Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia liittymän vaihtamisessa?

Vierailija
23.06.2020 |

Eli vaihdoin liittymäni Telialta Elisaan koska pitkäaikaisempana asiakkaana alkoi kirpasta korkea hinta. Gigantin myyjä tätä ehdotti ja vakuutteli ettei mun tarvi ite tehdä mitään kunhan vaihdan sim kortin (vko pitäs mennä). No nyt kuitenkin on menny jo 1,5 vko, eikä liittymänvaihdosta oo kuulunu tekstaria että vaihda sim kortti, jonka käsitin että pitäs tulla. Myöskään Telian sivuilla ei lue että liittymä ois irtisanottu. En nyt tiiä mitä pitäs tehä ootella vaan tekstaria vai soittaa Elisaan, Teliaan vai mennä Ginganttiin 🤷🏼‍♀️ Kiitos jos joku osaa neuvoa, oon vähän avuton näissä ja stressaa kun en osaa!

Kommentit (4)

1/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih, onpa harmillista kuulla että päädyit operaattorin vaihtoon. Tarkistithan sitä ennen meiltä, että sinulla on ajankohtainen liittymäpaketti käytössä oikealla hinnalla? Anna sinulle tässä joka tapauksessa muutaman ohjeistuksen tähän numeronsiirtoon yleisellä tasolla, niin ehkä tästä olisi apua. :)

Numeronsiirrossa vaihtuu SIM-kortti, liittymän palvelut ja kuuluvuus. Numeronsiirto kestää 5-15 arkipäivää. Tilauksen yhteydessä voit esittää toiveen siirtoajankohdasta. Sopimuksen teon jälkeen sinulta ei vaadita toimenpiteitä, vaan operaattorit hoitavat siirron keskenään. Irtisanottua liittymää ei ole mahdollista siirtää, joten älä irtisano liittymääsi, mikäli haluat säilyttää nykyisen numerosi.

Saat puhelimeesi tekstiviestinä tietoa numeronsiirron etenemisestä. Ensimmäisen viestin saat melko pian sopimuksen teon jälkeen, toisessa viestissä ilmoitetaan tarkka siirtoajankohta ja kolmannessa, tuntia ennen siirtoa tulevassa viestissä, muistutetaan sinua siirtohetkestä. Jos et ole saanut ainoatakaan viestiä, ei numeronsiirtoa ole luultavasti aktivoitu lainkaan.

Otahan yhteys telia.fi sivuston kautta esim. chatissa niin katsotaan josko vielä voitaisiin Telian liittymää sinulle ajatella jatkoon, liittymää päivittämällä. :)

// Katja

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
2/4 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin soitto Elisaan sitten Giganttiin jos ei selviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Elisaan ha Gigantin myyjä oli sählännyt.. Kiitos vastauksista!

Vierailija
4/4 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Gigantti on sen myynyt niin saisi kyllä aiheuttamansa sotkun selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän