Ex ei suostu suunnittelemaan lapsen tapaamisia ja soittaa aina kun on asiaa
Olen yrittänyt puhua. Ei suostu suunnittelemaan yhtään eteenpäin, miten haluaa lasta ottaa sinne. Kuitenkin haluaa siis lapsen sinne monta kertaa kuukaudessa, mutta näiden aikojen suunnittelu yhtään sitä yhtä kertaa pidemmälle, josta kulloinkin soittaa, ei onnistu. Seurauksena en voi itsekään suunnitella asioita kuin enintään muutaman päivän päähän. Ex ei ole työelämässä eikä myöskään opiskele tms. Ei olisi mielestäni liikaa vaadittu, että esimerkiksi kahdeksi viikoksi eteenpäin saisi katsottua kalenteristaan ne ajat, jolloin sopii ottaa. Ymmärrän, että voi olla kaikenlaista muutakin menoa, kavereiden näkemistä ja niin edelleen, mutta hei, niin on minullakin? Onko tähän olemassa mitään hyvää kompromissia, jos toinen haluaa suunnitella tapaamiset ja toinen ei, vai pitääkö vain antaa olla?
Lisäksi ärsyttää tuo soittaminen. Olen itse laittanut asiani tekstiviesteinä tai kysynyt, sopiiko soittaa, ja vähän vinkkinä sanonut eksälle tekeväni sen siksi, että en häiritse. Olenko ihan hirveän pikkumainen, jos pyydän jatkossa laittamaan viestiä soittamisen sijaan? Ei minun mielestäni tarvitsisi olla jatkuvasti eksälle tavoitettavissa kiireettömienkin asioiden osalta.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä lastenvalvojalla näistä niitä sopimuksia ole tarkoitus tehdä?
Joo ja tehtiinkin, mutta haluaa nyt kesällä pitää enemmän kuin se joka toinen viikonloppu.
Eikö siellä lastenvalvojalla näistä niitä sopimuksia ole tarkoitus tehdä?