Miesten ja naisten ystävyys?
Onko jollakin sellaista suhdetta?
Että aidosti tykätään toisen seurasta. Mutta seksi on vastenmielinen ajatus.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun paras ystäväni on (hetero)mies ja toinenkin hyvä ystäväni on (hetero)mies. Minulla on myös naispuoleisia ystäviä(heteroita ja vähemmän heteroita). Olen panseksuaali nainen, enkä halua harrastaa seksiä erityisesti kenenkään ystäväni kanssa. Olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa. Miehelläni on naispuoleisia ystäviä joiden kanssa on harrastanut seksiä aikanaan sinkkuna.
N36Oletko varma ettei nämä kaksi mies ystävääsi vain odota, että milloin olisi heidän vuoro?
Meinaatko ettei ystävyytemme voisi olla aitoa välittämistä ja hauskaa yhdessäoloa? Ovat odottaneet jo yli 10v ja odottamiselle ei näy loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys ja seksi ei kuulu yhteen. Minulla on ollu mies ystävänä 8-9v. Jaamme paljon ajatuksia. Hän on komeakin. Ei tulis mieleenkään, että välillämme olisi fyysistä läheisyyttä.
Tuleekohan sille miehelle tämä mieleen?
Miten se estää ystävyyden vaikka tulisikin mieleen?
Mulla on erittäin läheinen miespuolinen ystävä. Hän on mielestäni hyvin komea, silti mitään kiusausta läheisempään kanssakäymiseen ei ole. En nimittäin ole ajatusteni vietävissä. Hän on selvästi sanonut että haluaa vain ystävyyttä, ja olen samaa mieltä. Ei olisi mitään järkeä lähteä säätämään jotain.
Olemme molemmat sinkkuja, hän deittailee joka viikko eri naisia ja kertoo heistä minulle. Minä taas pysyttelen mielummin yksin. Eihän mikään meitä estäisi olemassa yhdessä, jos sitä haluaisimme. Mutta emme halua - koska olemme aidosti ystäviä.
Ehkä vähän käy sääliksi heitä jotka eivät tähän pysty. Nimittäin miehen kanssa ystävyydestä saa aika erilaista näkökulmaa kuin naisen.
Hieno homma. Aina ystävä "lohduttaa" jos vaimo pihtaa. Tai ystävä tarvitsee piristysruiskeen kun sen poikkis kenkkuilee ;-)