Creepyä vai ei?
Tällanen tapaus: täysin vieras henkilö ottaa yhteyttä messengerin kautta. Kyseltäessä kertoo etsineensä nimen auton rekisterinumeron perusteella, ja alkaa ehdotella tapaamista. Mitä mieltä tällaisesta tutustumisreitistä, onko vähän creepyä? Kaverin puolesta kyselen.
Kommentit (24)
Luulis että jos kyseessä olisi fiksu ja vilpitön ihminen, niin ilmaisisi syynsä ja aikeensa ensimmäisenä, eikä jotain epämääräistä tapaamista minkä syitä ei tiedetä ja täällä sitten ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On creepyä. Yks tällainen tyypp ilmeistyi kerran mun työpaikalle, oli jostain somen syövereistä kaivanut esiin nimen perusteella työpaikan ja tuli sinne kertomaan, että on kiinnostunut. Ensin siis rekkarihaulla nimen. Tän jälkeen olen pitänyt visusti huolen siitä, ettei mun työpaikat varmasti käy mitenkään ilmi somesta. Ja siis olin tuolloin töissä paikallisessa pk-firmassa, asiassa ei sinällään ole siis mitään selaista....
Onkohan tällainen toiminta yleistäkin? Eikö yhtään mietitytä, että onko tällainen tapa lähestyä ihan oikea?
Aloin miettiä ihan samaa, ja kun mietin mitä tahansa sanavalintaa tai tapaa esittää tällainen lähestyminen joko livenä tai Facebookissa, on siinä aina vähän kyseenalainen sävy.
Kulttuuritutkani värähti jostakin syystä...
Onkohan tällainen toiminta yleistäkin? Eikö yhtään mietitytä, että onko tällainen tapa lähestyä ihan oikea?