Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas ihmetyksen aihe täällä duunissa.

Vierailija
22.06.2020 |

Kuten joka kesä aikaisemminkin. En tykkää helteistä, en ole koskaan tykännyt ja ahdistaa tämä kuumuus. En ole ylipainoinen tai sairas. En vaan tykkää näin kuumasta kelistä ja sitä nyt jaksetaan täällä ihmetellä ja päivitellä. Olenko tosiaankin näin harvinainen tapaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä olet jos siellä niin ihmetellään? 

Vierailija
2/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyö. Palasin lomilta takaisin töihin ja ihasteltiin kun mulla oli niin hyvät lomakelit ja tokaisin vaan, että olisin viihtynyt paremmin viileämmässä kelissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei pidä helteestä.

Ehkä ri kannata niin paljon miettiä, mitä muut ajattelee. En sitäpaitsi usko, että jaksavat niin hirveästi miettiä sitä, mitä sinä teet tai koet.

Vierailija
4/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyö. Palasin lomilta takaisin töihin ja ihasteltiin kun mulla oli niin hyvät lomakelit ja tokaisin vaan, että olisin viihtynyt paremmin viileämmässä kelissä.

Niin. No, se on sinun mielipiteesi. Hyvä niin.

Et ole silti muiden ajatusten keskipiste.

Vierailija
5/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkåän tykkää helteestä enkä ymmärrä mitä siinä on tykättävää yhtään kenenkään mielestä. Hiki virtaa, mitään ei jaksa tehdä eikä saa edes nukuttua kunnolla.

Vierailija
6/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä jaksanut ymmärtää kinastelua säistä. Sitä saa mitä sattuu olemaan, ei sitä kukaan päätä. Joku tykkää helteistä ja joku toinen viileämmästä se on normaalia. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta silti niistä kiistellään.

Vierailija
7/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole siellä töissä muuta tekemistä, esim. niitä töitä, kun ehditte vatvoa toisten mieltymyksistä säähän liittyen?

Vierailija
8/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan kesää, hellettä, kuumuutta, uimista, luontoa, mansikoita,pyöräilyä jne. Kesä on ihmisen parasta aikaa, toivon hellettä koko kesäksi ! 

Kesän lapsi mä oon......................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi