Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra resepti laihdutukseen??

Vierailija
22.06.2020 |

Lääkäri määräsi laihdutuksen tueksi tuota voxra-lääkettä mutta nyt kun luin siitä tarkemmin niin on masennuslääke! En ole millään tavoin masentunut. Onko muille määrätty tuota laihtumisen tueksi? Uskallanko hakea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Mielialalääkkeitä käytetään myös todella moneen muuhun vaivaan kuin masennukseen. Varaudu masennuslääkkeen haittoihin eli masennukseen ja itsetuhoajatuksiin.

Vierailija
2/5 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minua. Tuli lisäksi päänsärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain voxra-reseptin keskivaikean masennuksen hoitoon ja se on parantanut oloa huimasti. Mieli on virkistynyt, jaksan päivät paremmin ja se on pienentänyt ruokahalua sen verran, että olen laihtunut nelisen kiloa. Huono puoli lähinnä on se, etten nykyään aina tunnista nälkää, joten se saattaa yltyä pahaksi oloksi ja mahakivuiksi. Toisaalta tämä on opettanut ruokarytmin ylläpitoa, kun haluan välttää huonoa oloa. Ahmimistaipumiskin on hiipunut, kun en saa ruuasta enää samanlaista mielihyvää mitä aiemmin. Mahalaukun koko on tämän ansiosta pienentynyt, joten silloin harvoin kun se ahmiminen iskee, en pysty ahtamaan itseäni niin täyteen mitä ennen lääkitystä.

Vierailija
4/5 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxran vaikuttava aine bupropionihydrokloridi, mikä on toisena vaikuttavana aineena Mysimbassa, mikä siis on laihdutuslääke. Minulla Voxra on masennuksen lisäksi auttanut painonpudotuksessa.

Vierailija
5/5 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia. Mielialalääkkeitä käytetään myös todella moneen muuhun vaivaan kuin masennukseen. Varaudu masennuslääkkeen haittoihin eli masennukseen ja itsetuhoajatuksiin.

..sekä painonnousuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän