Koronan tuoma rauha ohi:(
Nyt taas ihmismassat tungeksivat päälle kaduilla, huudetaan kuin vähämieliset kaikkea tyhjänpäiväistä, feissarit puskee iholle kiinni huutamaan jne. Oli ihanan rauhallista kaduilla ja kaupoissakin tiettyyn aikaan ainakin, kun korona yhä riehui aktiivisemmin. En ikävöinyt ravintoloihin, harrastuksiin, minnekään. Eikä köyhänä ole varaa paljon huvituksissa ravata muutenkaan, niin sama se, ovatk oauki vai kiinni vaikka pysysvästi. Ehkä pitäisi muuttaa jonnekin korpeen erakoitumaan, mutta miten se autottomana onnistuisi ja olen työtönkin eli ei rahaa edes muuttaa ja pitää olla työkkärin piinattavana ja valmiudessa ponikursseille:(
Pidin niin paljon siitä pysähtyneisyyden rauhallisuudesta. Itselläni ei ollut missään vaiheessa mitään paniikkia, ku nei ole enää menetettävänä rahoja, toimeentuloa, terveyttä, mitään, kaikki on mennyt jo ajat sitten eikä se ketään ole kiinnostanut, näitä korona-työttömiä ym. sitten olisi pitänyt sääliä vielä. Voisipa toinen aalto vielä tulla, miksei useampiakin, saisi taas olla rauhassa<3 Ei näytä nyky-yhteiskunnassa muuten onnistuvan, sama päätön meno jatkui heti, kun korona laantui.
Kommentit (7)
No jaa, minusta se ei nyt ole yks ja sama jos yhteiskunta menee kiinni. Milläs me kustannetaan sosiaaliturva ja terveydenhuolto? Köyhä ja monisairas olen itsekin ja vihaan tätä tilannetta. Tuntuu että Suomi on aina vähän päästä lamassa, eikä 80-luvun hyvinvointivaltioon ole enää koskaan paluuta. Oman sairauteni kontrollikäynnit on toistaiseksi peruttu ja tauti etenee.
No oon kyllä monesti meinannutkin lähteä täältä, ja on se nytkin harkinnassa, just tän yhteiskunnan älyttömyyden ja sun kaltaisten ihmisten ja sunkaltaisten kiusaajien sairaiden kommenttien takia...Suomihan onkin kiusaajien paratiisi, että varmasti sulla tässä "normaalissa"menossa itselläs kivasti sujuukin elämä. Mulle tämä "normimeno"ei oo ikinä sopinut sillä aikakaudella, kun olen elänyt. Olisin itse ollut onnellisempi 50-80- luvuilla vaikka toki sillonkin on ollut omat ongelmansa elämän menossa kuten jokaisella aikakaudellaan.
https://tekniikanmaailma.fi/brittilehti-koronavirus-voi-jattaa-pysyvia-…
Kyllä pikkaisen kannattaa vielä varoa liikkumista. Etenkin matkailu ulkomaille aivan älytöntä, riski terveyden menettämiseen todella iso normaaliin verrattuna.
Nämä hyväntekeväisyys kerjääjät kyllä raahasi heti luunsa esiin kuin mahdollista. Miksi kauppiaat edes päästää näitä tiloihinsa. Kyllä lähikaupassa pitäisi saada käydä rauhassa. Aina joku stnan ruikuttaja siellä vinkumassa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
https://tekniikanmaailma.fi/brittilehti-koronavirus-voi-jattaa-pysyvia-…
Kyllä pikkaisen kannattaa vielä varoa liikkumista. Etenkin matkailu ulkomaille aivan älytöntä, riski terveyden menettämiseen todella iso normaaliin verrattuna.
Mä myös kummastelen miksi melkein kaikki loppuvuoden ja ensi talven matkat on myyty loppuun. Entinen koulukaverikin on pian lähdössä miehensä ja 2-vuotiaan lapsensa kanssa Kreikkaan. Heillä on siellä kakkosasunto ja huvipurje, jolla aikovat käydä myös Adrianmerellä ja Italiassa... Ihan uskomatonta. 2-vuotiaan kanssa ja koronapandemian aikaan!!!
Ilmiannettu.