Arja Koriseva raskaana
Joo vanha juttu, mutta minkä ikäinen Koriseva onkaan ja minkä ikäsiä hänen kaksi lastaan ovat? Ihana asia, että vielä on kolmas tulossa =).
Kommentit (11)
Eikös tälläkin parilla ollut niin että olisi saanut tulla jo vaikka kuinka kauan muttei ole lasta kuulunut. Ja nyt tämä raskaus tuli ihanana yllätyksenä ja onnena kun toivo oli jo melkein mennyt.
Siellä kaverit kysyy, että " Hei, tuliks sun mummos sua hakemaan?" ja lapsi sitten joutuu selittämään että " eii, toi on mun äiti" .
Vierailija:
Eli alta kolmikymppisenä. Eikö toi Korisevakin ole ollu kaksi kymmentä vuotta sen miehensä kanssa kimpassa joten olisihan niilläkin ollut aikaa tehä lapsia nuorempina kuin nyt keski iässä.
Sen jälkeen ei ole ilmeisesti tärpännyt ja siksi adobtoivatkin sen tytön. Totta ne heittivät hanskat tiskiin ehkäisyn kanssa kerta ei alkanut lasta kuulumaan. Ja näin he kokivat sitten ihanan yllätysraskauden vielä :)...
välillä olisi ehtinyt pippeli pimpassa käymään. Mutta yhdynnöistä ja mahdollisista hoidoista huolimatta ei vaan raskautta todennäköisesti ennen tätä alkanut kuulua.
Heillä on poika noin kymmenvuotias ja sitten ei kuulunut uutta vauvaa toiveista huolimatta ja adoptoivat tyttären Kolumbiasta muutama vuosi sitten ehkä kaksi
Raskaus yllätti positiivisesti.
Kaikki ei tule helposti raskaaksi. Törkeitä kommentteja heittelette.
Arja on upea nainen ja ikänsä puolesta ehtii tehdä monta lasta.
Naapuri tuossa pyöräytti 46 -vuotiaana vielä lapsen.
Onnea Arjalle ja perheelle vauvan odotukseen.
Ps. kaunis oli eilen tangomarkkinoilla ja hänet palkittiin tango Finlandia palkinnolla.
ja Arja ja Pekka adoptoivat Karlan Kolumbiasta elokuussa 2001, tyttö oli silloin vain muutaman kuukauden ikäinen eli on nyt 5-vuotias.
Vierailija:
Siellä kaverit kysyy, että " Hei, tuliks sun mummos sua hakemaan?" ja lapsi sitten joutuu selittämään että " eii, toi on mun äiti" .
Eipä minua koskaan ole haitanneet " vanhat" vanhempani, äiti synnytti minut vain viikkoa ennen 40-v syntymäpäiväänsä! Koriseva ei todellakaan näytä " liian" vanhalta, eikä tämä lapsettomuus ollut heidän kohdallaan harkittua (kun ei toista lasta kuulunut, adoptoitiin tytär)!!!
Meillä suvussa on usitakin nelissäkymmenissä äideiksi tulleita, eikä yksikään ole kohdannut tällaista ennakkoluuloisuutta kuin tämäkin av-palstailija edustaa! Itse olen ikäistäni n. 10-v nuoremman näköinen, eli kukaan ei minua pidä liian vanhana lastemme äidiksi! Ja toisaalta, miten suhtaudutaan teiniäiteihin?
Äitiydelle ei ole olemassakaan sitä " oikeaa" ikää!
41-vuotias on nainen parhaassa iässään, itse olen yli viisikymppisenä jaksanut touhuta pientenkin lasten kanssa. Oikein paljon onnea Arjalle ja perheelle!
Eli alta kolmikymppisenä. Eikö toi Korisevakin ole ollu kaksi kymmentä vuotta sen miehensä kanssa kimpassa joten olisihan niilläkin ollut aikaa tehä lapsia nuorempina kuin nyt keski iässä.