Ennustan Taroteista, kysykää jotain
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Nostaisitko minullekin rakkauskortin?
Pahoilainen - pahoilainen on yksi tarotpakan väärinymmärretyimpiä kortteja,
Hyväksy se mitä elämä antaa sinulle, pidä jalkasi maassa, Ole oman elämäsi herra.
Näetkö terveydessäni mitään muutosta parempaan suuntaan? Kiitos jo etukäteen.
Pliis vastaa tähän, olen umpikujassa. Eroanko mieheni kanssa ja milloin?
Pohdin riskiä siinä asiassa jossa olen hyvä, kannattaako ottaa se, kun seuraamukset voivat kuitenkin olla sellaisia, että saattaa katua. Tuleeko siitä mitään hyvää sitten?
Pitäisikö liittyä takaisin vanhaan harrastusyhteisööni netissä? Toisaalta jo liityin, mutta en tiedä onko järkevää.
Miltä perheeni tulevaisuus näyttää?
Kohtaammeko vielä minulle tärkeän miehen kanssa ja minkälainen on tapaaminen? Taiteet yhdistävät meitä.
Heippa,
Voisitko kertoa palaanko viimeisimmän exäni kanssa yhteen. En halunnut erota, ero oli hänen päätös. Kaipaan häntä suuresti.
Löydänkö koskaan ketään parisuhteeseen?
Miksi olen (tämä ei ole ainoastaan tunne) ikään kuin näkymätön äidilleni ja veljilleni? Miksi äitini on aina pitänyt toista veljeäni "kultapoikanaan"?
Mitä meistä tulee vai tuleeko mitään?
Onko politiikka mulle sittenkään sopiva suuntaus?
Vierailija kirjoitti:
Onko (lapsuuden) perheessäni piilotettu salaisuuksia ja mulle jätetty kertomatta, vai kuvittelenko vain? Aina kaikki niin hienosti ja mulla on epämukava olo.
Valtit- taito : vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, merkittävä askel
Tämän kortin taustalla on aurinko, jossa lukee latinaksi :"Tutki maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven"
Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin. Tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkopuolelta tulevia sysäyksiä ja paineita. Löytääksesi kätketyn kiven sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
Tuleeko nykyinen parisuhteeni kestämään?
Saanko sen työpaikan johon olen hakemassa?
Pääsenkö kouluun vai pitäisikö tyytyä raatamaan niskalimassa paskaduunia kunnes kupoli leikkaa kiinni?