Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsosiaalisuus

Vierailija
23.06.2020 |

Raskastahan tämä elämä on. Jatkuvasti joutuu välttelemään tilanteita joissa saattaisin joutua tappiolle tai ongelmiin toisten ihmisten kanssa. Koska en voi hyväksyä minkäänlaisia vastoinkäymisiä hyvittämättä niitä itselleni jotenkin. Olen usein sortunut rikoksiin elämässäni, vaikka periaatteessa en haluaisi sellaisia tehdä, niin useissa tapauksissa en ole pystynyt estämään itseäni. Juurikin siitä syystä, että saan sillä itselleni oikeutta tässä maailmassa. Jos olen jäänyt kiinni, niin olen poliisille todennut, että minulla on tähän oikeus. Olen myös syyttänyt asiasta yhteiskuntaa ja vannonut kostavani kiinnijäämisen. Psykiatri on todennut minut kyllä terveeksi, mutta lievästi sanottuna ''ongelmalliseksi'' tapaukseksi. Kavereita minulla ei ole koskaan ollut, eikä myöskään kumppania. Ehkä ihan hyvä että olen osannut vältellä näitä asioita, koska todennäköisesti siitä ei tulisi yhtään mitään. Ainoa työ mitä voin tehdä on pullojen kerääminen ja roskisten tonkiminen. Sieltä saa rahaa ja ruokaa sen verran että elää, yhteiskunnan rahojen avustuksella tietenkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä tuo on vielä skitsofreniaan verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi