Muuttaisitko Pielavedelle jos saisit sieltä vakityön
Alkuun voisi asua vuokralla ja sit ostaa joku oma talo.
Kommentit (41)
Joo, voisin muuttaakin. Kivaa seutua ja siskokin asuis lähempänä kuin nyt.
Käsittääkseni pienehkö pitäjä. Oishan se aikamoinen muutos näin cityelämään tottuneelle.
Muuttaisin jos pääsisin päivärahoille. Työt ei kiinnosta...
Toki, jos sieltä helposti saa nuorilta naisilta pillua.
M40
Olen liian vanha muuttamaan enää työn perässä minnekään. Nuorena kaikkea voi kokeilla.
Miksikäs ei. Tosin en tarvitse vakityötä. Jos ihana talo järven rannalta sopuhintaan löytyisi, niin hyvinkin voisin muuttaa. Taloja vaan kun katselee, niin hinnat on aika rajusti yläkanttiin. Niin paljon, että kiinnostus lopahtaa kun hinnan näkee. Vanhoista taloista yli 200 000 ja jopa yli 300 000. Meneeköhän nuo ikinä kaupaksi.
No, jos palkka olisi sen verran iso, että se korvaisi kaikki keikat jotka jäävät näkemättä kun asuu perähikiällä, niin sitten. Eli noin 10 000 € / kk plus työsuhdeasunto ja siellä varmaan tarvii autoakin ni työsuhdeauto. Sitten vois.
Muutan mihin vaan, missä saan vakinaisen duunin.
Pielevedelle ihan mielelläni, Kekkosen syntymäpitäjään.
Harrastetaankohan siellä muuta kuin keihäänheittoa.
En ikinä muuttaisi minnekään savoon, kun olen sieltä pois päässyt!
Pielavedellä on S-market, K-market, Tokmanni, Eläkeikäisten vaatekauppa ja rautakauppa ja leipomo ja siinäpä se koko kylän keskusta sitten olikin.
En. Tai ehkä sitten eläkevuosina, mutta tuskinpa silloinkaan. Ei siellä olisi mitään. Töitä minulla on täällä pääkaupunkiseudulla ihan yllin kyllin ja vuokralle en muuttaisi johonkin kämäiseen asuntoon ikinä oman omakotitalon jälkeen.
^^ Joo-o, eipä juuri houkuttele, joten en lupaa ennen kuin olen nähnyt nettisivut ja käynyt kiertoajelulla.
Muuttaisin ehdottomasti. Ihmiselle joka ei viihdy luonnossa voi tulla aika pitkäksi, kylällä on peruspalvelut eikä muuta, Kuopioon n. 80 km.
Jos tilanne olisi sellainen.