Mies tulee unissaan - normaalia?
Heräsin viime yönä siihen kun mies alkoi hengittää raskaammin. Yhtäkkiä huomasin kun hänen kalsareihinsa tuli tumma läikkä ja luulin hetken, että mies kusee housuunsa ennen kuin tajusin mistä oli kyse! Onko tämä aivan normaalia 32-vuotiaalle miehelle?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pihtari naisten miehille hyvinkin yleistä.
En oo pihtari, ei vaan oo aikaa! :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtari naisten miehille hyvinkin yleistä.
En oo pihtari, ei vaan oo aikaa! :D Ap
Huonoin selitys ikinä.
Prioriteetit kuntoon.
Ihan normaalia se, että miehet saa erektioita esm. nukkuessaan. Liittyy peniksen terveyteen ja siihen että se pysyy terveenä. Naisetkin saa ihan tietämättään vastaavia unissaan. Toinen funktio on esm että jos on rakko täynnä nukkuessa niin eipä mies tai nainen ainakaan kuse nukkuessaan sänkyyn vaan noh.... sen sijaan. You know.
Vierailija kirjoitti:
Tapa se sika välittömästi.
Ei nyt hyvää possua kuulu lihoiksi laittaa! Ap
Minä sain entisessä elämässä puutteessa ollessani säännöllisesti orgasmeja unissani, luonto hoiti sen mitä aviomies ei. Nykyään saa oikeaa seksiä niin paljon ettei puhtia riitä enää uniin :D
Luulen että miehillä sama juttu, jos ei muuten niin aivot kehittää mehukkaita unia ja siitä sitten jatkumona....
Vierailija kirjoitti:
On se normaalia miehellä, yleensä tilanteesta riippuen 1-3 viikon välein tulee tuollaisia yöllisiä siemensyöksyjä miehelle.
Niin, ehkä joskus teininä kyllä, mutta ei enää 32-vuotiaalla. Tai sitten on pikkuisen herkempi kaveri kyseessä. Mutta ei se millään lailla sairaskaan ole, ap muista pyllistää miehellesi vaan enemmän.
Miehenä olen kateellinen. En ole koskaan lauennut unissani, en yhtä ainoaa kertaa. Nyt olen jo kohta nelikymppinen, joten tuskin näin käykään. Ehkä ollut liian ahkera käteenvetoharrastus sitten nuorempana :)
Minäkin saan joskus orgasmin unissani ja herään siihen. Se on kivaa, mutta harvinaista.. ehkä pari kertaa vuodessa?
N34
Alkuperäinen kirjoittaja on tainnut pihdata? Älä, jos haluat säilyttää miehesi.
Mutta siis on normaalia ainakin itselleni, jos spermalasti ei ole syystä tai toisesta päässyt tyhjentymään. Tottakai kalu jäykistyy unen aikana useita kertoja yössä. Jos kassit on täynnä, niin tottakai se tulee unessa. Se tuntuu ihan kivalta sekin, vaikka pimppiin sisälle laskeminen on parasta. :)
-M
Ootko varma ettei oo sissijuustoa?