Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paluuta normaaliin seksisuhteeseen

Vierailija
23.06.2020 |

Mulle tuli ero kymmenien vuosien jälkeen. Kaksi naista on ollut eron jälkeen, mutta kuinka ollakkaan, seksissä ajattelen ja vertailen eksään, kulli lerpahtaa kesken seksin. Onko kellään vastaavaa? Minusta tilanne on kiusallinen, meneekö tämä koskaan ohi? m54v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lerpahtaako sen takia että uusi kumppani ei ole tarpeeksi haluttava? Mitä vertailet? Tuossa tapauksessa voi olla että olet sängyssä väärän naisen kanssa. Jos taas kyse on suorituspaineista muuten, niin aika normaalilta kuulostaa. 

Mulla oli samaa ongelmaa pitkän suhteen jälkeen uudessa suhteessa ja on vieläkin. Aiemmin täysin takuuvarmaan erektioon ei yhtäkkiä voinutkaan enää luottaa lainkaan. Tähän ei auttanut edes sildenafil nappulat, koska vika ja stressi oli korvien välissä. Parin vuoden jälkeen tilanne on jo parempi, mutta ei todellakaan samanlainen kuin aiemmin. Asiaa ei auttanut, kun kumppani sanoi pari kertaa puolihuolimattomasti ikävästi kun lerpahdus sattui. 

Useampi lääkäri ja spesialisti kertoi että kaikkein yleisimmin erektio-ongelma tulee juuri keski-ikäiselle miehelle uudessa suhteessa pitkän suhteen jälkeen. Aikaa vie, mutta uskon että toivoa on.

Vierailija
2/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin toivoa! Jos on aiemmin toiminut hyvin niin tietää että on siis kyky pelittää normaalisti. Tuollainen ajoittainen seisokin täysi lopahdus on myös ihan normaalia, en edes itse olisi asiasta huolissani.. tai siis en olekaan kun kokemusta on. Tiedän että liittyi stressiin ja paineisiin ja muuten vaikeaan elämäntilanteeseen. Lerpahtelua kesti puolisen vuotta lähes joka kerta, mutta palautui sitten ajan kanssa varmaksi seisokiksi.

Mikä minua auttoi oli varmaan ettei kumppanit ihme kyllä kertaakaan loukkaantuneet tai loukanneet. Oltiin silti lähekkäin ja hoidin naisille orgasmit, halailtiin yms. Olihan se vähän vaivaannuttavaa kun joku halusi kamalasti yrittää ja veivasi ja veivasi.. itse tiesin jo korvien välissä että ei siitä mitään tule, ei olleet ajatukset siinä mukana.

Ja sekin auttoi että kaveriporukassa on muutama avoimesti tunnustanut jo aiemmin ettei seisokki enää kestä. Ei tulluy itsellekään yllätyksenä sitten. Kaveritkin oli sellaisia työnarkomaaneja ja eli hektistä elämää tai ollut avioero yms. Sama homma itsellä.

Lopullisesti kääntyi kurssi nousuun kun löytyi nainen joka puhui rivoja. Ei päässyt ajatus harhailemaan kun toinen kuiski korvaan törkeyksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan päin vastoin eron jälkeen. 25 avioliittovuoden jälkeen tunnen olevani taas mies! Ihanaa kun saa hyvällä omallatunnolla nussia missä ja ketä vaan. Paras pano tähän saakka on se, kun pääsin pitkään ihailemani vaimon ystävättären kanssa viettämään mökki viikonloppua. Koko viikonloppu oli yhtä nussimista. Näinhän se aina uuden kanssa menee, että jostain kumman syystä haluaa aina vaan uudestaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi