Kuinka monen viikon/kuukauden deittailun jälkeen voi ehdottaa muuttamista miehen luo?
Miehellä on ihana rivari hyvällä paikalla Espoossa ja ollaan siellä melkein koko ajan. Tuntuu vaan tyhmältä maksaa tonni vuokraa omasta kämpästä, kun miehen kämppä ois ilmainen.
Ollaan deittailtu seitsemän viikkoa ja tunnettu kolme kuukautta. Riittääkse?
Kommentit (24)
Halibatsuidaa vaan sulle ap. Varmasti olisi riittänyt 3 päivääkin. Kun miehellä on se komea rivarikin.
Tasan on sun elämän mies, ainakin jonkin aikaa.
Heti kun olet valmis maksamaan miehelle vuokraa asumisesta 600-700€/kk.
Maksattietenkin miehelle RAHALLA korvauksen kun asut hänen kanssaan.
Ai miten niin ilmainen? Joudut varmaan ottamaan osaa asumiskustannuksiin myös miehen luona asuessasi. Yhtiövastike, sähkö, vesi, kotivakuutus nyt ainakin. Kustannusten jaosta on hyvä sopia ennen yhteen muuttamista.
Pakkaa tavarasi, irtisano vuokrasopimuksesi ja muuta miehen kämppään. Syksyllä voit sitten etsiä uutta kämppää kun ensilempi viilentynyt.
Voi ehdottaa ihan milloin vain. Eri asia on sitten että suostuuko mies.
Vierailija kirjoitti:
No mä tarkoitinkin niin et homma ei kuse. En halua karkottaa tätä miestä, liian hyvä. Ap
Tee niinkuin mä ja mun tyttikset: ala pikkuhiljaa huomaamatta ”unohtaa” kamojas miehen luokse ja sitten kun sun kamat on sillä, voit vaan itekin ”jäädä”. Sitten vaan muuttoilmoitus netissä. Toimii joka kerta.
No meillä mies muutti mun luo seuraavana päivänä ensi tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin mä ja mun tyttikset: ala pikkuhiljaa huomaamatta ”unohtaa” kamojas miehen luokse ja sitten kun sun kamat on sillä, voit vaan itekin ”jäädä”. Sitten vaan muuttoilmoitus netissä. Toimii joka kerta.
Fiksu mies kuskaa roinat roskikseen samaa tahtia kun ne unohtuvat eikä ole niitä ikinä nähnytkään jos kysytään että missä ne ovat.
Vuosien jälkeen on vähän parempi aikaraami, niin ehtii vähän tutustua toisen luonteeseen.
Me oltiin asuttu epävirallisesti yhdessä 4 kk kun kysyin muutettaisiinko yhteen n. Puolen vuoden päästä. Mies sanoi ensin että ei kai, enkä sitten enää puhunut siitä. 2 kk päästä mies otti asian esille ja siitä 1 kk päästä ostettiin talo :D eli oltiin seurusteltu n. 7 kk kun ostettiin meidän ensimmäinen koti
Menehän kotiisi ja kuulostele kaipaako mies sinua luokseen vai tuleeko sinun luo. Oletteko puhuneet tulevaisuudesta, rakkaudesta ym. Kysy varovasti mieheltä onko hänellä aikomus asua yksin lopuuelämä.
Vierailija kirjoitti:
No meillä mies muutti mun luo seuraavana päivänä ensi tapaamisesta.
No turvíkset nyt on ihan eri miehiä muutenkin. Katoavat kuin píeru saharaan kun ole irtoaa tai rahasi loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Menehän kotiisi ja kuulostele kaipaako mies sinua luokseen vai tuleeko sinun luo. Oletteko puhuneet tulevaisuudesta, rakkaudesta ym. Kysy varovasti mieheltä onko hänellä aikomus asua yksin lopuuelämä.
Tässä oikeasti hyvä neuvo – ainakin näin miehen kannalta. Juuri näin se pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä tarkoitinkin niin et homma ei kuse. En halua karkottaa tätä miestä, liian hyvä. Ap
Ei se ole hyvä, jos ei ole molemmipuolista. Asumalla yhdessä, siinähän sen näkee. Jos ei suostu yhteenmuuttoon, niin kertoo sekin jotain, jos ei muuta niin haluttomuudesta sitoutua.
Taidat olla vielä aika vihreä noissa ihmissuhde- ja parisuhdeasioissa. Kuvitteletnoin vain muuttavasi lokkeilemaan miehen kotiin. Päätös muuttamisesta on yhteinen ja aloitteen siihen tekee asunnon haltija eli se mies, et sinä.
Heti, kun on antanut pildeä. Loppu on omasta häveliäisyydestä kiinni.
Julma nainen.