Asenteelliset grillaus -mainokset
Pitääkö kaikissa mainoksissa grillaajan olla aina mies? Kyllä moni nainenkin osaa grillata. Asenteellista vääristelyä, yök.
Kommentit (33)
Sama kuin automainoksissa niitä autoja ajaa aina mies.
No niinpä. Ei ole mun suhteissa mies vaivautunut edes grillaamaan.
Onpa taas kamala asia, jos mies tekee ruokaa edes kesällä.
Minä teen meillä muulloin ruoan ja se on terveellistä. Tehköön mies kesällä lihansa ja siinä oppii kasviksiakin laittamaan.
Vali vali voi voi.....kasva aikuiseksi marisija itkijä. Käy ensin armeija ja tule sitten itkemään tänne kuinka muka miehiä 'suositaan'.
Ei tule kyllä mieleen yhtään mainosta missä nainen grillaisi. Perin omituista.
Yhynyhy. Naiset ei osaa edes kokata.
Missä tämän hetken mainoksissa mies grillaa? Itse en edes katso mainoksia.
Miksi kaikissa huulipunamainoksissa on aina NAINEN?
Ja joulun alla vain naiset laittavat ruokaa. Tasoissa ollaan siis.
onko tämäkin feministille tasa-arvo-kysymys? olisiko kuitenkin niin, että miehet grillaa 99% ja mainokset suunnataan kohderyhmille, aina
Automainokset vielä ymmärtää, koska miehet tekevät päätökset isoista hankinnoista.
Ja se mies on aina valkoinen! Eikö muka rodullistetut grillaa? Entä muunsukupuoliset?
Ja kaikissa lihatehtaiden mainoksissa työntekijät ovat lihavia 50 vuotiaita miehiä.
Säälittävä feministi-lesbo saanut taas näköjään hiekkarannalla hiekkaa sinne ja narisee kuin ruosteinen sarana. Jos ruokamainoksessa on vain naisia sekin aiheuttaisi kuvotusrefleksin kyseisellä marisijalla. Voisiko viestiketjun aloittaja lopettaa pahan olonsa oksentamisen tälle saitille. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikissa lihatehtaiden mainoksissa työntekijät ovat lihavia 50 vuotiaita miehiä.
ai saarioisen äidit? muutenkin joku mainos joskus vuonna 2007 = kaikki mainokset
Minä (nainen) grillaan kyllä, mutta suoraan sanottuna naapureissa tämän homman hoitaa aina, aina mies. Ilmeisesti suurta osaa naisista ei tätä homma kiinnosta, oli stereotyyppistä tai ei.
niin mikä feministiä tässä risoo? monestiko vuodessa grillaat?
Vierailija kirjoitti:
Missä tämän hetken mainoksissa mies grillaa? Itse en edes katso mainoksia.
Miksi kaikissa huulipunamainoksissa on aina NAINEN?
Hivenen ontuva vertaus.
Onhan tämä asenteellista mainostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja se mies on aina valkoinen! Eikö muka rodullistetut grillaa? Entä muunsukupuoliset?
Nyt kun se Uncle Ben's pappa jää eläkkeelle niin eikö se voisi siirtyä näihin grillausmainoksiin?
Tämän saman huomannut jo vuosia sitten. Pelkkiä miehiä grillipihdit käsissään.