Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuomitset isojen ikäerojen suhteet? Kannattaisi katsoa peiliin niiden jotka muita haukkuu

Vierailija
23.06.2020 |

Tuossa yksi esimerkki. Onneksi näyttelijä uskalsi puuttua asiaan. Sananvapauden varjolla ei voi sanoa toiselle mitä tahansa. Siellä somen takana on oikea tunteva ihminen. Tämä siis osoitettu niille, jotka dissanneet jotain paria pelkän ison ikäeron takia. Menkää itseenne. Nyt eletään vuotta 2020.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1780c067-2b81-471e-a5fa-b0acfa…

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein itse ymmärrä että mitä muiden ikäerot minulle edes kuuluisivat, joten en tuomitse.

Vierailija
2/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt läheltä miten ne päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisit huolta ihan vaan omista suhteistasi

Vierailija
5/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt pitäisit huolta ihan vaan omista suhteistasi

Niin pidänkin. Samanikäisen kanssa. Olen silti nähnyt kuin ison ikäeron suhde päättyi vuosien omaishoitajuuteem ja lopulta kuolemaan. Jokaisesta asiasta voi oppia jotain, jos vähänkin välähtää.

Vierailija
6/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaaan hauku jos ei ole mitään haukuttavaa. Moni ei edes uskallla haukkua kun se on niiin nöyryyttävää jos satttuukin oleman väärässä. Filosofointi on tämän päiivän sana koska silllä pelastaa itsensä ja oman nahkansa. Selllainen ihminen jolla on paljon menetettävää harkitsee sanansa niiin ettei menetttäisi ja sellainen jolll aei ole mitään menetettävää puhuu suoraan.

Vierailija
7/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt eri rotujen eron päättyvän tuskaisasti ja myöskin statistiikka puoltaa tuota.

Vierailija
8/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse, säälin.

Vierailija
9/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt eri rotujen eron päättyvän tuskaisasti ja myöskin statistiikka puoltaa tuota.

Hyvä sinulle. Minulla ei tuollaisia kokemuksia ole eikä tule.

Vierailija
10/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle. Minulla ei tuollaisia kokemuksia ole eikä tule.

Tuo loppu kertoo kaiken. Hyvää jatkoa sinulle kasvukivuissasi.

Vierailija
11/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaaan hauku jos ei ole mitään haukuttavaa. Moni ei edes uskallla haukkua kun se on niiin nöyryyttävää jos satttuukin oleman väärässä. Filosofointi on tämän päiivän sana koska silllä pelastaa itsensä ja oman nahkansa. Selllainen ihminen jolla on paljon menetettävää harkitsee sanansa niiin ettei menetttäisi ja sellainen jolll aei ole mitään menetettävää puhuu suoraan.

Enkä minää ainakaan hauku asioita mieleni mukaaan sitä ja tätä. Jos on jokin suuurempi asia kysessä joka esim on arvomaailman vastainen ja täysin absurdia epäinhimmistä käytöstä ja epäkypsäää täyttä sortoa, riiistoa, selkeää kisuantekoa niiin sellaisiin tietysti täytyy puuuttua.

Vierailija
12/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minää ainakaan hauku asioita mieleni mukaaan sitä ja tätä. Jos on jokin suuurempi asia kysessä joka esim on arvomaailman vastainen ja täysin absurdia epäinhimmistä käytöstä ja epäkypsäää täyttä sortoa, riiistoa, selkeää kisuantekoa niiin sellaisiin tietysti täytyy puuuttua.

Ja siihen kiusantekooonkin tahdon aina löytää jonkin pätevän syyyn.

Vierailija
13/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja tytärhän se siinä.

Vierailija
14/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Itse on valittu se ”turvallinen” oman ikäinen puoliso, jonka kanssa ei sitten olekaan onnellinen. Joku on taas uskaltanut valita puolison, jota rakastaa, vaikka olisi eri ikäinen, ja kehtaa vielä olla julkisesti onnellinen. Siitä se solvaaminen tulee.

Vierailija
15/15 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Itse on valittu se ”turvallinen” oman ikäinen puoliso, jonka kanssa ei sitten olekaan onnellinen. Joku on taas uskaltanut valita puolison, jota rakastaa, vaikka olisi eri ikäinen, ja kehtaa vielä olla julkisesti onnellinen. Siitä se solvaaminen tulee.

Näin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän