Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin aika tujua c-vitamiiniseerumia

Vierailija
21.06.2020 |

Laitoin ensin pienelle alueelle kaulalle kokeeksi. Ihoa vähän kihelmöi ja kohta punottaa. Uskaltaako käyttää, luin kyllä että vahva c-vit.seerumi voi aluksi tehdä tuollaista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C vitamiini saattaa ärsyttää ihoa, joten totuta ihosi pikku hiljaa siihen. Eli aloita hyvin pienestä määrästä, jonka levität ohuelti halutulle ihoalueelle. Älä käytä joka päivä, laita ensiksi vaikka joka toinen päivä, ja parin viikon päästä alat käyttämään joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C vitamiini saattaa ärsyttää ihoa, joten totuta ihosi pikku hiljaa siihen. Eli aloita hyvin pienestä määrästä, jonka levität ohuelti halutulle ihoalueelle. Älä käytä joka päivä, laita ensiksi vaikka joka toinen päivä, ja parin viikon päästä alat käyttämään joka päivä.

Haluttu ihoalue olisi kyllä koko kasvot ja kaula..? Ap

Vierailija
4/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä laita koko naamalle isoina määrinä, vaan varovasti. Ehkä kaksi tai kolme kertaa viikossa ensin. Tai laimenna sekoittamalla kosteusvoiteeseen.

Itse olen saanut C-vitamiinilla kunnon punaiset läiskät naamaan, ja voi hitto sitä poltetta... Tämä siis silloin, kun aloitin käytön liian ronskisti.

Muista käyttää aurinkosuojaa! C-vitamiini herkistää auringolle.

Vierailija
5/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo seerumi aknearpiin? Olen lukenut niin, mutta kovin kallista tuntuu olevan, niin vielä emmin..

Vierailija
6/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä laita koko naamalle isoina määrinä, vaan varovasti. Ehkä kaksi tai kolme kertaa viikossa ensin. Tai laimenna sekoittamalla kosteusvoiteeseen.

Itse olen saanut C-vitamiinilla kunnon punaiset läiskät naamaan, ja voi hitto sitä poltetta... Tämä siis silloin, kun aloitin käytön liian ronskisti.

Mites kun c-vit.seerumia suositellaan laitettavaksi puhtaalle iholle, heti ihonpuhdistuksen jälkeen, antaa vaikuttaa hetken ja sitten voi laittaa halutut ihonhoitotuotteet päälle? Tällä tavalla se kuulemma tehoaa parhaiten? Onko seerumista hyötyä jos sen sekoittaa voiteeseen? Ap

Vierailija
7/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako tuo seerumi aknearpiin? Olen lukenut niin, mutta kovin kallista tuntuu olevan, niin vielä emmin..

Väitetään olevan tosi hyvä apu vaalentamaan aknearpia. Mitä merkkiä katselit? Ei ne kaikki ole superkalliita.

Vierailija
8/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä aluksi pari kertaa viikossa. Käytän itse novexpertin c-vitamiiniseerumia ja se ei ole tarpeeksi kosteuttava sellaisenaan, joten laitan sen alle kasvovettä ja päälle kosteusvoidetta ja lopuksi tarvittaessa aurinkovoidetta.

Vierailija
9/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että sen c-vitamiiniseerumin kanssa ei missään nimessä kannata mennä aurinkoon, koska voi aiheuttaa vakavia palovammoja. Myös ihan sitrushedelmän mehu voi tehdä tämän iholla auringon kanssa.

Vierailija
10/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun c-vit.seerumia suositellaan laitettavaksi puhtaalle iholle, heti ihonpuhdistuksen jälkeen, antaa vaikuttaa hetken ja sitten voi laittaa halutut ihonhoitotuotteet päälle? Tällä tavalla se kuulemma tehoaa parhaiten? Onko seerumista hyötyä jos sen sekoittaa voiteeseen? Ap

Tämä ohje koskee totutteluvaihetta niin kuin se ylempikin. Kun ihon sietokyky on parantunut, voit alkaa käyttää seerumia normaalisti. Jos laitat ainetta heti reippaasti koko kasvoille ja joka ilta ja laimentamatta, seurauksena on todennäköisesti punoitusta tai iho voi jopa alkaa kuoriutua (minulle kävi niin).

Vierailija
11/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä? Itse käytän apteekin askorbiinihappoa veteen sekoitettuna.

Vierailija
12/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkistä? Itse käytän apteekin askorbiinihappoa veteen sekoitettuna.

Timeless

Ap

Vierailija
13/13 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, aina kunnon 50 SPF päivisin, kun käyttää ihoa uusivia happoja. Pienin askelein kannattaa aloittaa, ja huolehtia ihon suojaamisesta auringolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme