Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankki ei ole enää pankki

petetty ja julkisesti nöyryytetty
22.06.2020 |

Uskomatonta! Koitin äsken tallettaa hätävara säästöni omalle tilille, jotta tulevat laskut saisin maksuun. Osuuspankki kieltäytyi ottamasta rahoja vastaan, koska heidän sääntönsä ovat tiukentuneet. Rahoille olisi pitänyt pystyä alkuperä määrittämään, mutta koska olen ne palkkatuloina saanut ja automaatilta nostanut, niin minulla ei niistä muuta alkuperän todistusta ole kuin pankin tiliotteet joista selviäisi kaikki. Tämä ei kuitenkaan "pankille" riitä vaan pitää olla todistus. Koitin kysyä useaan otteeseen että millainen todistus minun tulee heille kirjoittaa, mutta tähän en saanut vastausta, vaan tilitietojani ja taustaani pengottiin 15min ja sitten todettiin että omaan pankkiini en voi ommia säästöjäni tallettaa! Olen kuitenkin ollut koko ikäni kyseisen pankin asiakas ja pankille kiltisti maksan asuntolainaa joka kuukausi. Vakuutuksetkin olen tuonne samaan putiikkiin keskittänyt. Tässä kiitos!
Mitäköhän voisimme tehdä pankin harrastaman mielivaltaisen rahastuksen ja suoranaisen vittuilun estämiseksi, kun ei kerran ystävällismielinen käynti konttorilla riitä?
Itse ainakin aloin nyt pohtimaan pankin vaihtoa, mutta onko meillä enää pankkeja? Harrastaako kaikki pankit tällaista oman lypsylehmän päähänpotkimista?
Pankistahan emme pääse nykyään eroon mitenkään, palkan maksuun jo tarvitsee pankkitilin. Lisäksi laskujen maksu muulla tavoin on tehty mahdottomaksi. Korttimaksamista koitetaan ihan väkisin 102v mummolle myöskin opettaa. Näistä kaikistahan "pankki" ottaa siivunsa ja vielä niin että työvoimaa eivät käsittelyyn tarvitse vaan automaatio hoitaa nämä ja loputkin pankkivirkailijat voidaan potkia pihalle!
Mikä taho on se joka antaa pankkien toimia näin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tallettanut talletusautomaatilla?

Se ei kysele mitään.

Vierailija
2/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tonnia veit? Poika vei vähän aikaa sitten 2000 e ja vastaukseksi riitti, että ovat lahjarahoja. Ei kysytty lahjoittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Sulle sattui nyt vaan virkaintoinen asiakaspalvelija... Kierrä este.

Vierailija
4/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Provo Porvoosta.

Vierailija
5/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesulainsäädännön vuoksi kaikkien pankkien pitäisi selvittää isompien summien alkuperä

Vierailija
6/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän hommaan on ihan kaavake, jonka täyttämiseen menee noin minuutti.

Vierailija
7/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Puolisoni talletti 15 kiloeuroa suusanallisella selvityksen kera.

Vierailija
8/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi myyneensä hevosen.

Selitys kelpasi

Vierailija
9/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä talletin op:n 3000€, tietysti kysyttiin, mistä tullut.

Sanoin että, myin auton.

Homma selvä.

Vierailija
10/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä ollaan tarkkana. Miksi edes nostit käteisenä, mikset siirtänyt sähköisesti tililtä toiselle? Silloin asiassa ei ole mitään epäselvää. Omilta tileiltään saa siirrellä rahaa. Toinen on tosiaan talletusautomaatti, mutta esim. S-tilille sillä ei voi siirtää.

Vierailija
11/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanpesulainsäädännön vuoksi kaikkien pankkien pitäisi selvittää isompien summien alkuperä

Samaan isot kalat pesee ihan rauhassa uudessa panamassa...

Vierailija
12/12 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan niiden olevan peräisin huumekaupoista.