Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kiva käydä naisen kanssa jäätelöllä

Vierailija
21.06.2020 |

Voisitko ikinä lähteä Vauva-palstalle kirjoittelevan miehen kanssa jäätelökioskille?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin lähteä jonkun av mamman kanssa puistoon juomaan pussikaljaa, onko vapaaehtoisia?

-Arska

Vierailija
22/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vauvapalstailevan miehen kanssa lähteä vain jäätelökioskille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

Oulun seudulta?

Piippola taitaa olla se keskipiste. Olen kuitenkin Oulua alempaa.

ap

Mutta Oulu on melko tarkkaan manner-Suomen etelä- ja pohjoiskärjen puolivälissä.

"This is a list of the extreme points of Finland, the points that are farther north, south, east or west than any other location.

Northernmost Point — 27°57′20″E - also the northernmost point of the European Union

Southernmost Point — Bogskär in the municipality of Kökar, Åland at 59°30′18″N 20°20′52″E

Inhabited: Utö

Southernmost Point, Mainland — Tulliniemi, Hanko at 59°48′28.74″N 22°54′47.22″E"

Oulu 65°00′51″N 25°28′19″E

Vierailija
24/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tötterökö sillä ap:llä olikin mielessä. Minä kun jo mielessäni ajattelin jonkun kahvilan ihania jäätelöannoksia. Tötteröt on vähän sotkuisia näillä keleillä, mieluummin söisin lusikalla kauniista lasikulhosta.

Vierailija
25/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAUS

Mutta Oulu on melko tarkkaan manner-Suomen etelä- ja pohjoiskärjen puolivälissä.

"This is a list of the extreme points of Finland, the points that are farther north, south, east or west than any other location.

Northernmost Point — Nuorgam, Utsjoki, Lapland at 70°05′32″N 27°57′20″E - also the northernmost point of the European Union

Southernmost Point — Bogskär in the municipality of Kökar, Åland at 59°30′18″N 20°20′52″E

Inhabited: Utö

Southernmost Point, Mainland — Tulliniemi, Hanko at 59°48′28.74″N 22°54′47.22″E"

Oulu 65°00′51″N 25°28′19″E

Vierailija
26/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunhan vain mennään sen jälkeen meille tai teille naimaan. Lähdetäänkö heti?

Vierailija
27/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tötterökö sillä ap:llä olikin mielessä. Minä kun jo mielessäni ajattelin jonkun kahvilan ihania jäätelöannoksia. Tötteröt on vähän sotkuisia näillä keleillä, mieluummin söisin lusikalla kauniista lasikulhosta.

Noista kioskeista saa myös pahvikipossa sen jäätelöpallon.

Vierailija
28/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunhan vain mennään sen jälkeen meille tai teille naimaan. Lähdetäänkö heti?

Pääseekö mukaan? Jäätelöstä en niin välitä.

Vierailija
29/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

Vähän kaukana olet. Itse olen pääkaupunkiseudulta.

Ehkä kesällä olen siellä päin käymässä. Sovitaanko siihen jäätelötapaaminen?

ap

No mikä ettei. Kuinka me löydetään toisemme?

Tämä onkin hankala kysymys. En voi vain hortoilla ympäri pääkaupunkiseutua toivoen löytäväni sut. En voi myöskään laittaa tähän sähköpostiosoitetta, koska silloin ketju katoaa. Ehkä nostan tämän ketjun tarpeeksi etukäteen, kun olen sinne päin tulossa ja sovimme sitten tarkemmin?

ap

Vierailija
30/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelöannos kulhosta olisi myös hyvä vaihtoehto, mutta noita on harvemmassa paikassa saatavana. Siksi ajattelin tötterön olevan helpommin saatavilla.

ap

Vierailija
31/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mukaan? Jäätelöstä en niin välitä.

Jos olet nainen, minä en mitään toisia äijiä halua samaan sänkyyn.

Vierailija
32/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin perusta jäätelöstä nääs. Mut sulla on lähinnä soosit mielessä, joten voit jumpata minne tykkäät.

Vierailija
33/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

ap

Tämä onkin hankala kysymys. En voi vain hortoilla ympäri pääkaupunkiseutua toivoen löytäväni sut. En voi myöskään laittaa tähän sähköpostiosoitetta, koska silloin ketju katoaa. Ehkä nostan tämän ketjun tarpeeksi etukäteen, kun olen sinne päin tulossa ja sovimme sitten tarkemmin?

ap

Etköhän sinä jäätelöseuraa näinkin löydä, mutta aika epätodennäköisesti juuri minun kanssa :D

Vierailija
34/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

ap

ap

Etköhän sinä jäätelöseuraa näinkin löydä, mutta aika epätodennäköisesti juuri minun kanssa :D

Höh. Ehkä tämän ketjun ajatus oli alkuunsakin liian hyväuskoinen? Kiva silti, että seuraa saattaisi olla. Sekin jo piristi päivääni ja sai ajatukset helteestä kylmään jäätelöön.

ap

Vierailija
35/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

ap

ap

Höh. Ehkä tämän ketjun ajatus oli alkuunsakin liian hyväuskoinen? Kiva silti, että seuraa saattaisi olla. Sekin jo piristi päivääni ja sai ajatukset helteestä kylmään jäätelöön.

ap

Ei ollenkaan. Oikein piristävä aihe :)

Vierailija
36/36 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap on?

Keskeltä Suomea.

ap

ap

ap

ap

Ei ollenkaan. Oikein piristävä aihe :)

Hienoa. Laitan tämän saavutukseksi ja en siis pidä tätä päivää täysin ohitettuna vapaapäivänä.

ap