänyt sitä ohjeen mukaan, eli niskassa, EN MUUALLA!
kasvoissa on herkemmät hermostosysteemit ja aivotkin päässä, silmien pohjat voivat vaurioitua, verenpurkaumien takia.
Missä sun niska on jos ei pään takaosassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. Tää voittaa päivän ykköspalkinnon.
Älä sinä täällä muita pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kohtaa se pilkka mahtoi olla?
Pidin laitetta pään takaraivon kohdalla varovasti ja ainoastaan parikymmentä sekuntia. Ei tapahtunut mitään huonoa. Ainoastaan teki hyvää eikä takaraivossa enää kipukohtaa.
Ap
Kysyin asiaa siksi, koska minulla on hampaiden narskuttelun vuoksi paikat jumissa ja ajattelin löytäväni avun tällä laitteella, ettei kalliiseen hierontaan tarvitsisi satsata. Harmi, ettei kuitenkaan koneellisesti löydy helpotusta kaikkeen. Kuten esim. posketkin kaipaisivat hierontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kohtaa se pilkka mahtoi olla?
Tietys tuo: tää voittaa päivän ykköspalkinnon. Pidetään täysin idioottina vaikka vain kysymys esitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin asiaa siksi, koska minulla on hampaiden narskuttelun vuoksi paikat jumissa ja ajattelin löytäväni avun tällä laitteella, ettei kalliiseen hierontaan tarvitsisi satsata. Harmi, ettei kuitenkaan koneellisesti löydy helpotusta kaikkeen. Kuten esim. posketkin kaipaisivat hierontaa.
Hanki sitten kunnollinen hieromaistuin, sellainen kevyt tuoliin laitettava malli. Ei se jännitys luultavasti siellä poskissa ole vaikka siltä tuntuisikin, vaan helpottaa kunnollisella selkä/hartiaseudun hieronnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sitten kunnollinen hieromaistuin, sellainen kevyt tuoliin laitettava malli. Ei se jännitys luultavasti siellä poskissa ole vaikka siltä tuntuisikin, vaan helpottaa kunnollisella selkä/hartiaseudun hieronnalla
Miksi sitten poskissa tuntuu kipua koskiessani niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten poskissa tuntuu kipua koskiessani niihin?
Ja kuitenkin fysioterapeutit tekevät kasvo- ja puremalihasten hierontaa.
Toivottavasti en tehnyt pahaa virhettä kokeillessani laitetta päähän. Nyt vähän huolissani, kun kuitenkin sähkövirtainen ja tuntunut pikkuinen särky silloin tällöin kummallakin puolella pään takaosaa :( Voi tosin muutenkin särkeä päätä, kun ollut pääkipuja aiemminkin eli toivottavasti ei aihetta huoleen ole.