Hirveä pariskuntajuhannus
Kaikki muut olivat suhteessa.
Ilta 1
Varatut miehet iskivät
Ilta 2
Parit poteroituivat huoneisiin, yksi pari lähti kotiin kesken illan
Ilta 3
Yksi pari sai lapsensa mökille, ja minä hilluin valkoviinipäissäni kakaroiden kanssa.
Hyi.
Ensi vuonna olen kotona, käyn lenkillä ja avaan kuohuvan omalla terassilla, katson elokuvia ja luen kirjoja.
Kommentit (22)
Ensi vuoden suunnitelmat kuulostavat hyvältä, nuo muut kohdat aivan karmealta.
Huippu sinkkujuhannus. 25 - 29 v äijien kesken grillattiin, poltettiin kokko ja vedettiin viinaa kuin pesusienet.
En tiedä miksi menin, kutsuttiin ja teki mieli maalle.
Ilta 3 oli oikeastaan paras, sillä lapsilla oli mukana arsenaali kelluvia asioita. Meni 4h uiden, 3h saunoen ja useampi drinkki ja lasi viiniä.
Surullista on se, että odotin pelailua ja edes ajoittain viihdyttävää keskustelua.
Ap
Supermiinus oli se, etten ottanut mitään kirjaa mukaan, netti pätki mökillä, ja mökille tuodut lehdet oli hetkessä luettu.
Aikani olisi mennyt ok hyvän kirjan parissa. Luotin hyvään seuraan, mutta ystäväni ovat ihan erilaisia miestensä kanssa. Outoa!
Ap
Ei voita minun Jussia..
Riitaa, draamaa, rikki menneitä rakkauksia ja astioita. Ei enää ikinä.
Olen huomannut olevani erilainen mieheni kanssa. Jotenkin "nössömpi" ja enemmän perässä vedettävä. En tiedä mistä johtuu. Mies on todella kiva ja ystävällinen, mutta kai olen omaksunut jonkun roolin olla hänen kanssaan, rauhallisemman tavan kommunikoida. Mielestäni olen jopa aidompi miehen kanssa.
Kavereiden kesken olen äänekäs, ylivitsikäs ja jotenkin ylivireinen. Ollaan oltu kavereita lapsesta saakka, joten ehkä siksi roolit on vahvat.
Tajusin että he varmaan ihmettelevät juuri tuota kuinka yhtäkkiä olen hillitympi. Tämä ihan puhtaasti vahinko. Olisi outoa olla samanlainen miehen kanssa, en edes halua.
Monet ikisinkut vaativat jäätävää viihdytystä.
Meidän mökille on jatkuvasti joku sinkku haluamassa. Ihan superraskasta viihdyttää ystävää kun pitäisi saada kerrankin levätä ja viettää sitä kuuluisaa parisuhdeaikaa.
Meillä on hirveästi töitä ja hirveän vähän yhteistä aikaa. Kaikki tietää että olen huono sanomaan ei. Kutsuisin kyllä jos haluaisin vieraita.
Nimenomaan haluan viettää aikaa mieheni kanssa, sitten sen joutuu jakamaan vieraalle että on kohtelias. Silti varmaan valittavat näillä palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mökille on jatkuvasti joku sinkku haluamassa. Ihan superraskasta viihdyttää ystävää kun pitäisi saada kerrankin levätä ja viettää sitä kuuluisaa parisuhdeaikaa.
Meillä on hirveästi töitä ja hirveän vähän yhteistä aikaa. Kaikki tietää että olen huono sanomaan ei. Kutsuisin kyllä jos haluaisin vieraita.
Nimenomaan haluan viettää aikaa mieheni kanssa, sitten sen joutuu jakamaan vieraalle että on kohtelias. Silti varmaan valittavat näillä palstoilla.
Onko sinkut siis vaativampia vieraita kuin pariskunnat tai lapsiperheet?
Varatut miehet iskivät, eli antauduit niille kaikille?
Eihän tuo sit huonosti mennyt.
Lähdit siis ainoana sinkkuna pariskuntien kanssa mökille? Ai kauhea. Ihme, että sinut kutsuttiin, vai oliko kyseessä uskollisuustesti?
No ei kai.
Mutta kamalimpia hetkiä ovat ne, kun seurueessa on yksi pariskunta, joka alkaa pienessä känässä setviä avioliittonsa solmuja julkisesti, hakien muista tukea. Siinä kumpikin yrittää haukkua ja nolata puolisoa toisten edessä. Noloa.
Kaikki vieraat jotka kutsuvat itsensä ovat anuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Lähdit siis ainoana sinkkuna pariskuntien kanssa mökille? Ai kauhea. Ihme, että sinut kutsuttiin, vai oliko kyseessä uskollisuustesti?
No ei kai.
Mutta kamalimpia hetkiä ovat ne, kun seurueessa on yksi pariskunta, joka alkaa pienessä känässä setviä avioliittonsa solmuja julkisesti, hakien muista tukea. Siinä kumpikin yrittää haukkua ja nolata puolisoa toisten edessä. Noloa.
Tämä tilanne kuului iltaan 1, tai aamuyöhön,
mutta pari lähti spontaanisti iltana 2.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinkut siis vaativampia vieraita kuin pariskunnat tai lapsiperheet?
Pariskunnat ovat helpoimpia. On saunavuorot, välillä naiset ja miehet, välillä pariskunnat. On aikaa myös oman kumppanin kanssa, ja usein porukalla on mukavaa.
Perheet ovat fyysisesti raskaita kun joutuu siivoamaan ja tiskiä tulee.
Sinkut ovat henkisesti kuitenkin eniten kuormittavia. Taidan olla introvertti.
Eli siis ap heilui viinipäissään ja lapset kärsi, aikuiset jännitti hukkuuko ap ja yksi pari sai ap:n sekoilusta tarpeekseen ja lähti kotiin.
Kuinka saatoit sekoilla vakoviinipäissäsi? Varmasti vielä juomisen sijasta lipitit sitä? Ja lopuksi sujahdit lakanoiden väliin.
Itse olisin valinnut roseeviinin ja ihan reilusti vain juonut sitä.
Rauski, Ypäjä
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ap heilui viinipäissään ja lapset kärsi, aikuiset jännitti hukkuuko ap ja yksi pari sai ap:n sekoilusta tarpeekseen ja lähti kotiin.
Valitettavasti ei.
Potentiaalisia hukkujia oli iltoina 1 ja 2 useampi.
Iltana 3 olin ainoa joka vietti aikaa lasten kanssa. Vanhemmat nukkuivat tai makasivat auringossa silmät kiinni. Tyrkyttivät puhelimia, mökillä jossa ei ollut kunnon yhteyttä.
Minä myös kokkasin näiden lasten kanssa, kun muu porukka makasi.
Edelleen tulee paha maku suuhun kun tuota fiaskoa mietin 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saatoit sekoilla vakoviinipäissäsi? Varmasti vielä juomisen sijasta lipitit sitä? Ja lopuksi sujahdit lakanoiden väliin.
Itse olisin valinnut roseeviinin ja ihan reilusti vain juonut sitä.
Rauski, Ypäjä
Lipitin drinkkejä, mutta valkoviiniä join - vannon!
Rosee ei puhuttele, mistä kannattaa noviisin aloittaa? Josko ensi Juhannuksena omalla pihalla posahtaisi laadukas ruusukulta.
Ap
Olet hirveä vieras. Kauhea!