Airpods - pysyykö ne sulla korvissa?
Sain lahjaksi ne tavalliset Airpodsit ja oon huomannut, ettei ne pysy mun korvissa kun hikoilen :( Muuten passaa hyvin korviin, ei paina tai tunnu epämiellyttävältä. Onko vinkkejä ongelman ratkaisuun vai pitääkö hommata uudet kuulokkeet salille ja lenkkeilyyn. Omalla rahalla en yli satasen kuulokkeita osta.
Kommentit (4)
Sangallisia en voi pitää. Mulla on silmälasit eikä korvien taakse ”mahdu” muuta ja sit sellaiset, joissa on pään yli menevä sanka, painaa. Toisessa korvanlehdessä on onnettomuuden takia vikaa, siksi tää on niin hankalaa.
Ärsyttää kun noita kuulokkeita ei voi kokeilla. Joko ostan sokkona toiset tai yritän selvitä nykyisillä. Ap
Ne applen vanhat kuulokkeet (pyöreä kuulokeosa ja ohut kumireunus) oli mun korviin parhaat kuulokkeet ikinä! Sellaiset kun löytäisi langattomana.
Sama ongelma airpodsien kanssa. Hikoillessa ovat liian liukkaat eikä pysy korvissa. Muuten ihan ok.
Korviin ei pitäisi yleensäkään tunkea mitään saati jotain moneen kertaa hikoiltuja kuulokenappeja.
Vaikea sun on korvien hikoilua estää. Kannattaa ostaa jotkut muut kuulokkeet, vaikka sellaiset nappikuulokkeet, joissa on sanka. Pysyvät paikoillaan.
Minulla ei pysy mitkään korvaan tungettavat kuulokkeet, vaan ne jää siihen keikkumaan huonosti kunnes putoaa pois. Siksi en sellaisia ostakaan.