Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on kyllä outo kummitusenergia makuuhuoneessani!

Vierailija
23.06.2020 |

Mistähän tämä johtuu? Olen vaihtanut kotonani nukkumapaikkaa ja olen nyt viikon nukkunut toisessa makuuhuoneessa ja joka yö olen nähnyt aivan outoja unia, siis aivan erilaisia kuin toisessa huoneessa nukkuessani. Yksi uni oli sellainen, että heitin tikkaa jossain pihalla ja yhtäkkiä tuli joku poltergeist-tyyppinen energia ja heitti tikkataulun nurin ja siinä unessa todellakin tunsin sen energian ja se oli jotain pahaa. Tuolla energialla oli myös joku läpinäkyvä pää jonka avulla se mellasti.
Viime yönä se energia tuli taas uneeni ja teki tuhoa lapsen pallolle, sulatti sen tulessa ja pallo muuttui tulipunaiseksi ja siihen muodostui oudolla energialla jotkut paholaisen kasvot. Myös muina öinä tuo energia on selvästi ollut unissa, mutta ne unet on ollut niin sekavia etten muista enempää. Kuitenkin joka yö se räyhäenergia on nyt tullut uniini tuolla uudessa makuuhuoneessa. Nukun kuitenkin hyvin, mutta joka aamu kun herään, niin minulla on outo olo, niin kuin tulisin vierailulta jostain ihmemaasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
2/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kerran mahdollista vaihtaa nukkumapaikkaa, niin älä nuku siinä huoneessa missä ne oudot unet tulee. Ongelma ratkaistu eikä sitä kannata pähkäillä sen enempää, kun selitystä/syytä ei välttämättä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä koenukkujana patjatehtaalla.

Vierailija
4/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nukkua keittiössä. Josko se räyhänhenki siitä rauhottuis. Näät vaan Bourdainin kokkiunia, Vanamon ja Kolmosen tunnusmusiikilla.

Vierailija
5/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneen vaihto edessä.

Vierailija
6/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle teettää painajaisia

Vierailija
7/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää estää maasäteily vaikka alumiinifoliolla. oletko tarkastanut miten päin pistokkeet on pistorasioissa?

Vierailija
8/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattuakin voisi kokeilla unihattuna.