Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut varattuun! APUA!

Vierailija
21.06.2020 |

Olen löytänyt itseni yllättävästä tilanteesta. Olen nimittäin tavannut varatun miehen. Mies teki alusta asti selväksi sen, että hän on avoimessa suhteessa, eikä etsi mitään vakavaa. Asia oli minulle selvä.

Mies kuitenkin käyttäytyy ristiriitaisesti. Hän rikkoo kumppaninsa asettamia sääntöjä kanssani ja antaa ymmärtää, että hän haluaisi tutustua minuun syvemmin kuin hänelle on sallittua. Hän myös kalastelee fiiliksiäni, vaikuttaa siltä, että hän oikein toivoo minun olevan ihastunut häneen.

Ahdistaa! Tämän kaiken piti olla vain hauskanpitoa! Mutta minä olen ihastumassa tähän mieheen myös, koska tapaan kiintyä ihmisiin joiden huomaan olevan kiinnostuneita minusta.

Tähän väliin on pakko mainita, etten ole niin tyhmä että odottaisin miehen jättävän nykyisen kumppaninsa. Vain aniharva mies tekee eroaloitteen, tämä mies ei sitä tule tekemään. Joten en odota, että mies haluaa minut suhteeseen kanssaan.

Toivon, etten kuulisi koko miehestä enää. Tapaamme hänen aloitteestaan, ja helpoin ratkaisu minulle olisi se, että hän ei ota yhteyttä enää koskaan.

Mutta! Jos hän ottaa yhteyttä, kertokaa mikä on paras tapa viheltää peli poikki?

Kysyn lähinnä siksi, kun toivon miehelle kaikkea hyvää. Mikäli hän on niin ihastunut kuin luulen, haluan saada hänet unohtamaan minut täysin. Toivon, että hän panostaa parisuhteeseensa ja unohtaa minut salaman nopeasti.

Joten, ghostaanko, heittäydynkö hankalaksi? Vai kerronko rehellisesti, että kaltaisensa naistenmies kelpaa lainalle muttei omaksi... miten saada orastava ihastus loppumaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kaikkitietävä av, auttakaa! Mitä teen?

Vierailija
2/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan neuvoa, miten luikertelen tästä tilanteesta pois niin, että kaikki osapuolet pääsevät mahdollisimman helpolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vapaita miehiä.

Ihastumisia menee ja tulee.

Vierailija
4/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa avoimissa suhteissa oikeasti toisesta välitetä.

Jos toisesta oikeasti välittää ei ole avointa suhdetta.

Vierailija
5/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä miehen tunteilla päätäsi vaivaat. Hän etsii kyllä jälkeesi uuden jallitettavan. 

Vierailija
6/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri se avointen suhteiden sudenkuoppa, tunteita voi alkaa kehittymään.

Vierailija
7/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamallaaa, meä oon ollu ilman seurusteluja ja oikeestaan ilman kaikkea muutahi hyysistä yhteyttä jo 37 vuotta pian. Välillä panettaa mutta se lähtee käteenveolla. Jätä vaan rauhaan ne jos het ovat vaikka avioliidossa vaikka. Ihastuminen on vaan hetkellinen tunteentapainen, ei välttämättä vakava asia ollenkaan.

Vierailija
8/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde on aina auki. Avoimessa suhteessa ollaan vissiin että saa seksiä, asunnon, seuraa.

Vspailla markkinoilla se on.

Mutta en siten tiedä voiko tuollaiseen luottaa.

Minä en.

Vierailija
9/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä miehen tunteilla päätäsi vaivaat. Hän etsii kyllä jälkeesi uuden jallitettavan. 

Totta! Kiitos, tämä helpotti. Tiedän kyllä että hän saa naisen kuin naisen, enkä minä ole niitä muita kummempi vaikka mies kehuisi kuinka :D

Mies on varmasti vain hyvä peluri, ja kaikki ihastukseen viittaava on huijausta.

Järki tietää, mutta tunteet vaatii joskus suoraa puhetta oman pään ulkopuolelta, ennen kuin tieto välittyy tunnetasolle asti.

Kiitos siis vielä kerran :)

Vierailija
10/11 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on aina auki. Avoimessa suhteessa ollaan vissiin että saa seksiä, asunnon, seuraa.

Vspailla markkinoilla se on.

Mutta en siten tiedä voiko tuollaiseen luottaa.

Minä en.

Jos luottaisin, en ajattelisi että hän kelpaa lainaksi, muttei omaksi. Ja tiedän, että hän ei suhdettaan päätä, enkä halua hänen tekevän niin.

En olisi ryhtynyt mihinkään kanssakäymiseen, mutta kun kuulin hänellä olleen useampia säätöjä, totesin, että hän ja hänen kumppaninsa ovat niin tottuneita tuohon kuvioon, että tämä jää puhtaaksi hauskanpidoksi.

Mutta hauskuus loppui, kun tyyppi antoi ymmärtää että jos hän olisi sinkku, hän haluaisi minusta enemmän.

Typerää tuollainen jossittelu. Hän ei ole sinkku, joten sillä asialla on aivan turha jossitella.

Vierailija
11/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, mutta puran mieltäni tänne kun en tiedä minne muuallekkaan.

Aloitin suhteen varattuun mieheen tietoisesti. Ollaan molemmat keski-iässä. Ajattelin että hauskaa pidetään ja siinä se. Sillain tilanne on helpompi kuin monella muulla, että asutaan eri maassa kuin missä vaimo ja perhe asuu. Eletään normaalia elämää, käydään kaupassa, tehdään ruokaa jne. Sovitaan yhteen tosi hyvin. Ja se seksi... 

Mies heti aluksi sanoi ettei jätä perhettään ja se on mulle ok.

Mutta... on outoa kun mies elää mun kanssa normaalia elämää. Valehdellahan hänen ei siis tarvitse.

Oon alkanu ajatella että voin tässä valeperhe-elämässä hyvinkin mennä rikki. En ehkä osaa selittää mutta tunteet on vähintäänkin epätodellisia aina kun muistan että siellä toisessa maassa on perhe, koska mulle mies on tosi hellä, kertoo rakkaudestaan, järjestelee yhteisiä lomia ja pitää muutenkin kaikin puolin huolta mun hyvinvoinnista.

Kun eihän mikään tästä ole totta, aikanaan kun miehen työkomennus loppuu, hän lähtee kotiin. Tai minä, jos mun työt loppuu ensin. Niin.. kait yritän sanoa että mulle on alkanut kehittyä tunteita miestä kohtaan, syvää tykästymistä, en kuitenkaan koe olevani rakastunut...

Joo, kait yritän kysyä että miten toisille ihmisille, kuten tää mies, elämä on helppoa, ei tarvii miettiä mitään, elää vaan hetkessä. Ja niille toisille, niinku mä, alkaa tulla kysymyksiä ja omantunnontuskia ja tunteita ja epäilyksiä, vaikka aloittaessa kuinka päättäis että tää on hauskanpitoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä